Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekWynn's Diesel Extreme Injector Cleaner (500 ml) Wynn´s DIESEL CEXTREME CLEANER je chemické ošetření pro naftové motory, které zajišťuje účinné vyčištění naftového palivového systému. Použití: » pro všechny naftové motory – s nepřímým i přímým vstřikováním (Common - Rail nebo čerpadlo-tryska). » pro naftu nebo bionaftu s přísadou biosložky až do výše 30 % (B30). » doporučuje se použít každých 10.000 km. Návod: » přidat do naftové nádrže. » jedna 500 ml lahvička ošetří 30-60 litrů nafty (přibližně půlku nádrže). Vlastnosti: » kompletní čištění palivového systému při jediném přidání do nádrže » okamžitě čistí a chrání vstřikovací trysky, obnovuje a udržuje ideální funkčnost vstřikování » udržuje EGR ventily a turbodmychadlo v čistotě » obnovuje spalování a výkon motoru » efektivně chrání a maže vstřikovací trysky a čerpadla » nahrazuje nedostatečné mazání při použití nafty s nízkým obsahem síry a chrání proti opotřebení zatěžované kovové povrchy ve vysokotlakém čerpadle a ve vstřikovacích tryskách » zabraňuje stárnutí (oxidaci) nafty, které je způsobené vysokou teplotou paliva » omezuje a brání problémům se startováním » pomáhá oddělovat vodu od nafty a chrání palivový systém » předchází ucpání palivového vedení a znečištění palivového filtru » snižuje emise výfukových plynů » neškodí katalyzátorům ani filtrům pevných částic Technické informace: » Vzhled čirá žlutá kapalina » Hustota při 15 °C 0,818 kg/l » Index lomu při 20 °C 1,4435 » Bod vzplanutí 42 °C
Wynn's Diesel Extreme Injector Cleaner (500 ml)
Wynn´s DIESEL CEXTREME CLEANER je chemické ošetření pro naftové motory, které zajišťuje účinné vyčištění naftového palivového systému.
Použití:
» pro všechny naftové motory – s nepřímým i přímým vstřikováním (Common - Rail nebo čerpadlo-tryska).
» pro naftu nebo bionaftu s přísadou biosložky až do výše 30 % (B30).
» doporučuje se použít každých 10.000 km.
Návod:
» přidat do naftové nádrže.
» jedna 500 ml lahvička ošetří 30-60 litrů nafty (přibližně půlku nádrže).
Vlastnosti:
» kompletní čištění palivového systému při jediném přidání do nádrže
» okamžitě čistí a chrání vstřikovací trysky, obnovuje a udržuje ideální funkčnost vstřikování
» udržuje EGR ventily a turbodmychadlo v čistotě
» obnovuje spalování a výkon motoru
» efektivně chrání a maže vstřikovací trysky a čerpadla
» nahrazuje nedostatečné mazání při použití nafty s nízkým obsahem síry a chrání proti opotřebení zatěžované kovové povrchy ve vysokotlakém čerpadle a ve vstřikovacích tryskách
» zabraňuje stárnutí (oxidaci) nafty, které je způsobené vysokou teplotou paliva
» omezuje a brání problémům se startováním
» pomáhá oddělovat vodu od nafty a chrání palivový systém
» předchází ucpání palivového vedení a znečištění palivového filtru
» snižuje emise výfukových plynů
» neškodí katalyzátorům ani filtrům pevných částic
Technické informace:
» Vzhled čirá žlutá kapalina
» Hustota při 15 °C 0,818 kg/l
» Index lomu při 20 °C 1,4435
» Bod vzplanutí 42 °C
Hmotnost | 0,50 kg |
---|
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.