+420 543 251 596
Po–Pá: 8.00–17.00
Můj účet
Přihlásit
Můj účet
Informace o účtu
Adresář
Moje objednávky
Kategorie
Motorové oleje
V originálním balení
Nalévané oleje
Pro veterány
Převodové oleje
V originálním balení
Nalévané oleje
Pro veterány
Průmyslové oleje a maziva
Hydraulické oleje
Kompresorové oleje
Plastická maziva
Potravinářská maziva
Speciální použití
Převodové oleje
Turbínové oleje
Řezné a emulgační oleje
Ložiskové oleje a maziva
Konzervační prostředky
Oleje pro kluzná vedení
Filtry
Olejové filtry
Kabinové filtry
Vzduchové filtry
Palivové filtry
Pro motorkáře
Motorové oleje
Tlumičové oleje
Péče o motorku
Filtry
Autodoplňky
Autochemie
Povinná výbava
Ostatní
Vůně do auta
Provozní kapaliny
Brzdové kapaliny
Chladící kapaliny
Ostřikovače
Aditiva
Přísady do oleje
Přísady do paliv
Přísady do chladiče
Ostatní
Technické prostředky a přípravky
Pumpy a hadice
Havarijní sady
Nářadí a další
Obaly
Přípravky
Lepidla a zajištění závitů
Zahradní technika
Biologicky odbouratelné
2-taktní oleje
4-taktní oleje
Mazání řetězů zahradní techniky
Klüber
Ostatní
Americké automobily
Kapaliny
Olejové filtry
Převodové oleje
Autokosmetika a doplńky
Motorové oleje
Vánoční inspirace
Poradna
Diskuzní fórum
Doprava a platba
O Ekolube
Novinky
Kontakty
Poradna
Diskuzní fórum
Doprava a platba
O Ekolube
Novinky
Kontakty
Domů
Zajímavosti
Poradna
Poradna a informace ze světa maziv
Kategorie článků
Poradna
Jak zkontrolovat stav oleje?
Jak správně vybrat motorový olej?
Jak správně vybrat převodový olej?
Jak si sám vyměnit olej?
Jak poznám, kdy mám vyměnit olej?
Co s vyjetým olejem?
Poradna rozcestník
Jak vybrat chladicí kapalinu?
Informace ze světa maziv
Aktuality ze světa maziv
Aktuality ze světa maziv
Automobilová maziva
Popis automobilových maziv
Viskozita automobilových motorových olejů
Výkonnostní třídy automobilových motorových olejů
Viskozita automobilových převodových olejů
Výkonnostní třídy automobilových převodových olejů
Motocyklová maziva
Převodové oleje pro motocykly
Kapaliny pro tlumiče motocyklů
Oleje pro dvoudobé motory
Motorové oleje pro 4-dobé motocykly
Plastická maziva
Popis plastických maziv
Klasifikace DIN plastických maziv
Klasifikace ISO plastických maziv
Tabulka mísitelnosti plastických maziv
Průmyslová maziva
Popis průmyslových olejů
Výkonová klasifikace průmyslových maziv
Značení viskozity průmyslových olejů
Aditiva
Aditiva do maziv
Aditiva do paliv
Komentáře odborníků
Nový přístup ke sledování stavu olejů
Oleje pro motory veteránů
Technologie PAG, nový produkt mezi mazivy pro zpracování potravin
PAG jako motorové oleje?
Hydraulické kapaliny
Prodloužené intervaly výměny olejů v provozu osobních automobilů
Teflonové suspenze do olejů, ano či ne?
Výměna motorových olejů
Výroba motorových olejů
Když se řekne: základové oleje
Vlastnosti motorových olejů - Otěrové kovy
Vlastnosti motorových olejů - Voda a glykol v oleji
Vlastnosti motorových olejů - Palivo v oleji
Vlastnosti motorových olejů - Oxidační stabilita, nitrace oleje
Vlastnosti motorových olejů - Nečistoty a saze v motorovém oleji
Vlastnosti motorových olejů - Detergenty a disperzanty
Vlastnosti motorových olejů - Kyselost a alkalita olejů
Vlastnosti motorových olejů - HTHS viskozita a lehkoběžné oleje
Vlastnosti motorových olejů - Viskozita
Vlastnosti motorových olejů - Základní funkce olejů
Poslední článek ze série mazivářské mýty, Mýtus třináctý - evropské versus americké oleje
Mazivářské mýty, Mýtus dvanáctý - Unikátní motorové oleje
Mazivářské mýty, Mýtus jedenáctý - Srovnávací testy olejů
Mazivářské mýty, Mýtus desátý - Dodatečné přísady do motorových olejů
Mazivářské mýty, Mýtus devátý - Kdy a proč vyměnit motorový olej
Mazivářské mýty, Mýtus osmý - Mazací schopnost motorového oleje
Mazivářské mýty, Mýtus sedmý - Náhrady motorových olejů
Mazivářské mýty, Mýtus šestý - Viskozitní vlastnosti motorových olejů
Mazivářské mýty, Mýtus pátý - Kvalita motorových olejů
Mazivářské mýty, Mýtus čtvrtý - motorové oleje a doporučení výrobce
Mazivářské mýty, Mýtus třetí - minerál, polosyntetika, syntetika
Mazivářské mýty, Mýtus druhý - kvalita základových mazacích olejů
Mazivářské mýty, Mýtus první - kdo a jak vyrábí základové oleje
Zajímavosti
Hymna olejáře
Názvosloví z oboru
Tribotechnické mýty
Tipy pro tribotechniky
Užitečné informace
Sorbenty pro likvidaci úniků ropných látek
Glycerin a jeho použití
Obráběcí kapaliny mísitelné s vodou
Základní pokyny pro práci s ropnými výrobky
Úniky ropných látek a jejich likvidace
Používání motorových naft obsahujících biosložku
Základy tribotechniky
Paliva s biosložkou a některá specifika jejich použití
Základové oleje
Další užitečné tabulky
Oblasti použití elastomerů
Diskuzní fórum
Motorky a o motorkách všeobecně
Pitris
3.12. 22:37
Aktuálne akcie v reťazcoch a spol.
Pitris
3.12. 19:50
Nový olej PSA 2290 ACEA C3
Pitris
3.12. 19:48
Ostatní
Pitris
3.12. 13:13
Jaké pneu?
Colommbo
3.12. 12:31
Styl jízdy
Colommbo
3.12. 12:01
Změna proměnlivého intervalu na pevný /0w20 na 5w30/
kornel
3.12. 09:10
Elektromobil-ita
tonny
3.12. 06:52
klimakompresor
bjukemen
2.12. 17:50
Nehody - pre výstrahu!
Colommbo
2.12. 17:45
Domů
Zajímavosti
Zajímavosti
Informace ze světa maziv
Hymna olejáře
Hymna olejáře
Informace ze světa maziv
Názvosloví z oboru
Názvosloví z oboru
Informace ze světa maziv
Tribotechnické mýty
Tribotechnické mýty
Informace ze světa maziv
Tipy pro tribotechniky
Tipy pro tribotechniky
Nahoru