Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekMB-Approval 228.51, MAN M 3477, MAN M 3271-1, MAN M 3677, Volvo VDS-4, Renault RLD-3, MACK EO-O, Voith Oil class B, ACEA E9, ACEA E7, ACEA E6, API CJ-4, API SN, JASO DH-2, Volvo CNG, Volvo VDS-3, Scania Low Ash, Scania LDF-4, Renault RXD, MTU Type 3.1, Caterpillar ECF-3, Cummins CES 20078, Cummins CES 20081, DDC 93K218, Deutz DQC IV-10LA
Mol Dynamic Mistral 5W-30 (1 l, nalévaný)
Prémiový, výkonný, plně syntetický, palivo šetřící motorový olej s nízkým obsahem sulfátového popela, síry a fosforu (Low SAPS), pro nejmodernější užitková vozidla.
MOL Dynamic Mistral 5W-30 je prémiový, výkonný, plně syntetický, palivo šetřící motorový olej s nízkým obsahem sulfátového popela, síry a fosforu (Low SAPS), pro nejmodernější užitková vozidla.
Zachovává si své vynikající vlastnosti i při trvale vysokých teplotách motoru, díky vysoké oxidační stabilitě syntetických olejů.
Zajišťuje vynikající ochranu motoru i pro dlouhé výměnné intervaly oleje. Splňuje požadavky širokého rozsahu výkonnostních úrovní výrobců motorů společně s nejpřísnějšími americkými a evropskými specifikacemi pro naftové motorové oleje.
Doporučuje se zejména pro motorová vozidla, které jsou vyráběny se systémy čištění výfukových plynů, které vyhovují emisním požadavkům norem Euro IV, Euro V a Euro VI.
Použití:
» užitková vozidla vybavená systémy EGR (zpětná recyrkulace výfukových plynů), SCR (selektivní katalytická redukce), filtrem pevných částic (DPF) a/nebo dieselovým oxidačním katalyzátorem (DOC)
» motory užitkových vozidel poháněné palivem s nízkým a ultra nízkým obsahem síry
» konvenční vysoce výkonné přeplňované nebo nepřeplňované motory užitkových vozidel
» motory autobusů a užitkových vozidel na krátké a dlouhé vzdálenosti
» motory zemědělských, stavebních a ostatních strojů
» železniční a lodní dieselové motory pracující při nízkých otáčkách a vysokém zatížení
Vlastnosti a výhody:
» Nízký obsah popela zaručuje dlouhou životnost zařízení k následnému zpracování výfukových plynů.
» Extrémně dlouhá životnost oleje sníží četnost prostojů, provozní náklady a dopad na životní prostředí.
» Palivo šetřící formulace umožňuje snížit provozní náklady a emise škodlivých látek.
» Nízká těkavost snižuje spotřebu motorového oleje a snižuje emise škodlivých látek.
» Extrémní tekutost za studena zajišťuje snadné startování i v extrémním chladu a prodlužuje životnost autobaterie.
» Vynikající zpracování sazí chrání proti tvorbě usazenin a udržuje čistotu válců motoru.
» Výjimečná tepelná a oxidační stabilita snižuje tvorbu kalu při nízkých teplotách a usazenin při vysokých teplotách.
Hmotnost | 1 kg |
---|---|
objem | 1 l |
viskozita dle SAE | SAE 5W-30 |
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.