VW Passat

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
modelář

Příspěvek od modelář »

skodovkar píše:Opravdu by mě zajímalo, jaké auto považuješ za spolehlivé a obecně dobré. :shock:
Recept zní: Nelovit u rybníka obsypaného rybáři! :lol:

Aby to bylo úplně jasné: Nejlepší bývají věci, které téměř nikdo nezná. Tento axiom ovšem platí i naopak: Nejhorší bývají věci, které znají téměř všichni! :P
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

modelář píše:SKF dělá výborná ložiska, ale pochybuji, že i "vlastní" rozvoďáky. A opakovaně jsem se setkal s tím, že "sada" rozvodů od SKF byla dražší, než nákup kladek SKF a řemenu(-ů) od nějaké renomované firmy vždy zvlášť.

Hlavně nazapomeň vyměnit také vodní pumpu!
Zklamu Tě, motor AFN nemá vodní pumpu na rozvodech...
modelář

Příspěvek od modelář »

Tak to upřímně gratuluji! Že by ji měl na vnějším řemeni pohonu příslušenství nebo snad má dokonce elektrickou?

P.S.: Ono ani tak nejde o to, zda ji má či nemá "na rozvodech", jako spíše o to, že VW je snad jedinou automobilkou, která volí pohon vodní pumpy (tedy samozřejmě pokud je "na rozvodech") ozubenou stranou řemenu, zatímco naprostá většina ostatních hladkou stranou rozvoďáku. A to už raději vůbec nehodnotím konstrukční a materiálové řešení těch "koncernových" vodních pump...
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Takže modeláři jezdíš s nějakou novější Ladou, Buickem, Cadillacem,Lamborghini, Aston Martinem, Jaguarem, GAZem,TATA,TATRA, KIA nebo něco z Číny ...? Má to vůbec servis u nás?
Nevím proč se k tomu nechceš vyjádřit, opravdu by mě to zajímalo. 8)
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

modelář píše:Tak to upřímně gratuluji! Že by ji měl na vnějším řemeni pohonu příslušenství nebo snad má dokonce elektrickou?

P.S.: Ono ani tak nejde o to, zda ji má či nemá "na rozvodech", jako spíše o to, že VW je snad jedinou automobilkou, která volí pohon vodní pumpy (tedy samozřejmě pokud je "na rozvodech") ozubenou stranou řemenu, zatímco naprostá většina ostatních hladkou stranou rozvoďáku. A to už raději vůbec nehodnotím konstrukční a materiálové řešení těch "koncernových" vodních pump...
ješte "pežot" to tak má....
modelář

Příspěvek od modelář »

Demo píše:
ješte "pežot" to tak má....
OK, dík za info! Ale jak je to tedy s tím motorem AFN: Jakto, že "nemá vodní pumpu na rozvodech", když se konstrukčně neliší od ostatních TDI-ček 1,9? Teď opravdu nešťourám, jen by mne to zajímalo.
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše: Pochybuji, že se pochlubí, to by to tady zase vyvolalo diskuzi na spoustu stránek.
Škodovkáři, anonym na Tvou otázku už přece dříve odpověděl a já jsem s ním v tomhle zajedno.

Jinak se stále nemůžeš zbavit stereotypu v uvažování spočívajího v tom, že lovíš ve špatných vodách! Myšleno tak, že namísto poměrně běžných, ale přitom dostatečně neznámých značek, začínáš uvažovat o naprostých exkluzivitách...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

modelář píše:
Anonymous píše: Pochybuji, že se pochlubí, to by to tady zase vyvolalo diskuzi na spoustu stránek.
Škodovkáři, anonym na Tvou otázku už přece dříve odpověděl a já jsem s ním v tomhle zajedno.

Jinak se stále nemůžeš zbavit stereotypu v uvažování spočívajího v tom, že lovíš ve špatných vodách! Myšleno tak, že namísto poměrně běžných, ale přitom dostatečně neznámých značek, začínáš uvažovat o naprostých exkluzivitách...
Ale měl jsi Mitsubishi ne :lol: . Nebo jsi změnil značku?
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

AFN,1Z,AHU,ALE nemaju vodnu pumpu pohananu rozvodovym remenom,maju plechovu vanu,plechove veko ventilov a podtlakovu pumpu nemaju na vacke.su to motory A3.(GIII,PASSAT B4,B5,VENTO,POLO CLASSIC atd.)najspolahlivejsie TDI-cka.motory A4-AGR,ALH,ASV,AVG,AHF a ine maju vodnu pumpu na rozvodoch,hlinikovu vanu,veko ventilov,podtlakovu pumpu na vacke,dvojdielnu remenicu na cerpadle atd.(OCTAVIA I,GOLF IV,PASSAT B5,5 a pod.)
Naposledy upravil(a) runda dne pon bře 15, 2010 13:21, celkem upraveno 1 x.
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

A vodna pumpa na AFN sa nemusi menit s rozvodmi,je taka ista ako na GII a tie vydrzia veeelmi vela.nie ako tie smejdy na motoroch A4.ale pre kludny spanok by som vymenil aj tu vodnu pumpu(okolo 600kc FEBI) hlavne koli tej G11 ktora tam je teraz...a nema tam byt!
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27659
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

modelář

Příspěvek od modelář »

To runda: Díky za info! Chápu to dobře, že vodní pumpa je tedy hnaná vnějším řemenem pohonu příslušenství motoru?
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

modelář píše:To runda: Díky za info! Chápu to dobře, že vodní pumpa je tedy hnaná vnějším řemenem pohonu příslušenství motoru?
na mojom GIII tdi 66kw ALE(1Z,AHU) je vodna pumpa a servocerpadlo pohanane klinovym remenom a alternator a kompresor klimy su pohanane plochym drazkovym remenom.AFN v Passate je ten isty motor len je ulozeny pozdlzne,malo by to byt tiez tak...
modelář

Příspěvek od modelář »

Čili zcela klasické, donedávna standardní, generacemi osvědčené a určitě nejspolehlivější řešení. :wink:

A ještě jedna (slibuji, že v dané souvislosti už poslední) otázka: Dá se ta vodní pumpa vyměnit bez demontáže rozvodů? Předpokládám, že ne, poněvadž tohle jde udělat na minimu motorů... :cry:
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

To je dobrá otázka, kterou zítra položím mechanikovi... aby se případně udělalo vše naráz... Slušna wasrpumpa stojí litr...
Odpovědět