Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekACEA A3/B4, API SN/CF, PSA B71 2300, VW 501.01, VW 505.00, MB 229.1, Fiat 9.55535-G2
Total Quartz 7000 10W-40 (1 l)
Byl vyvinut na základě provozních požadavků jak benzínových, tak dieselových motorů zejména osobních a lehkých užitkových vozidel. Je zvláště vhodný pro přeplňované a více ventilové motory. Lze použít i v nejnáročnějších provozních podmínkách (rychlý dálniční provoz, intenzivní městský provoz) v každém ročním období Je výborně přizpůsoben pro automobily s katalyzátorem provozované na bezolovnatý benzín nebo zkapalněný zemní plyn (LPG).
Výhody:
» splňuje požadavky API SL a ACEA garantující vysokou a konstantní kvalitu oleje
» polosyntetický a vícestupňový olej
» velmi vysoký viskozitní index a vynikající stabilita za provozu Technologie, která spojuje výhody nízko viskózních (snadné startování za studena, úspora paliva) a viskózních olejů (výborná mazivost při vysokých teplotách, nízká spotřeba oleje)
» výborné detergentně-disperzní vlastnosti, které udržují čistotu motorů a jejich stabilní výkon Vynikající protioděrové vlastnosti - udržují nejcitlivější části motoru ve výborném stavu
Hmotnost | 1 kg |
---|---|
objem | 1 l |
viskozita dle SAE | SAE 10W-40 |
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.