Je servis a servis. V tomto servisu Peugeot se mi skutečně pokusili naúčtovat servisní prohlídku "za paušál", tedy i s cenou za jejich olej, ovšem olej jsem si sám dodal. To neprošlo, museli fakturu opravit, ale byl kolem toho poprask. Už jsem tam pak nikdy nejel, ani nepotřebuji.Návštěvník píše:Jestliže totiž výrobce v servisním plánu předepisuje výměnu brzdovky v nějakém intervalu, tak zákazník tu práci s její výměnou zaplatí vždy, bez ohledu na to, zda byla či nebyla vyměněna! Ona práce je totiž zahrnuta v celkových nákladech na servisní prohlídku po určitém km proběhu či době. Jinými slovy, pokud zákazník za prohlídku zaplatil a neprotestoval proti "nevýměně" brzdovky, nechal se ošulit.
V servisu Suzuki jsem naopak spokojen, až na to, že nemohu přihlížet práci. Jednoznačným pravidlem pro mě je vždy se předem ptát na cenu servisu. Má to nesporné výsledky.