Jerry3 píše:Věř tomu nebo ne, ale třeba u Mondea 1,6EB je rozdíl mezi jízdou s kopce na šestku a na neutrál sotva postřehnutelný.
Jestli ono to není nižší kompresí u turbomotoru
Když jsem jel s 1,4TSI tak taky brzdila mizerně a možná bych tam taky nevyhazoval.
Jerry3 píše:Nemluvě o tom, že když nevyhazuji kvalt, neopotřebovávám spojku a převodovku,
Auto, které nevydrží mé zacházení si nezaslouží, abych ho řídil
Jerry3 píše: neztrácím čas dvojím řazením jaksi navíc
Já řadím moc rád, třeba mě to s věkem a kilometry taky přejde.
Jerry3 píše:ale hlavně mohu na jednu stranu okamžitě zrychlit
Zařazuji kvalt, když mi klesne rychlost na 90, kam bych měl chtít zrychlovat?
Jerry3 píše: na druhou stranu mám k dispozici větší podtlak pro brzdění
Nevím jak japonci nebo Ford, koncern brzdí pořád stejně.
Jerry3 píše:a celkově jedu mnohem plynuleji.
Nevidím jediný důvod, proč by taková jízda nemohla být plynulá ve smyslu nezdržování jiných.