Pitris JUNIOR píše: ↑úte lis 14, 2023 15:48
Mě nejvíc bral Akouš, s 5w40 cca 1l na 3tkm. Dal jsem tenkrát 5w50 Valvoline VR1 a šlo to cca na 0.6l na 3tkm.
Petře ten Valvoline byl 10w60 a šel tam na Chorvatsko. A Akouš šlapal jak víno a to v něm byli 4 chlapi, věci na dovču a 2 "třicítky" bečky s pivem i chlaďák
Mě se ale v Tvým Accordu nejvíc líbil jeho projev s Ravenolem RSE 10w50
Jaký olej použít do motoru VW 1.4 TSI 118 KW, r. 2011, kód motoru CAVD? Motor má najeto cca 150tis km, intervaly výměny oleje nejsou známy.
U motoru je norma VW 504 00 a olej 5W-30. Dá se použít i norma 502 00 a dát standartní A3 olej 5W-40? Použil bych Shell HU 5W-40.
Výměny budu dělat po max 8tis km (první budou ještě více zkrácené).
Dík
Pozdravujem, pristal mi doma tiguan 1,4 /2017,110kw, podla tp označenie motora CZD, podľa návodu sú uvedené v závislosti na trhu, kvalite paliva, intervalu.... 508 00, 504 00 a 502 00, čo je podľa vás "optimálne " ( pri výmene 10000/rok) a prip. v akej viskozite - tú neuvádza návod vôbec, vďaka
Tam asi ještě GPF není, a osobně bych dal 502.00. A vzal asi Mobil1 FS 0w40 páč vedle toho že "letní" viskozita je těsně nad 30, nula na zimu a obsahuje i dost boru a molybdenu.
S výměnou po/do 10 tkm / 1 rok to bude
Americká značka Gulf byla (minimálně v oblasti olejů) ještě v dobách mého raného mládí velikým pojmem, avšak, jak už to někdy bývá, postupem let se jaksi vytratila z trhu a zapadla prachem dějin. Jak je tomu dnes, kdo ji převzal či produkty pod její značkou vyrábí/nabízí, netuším a hledat se mi to nechce. A na tomto fóru jsem vlastně ani nezaznamenal, že by její výrobky někdo používal. Resumé: proč uvažovat zrovna o této značce, když trh nabízí bohatou škálu jiných neméně renomovaných a osvědčených...