VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Pepe,jestli myslíš benzín Nissan,tak tam by snížení"hlučnosti"vedlo k očesání pastorku a věnce setrváku.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: VIF
Jsou i čtyřválce, které umí.....bjukemen píše:.... lebo sucharsky 4 hrnok.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
"VIF Super benzín aditiv"... funguje naprosto dobře.
Po zkušenostech 22.000km najetých pouze na VIF... motor 1.4 benzín atm, výkon 105hp(77kw)/6.050ot.
Dlouhodobý přínos se projevil v přírůstku výkonu, perfektní čistotě motoru, dokonalému startování zejména za extrémního mrazu a mírném snížení spotřeby při stejných jízdních výkonech o 4-5%. Vše bylo navíc mnohokrát odměřeno na zkušebně po čas užívání. Za 220kč na 500litrů... má nejvyšší poměr CENAxVYKON.
Velmi se osvědčil poměr nikoli 1:1000, ale silnější 1:900. Důležité je dlouhodobé používání.
Ačkoliv jde o atmosféru maloobjemovou zajímavý by byl vliv na motory TSI a TFSI(přeplňované), u kterých má být účinek VIF super benzín aditivu více znatelný. Viz: Popis VIF.
Celkově mám na VIFu najeto přes 50.000km v různých vozidlech, ale jen s jedním 22tis km v kuse. Tankuji běžný N95 a aditivuji. Byl porovnáván na výkon a spotřebu i s premiovými palivy a účinek standartní N95 s VIF aditivem byl překvapivý. Zejména ve spojení s dlouhodobým používáním.
Po zkušenostech 22.000km najetých pouze na VIF... motor 1.4 benzín atm, výkon 105hp(77kw)/6.050ot.
Dlouhodobý přínos se projevil v přírůstku výkonu, perfektní čistotě motoru, dokonalému startování zejména za extrémního mrazu a mírném snížení spotřeby při stejných jízdních výkonech o 4-5%. Vše bylo navíc mnohokrát odměřeno na zkušebně po čas užívání. Za 220kč na 500litrů... má nejvyšší poměr CENAxVYKON.
Velmi se osvědčil poměr nikoli 1:1000, ale silnější 1:900. Důležité je dlouhodobé používání.
Ačkoliv jde o atmosféru maloobjemovou zajímavý by byl vliv na motory TSI a TFSI(přeplňované), u kterých má být účinek VIF super benzín aditivu více znatelný. Viz: Popis VIF.
Celkově mám na VIFu najeto přes 50.000km v různých vozidlech, ale jen s jedním 22tis km v kuse. Tankuji běžný N95 a aditivuji. Byl porovnáván na výkon a spotřebu i s premiovými palivy a účinek standartní N95 s VIF aditivem byl překvapivý. Zejména ve spojení s dlouhodobým používáním.
Re: VIF
Driver,nechci Ti brát nadšení,ale zní to skoro jako z reklamy.Kdybych něco podobného dělal a absolvoval mnohokrát zkušebnu,tak bych si jen tak pro sebe vedl záznamy,abych se přesvědčil o smyslu celé věci.Něco takového a trochu konkrétního by nebylo?
Když už jsme u toho,tak na zimní i letní VIF Diesel jsem v kuse najezdil cca 60 tis.a výsledkem bylo to,že je to stejně hlučné,stejně"žravé",stejně kouřivé,stejně jezdivé a stejně to každou zimu pravidelně zamrzne.A to jsem v posledních fázích poměrem rozhodně nešetřil.Jestli to mělo nějaký příznivý vliv na organizmus mého auta jsem nezjistil,ale finančně bych to vyčíslit asi dokázal.
Když už jsme u toho,tak na zimní i letní VIF Diesel jsem v kuse najezdil cca 60 tis.a výsledkem bylo to,že je to stejně hlučné,stejně"žravé",stejně kouřivé,stejně jezdivé a stejně to každou zimu pravidelně zamrzne.A to jsem v posledních fázích poměrem rozhodně nešetřil.Jestli to mělo nějaký příznivý vliv na organizmus mého auta jsem nezjistil,ale finančně bych to vyčíslit asi dokázal.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
Milovníci zvířat tvrdí jako jeden muž, že pes dokáže číst lidské myšlénky. Doteďka jsem tomu nevěřil. Už věřím.Jezevcik píše:Driver,nechci Ti brát nadšení,ale zní to skoro jako z reklamy.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
Bylo by opravdu lepší být konkrétnější. Ale benzinový VIF může být něco jiného, než VIF do nafty.Jezevcik píše:Driver......Kdybych něco podobného dělal a absolvoval mnohokrát zkušebnu,tak bych si jen tak pro sebe vedl záznamy,abych se přesvědčil o smyslu celé věci.Něco takového a trochu konkrétního by nebylo?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
Osobně věřím, že některým uživatelům VIF (a jedno či v benzínové či naftové podobě) "pomáhá", ze srdce jim to přeju, avšak obecně je mi to celkem jedno. Někdo přidává, někdo ne, je to každého věc. Což nic nemění na tom, že jsem zkusil Miller's(e) a po jeho spotřebování už nic dávat nebudu. Jen je mi nějak zatěžko se vnitřně srovnat s příspěvkem Drivera - upřímně řečeno, jako bych tam čuchal nějakou lotrovinu... Ale je to jen můj privátní názor a dojem a opravdu rád se budu mýlit.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
Pitrisi,to máš pravdu.Benzínový VIF může být opravdu něco jiného.Nemám zkušenost a proto jsem požádal o konkrétní údaje.Ano,možná to mohlo vyznít,že mám něco proti VIFu a já mám-proti dieselovému určitě.Ale abychom to neházeli do jednoho pytle,tak bych nechal Drivera,ať to trochu rozvede.Pitris píše:Bylo by opravdu lepší být konkrétnější. Ale benzinový VIF může být něco jiného, než VIF do nafty.Jezevcik píše:Driver......Kdybych něco podobného dělal a absolvoval mnohokrát zkušebnu,tak bych si jen tak pro sebe vedl záznamy,abych se přesvědčil o smyslu celé věci.Něco takového a trochu konkrétního by nebylo?
Inspektore Colommbo,další vyřešený případ.Jezevčík opravdu dokáže číst myšlenky,už dopředu je tak z pána otrávený a zásadně neposlechne-palice dubová,zrzavá.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: VIF
použil som práve supertuningový VIF letný,výkon normál ako bez,dymivost rovnaká,hlučnost to isté,čistota vstrekovačov- každý rok dám TEC 2000,pretože po 4 rokoch na VIF to bolo také isté ako bez. Benzínový som neskušal,na moto nemám kam dat plechovu bandasku a ešte vytahovat dávkovač. Najlepšie má riešené dávkovanie Castrol TDA a TBE,len škoda,že flaša je jednorázovka a nedá sa plnit. Už mi raz dokonca super vrchnák V*IFu spadol do nalievacieho hrdla,to bola maturácia na 2 hodiny ho vytiahnut.A zimný mi fungoval skvele,pri -16 zamrzla nafta i s 2x množstvom VIFu. Nakoniec pomohlo len dotankovanie 15 l benzínu. Možno pozitívne vlastnosti VIF v čechách pozoruju preto,že kvalita palív je pomerne nízka,v porovnaní s SR,DE a Rakuskom. či sa na mna český kolegovia nahnevaju a či nie,pravda je taká,že v palivách maju čo dohánat.
Naposledy upravil(a) Brembo dne ned lis 25, 2012 11:45, celkem upraveno 1 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta