Oleje.cz

 

VIF

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

VIF

Příspěvekod Lolo » úte úno 07, 2012 12:32

Zdravím všechny,mám dotaz ohledně zimního VIFu jde o to že nevím jestli mu může uškodit to že mi v současných telotách neustale vlivem mrazu silně houstne jelikož opravdu nemám chuť tu upatlanou plechovku tahat každý den domů do tepla.To že hustý je mi při tankování k ničemu mi nepište to vím :shock: jde mi o to jestli to nemá negativní vliv na výrobek jako takový.Za vaše názory díky s pozdravem L.
Lolo
 

Příspěvekod Demo » úte úno 07, 2012 13:04

nemělo by ho to poškodit...
Ford S-Max TDCÍ - "NO SMOKE, NO FUN"
Uživatelský avatar
Demo
 
Příspěvky: 608
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvekod skodovkar » úte úno 07, 2012 13:09

Snad by to vadit nemělo. A to máte zimní VIF? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1647
skodovkar
 
Příspěvky: 6175
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod e-panolin.cz » úte úno 07, 2012 16:21

Některá typy andipresantů při těchto teplotách opravdu mění razantně svou viskozitu. Je potřeba se řídit návod k použití a skladování.
Opel Insignia Tourer 2.0 CDTi
MTB - Panolin Bike cleaner, Bike chainlube cleaner, Bike chainlube
Uživatelský avatar
e-panolin.cz
 
Příspěvky: 643
Registrován: ned bře 14, 2010 20:53
Bydliště: !!!

Příspěvekod mipesa » sob úno 11, 2012 15:54

Už to tu někdo nedávno někde psal, že na obalu VIFu je udáno skladovat ve více jak 5 °C, což můžu jen potvrdit, že tomu tak skutečně je a dokonce je to tam i zvýrazněno, takže proč by to tam výrobce psal, kdyby to nemělo mít na něco vliv skladovat jej v mrazu.
mipesa
 
Příspěvky: 753
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvekod Pitris » úte úno 14, 2012 17:59

On totiž ale asi taky není VIF jako VIF. Ve Světě motorů teď bylo, že se na českém trhu objevila aditiva, která od pohledu VIF výrazně připomínají. Jsou ve stejné plechovce a mírně jiný název doplňují nálepkou ORIGINAL. Rozhodně však nejde o stejný výrobek. Možná i v tom byl problém, i když ty aditiva nejsou ředidlo. Hlavní složkou všech těchto přípravků jsou totiž modifikátory krystalické struktury parafínů, které účinkují až v naftě, ale samotné koncentrované ve velkém mrazu tuhnou. A je potřeba je do nafty přidat ještě před tím, než začne nafta "parafínovat".
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22219
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pitris » pon bře 05, 2012 19:40

A kromě "naftového" VIFu na zimu a na léto je taky VIF "benzinový".....
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1899
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22219
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod skodovkar » pon bře 05, 2012 21:34

S benzínovým jsem spokojen :wink:
skodovkar
 
Příspěvky: 6175
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod OM4APT » pon bře 05, 2012 21:51

skodovkar píše:S benzínovým jsem spokojen :wink:


Mozem iba potvrdit skusal som viacero pripravkov ale benzinovy VIF sa osvedcil najlepsie...
OM4APT
 
Příspěvky: 4
Registrován: sob lis 05, 2011 17:33

Příspěvekod Návštěvník » úte bře 06, 2012 5:30

VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory :lol: a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................
Návštěvník
 

Příspěvekod majakubec » úte bře 06, 2012 6:49

Anonymous píše:VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory :lol: a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................


Pane anonymní, vy jste to asi vzal od druhého konce.Primárně tu nikdo neřeší spotřebu a výkon motoru, co je deklarováno na potisku obalu, ale jeho skutečný účel v zimním období, ať už v naftě nebo v benzínu.A pokud jsou tu nějaké ohlasy a je jich několik pozitivních, tak to asi fungovat bude.Není rozhodující, kdo je tu odborník a kdo ne, ale vyjádření názoru na onu věc.Myslím, že tu není nikdo tak naivní, aby věřil tomu, co je vše napsáno na obalu.
majakubec
 

Příspěvekod skodovkar » úte bře 06, 2012 9:15

Anonymous píše:pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?
VIF-důkaz místo slibů :lol:
skodovkar
 
Příspěvky: 6175
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod bjukemen » úte bře 06, 2012 10:52

skodovkar píše: VIF-důkaz místo slibů :lol:




..u mna skor sluby namiesto činov
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4596
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvekod Návštěvník » úte bře 06, 2012 22:51

Dobře tak jinak.Cena jedné plechovky je 220kč.Z té ceny je tak min 150kč marže z prodeje(prodejců,překupníků) takže zbývá 70kč výrobní nákklady+obal.Co čekáte že za (když dobře podle mě to bude daleko mín) 70 kč dostanete?Zázračný mix aditiv dělající z běžného benzínu palivo budoucnosti s oktanovým číslem 2800?Podle mě je to petrolej s barvivem co pěkně smrdí nic lepšího za tyhle peníze nedostanete a dostat nemůžete.........
Návštěvník
 

Příspěvekod Návštěvník » stř bře 07, 2012 6:39

To už jste, ale od daného tématu někde jinde.Ikdyž zřejmě máte pravdu s maržemi výrobců, potažmo, prodejců, tak zde potom můžeme polemizovat a fylozofovat nad ostatními cenami, řekněme, ošetřujících přípravků v automobilismu.Pokud se začne od píky a paliva budou kvalitativně taková, aby se nemuseli ony přípravky používat, tak ubyde spousta starostí řešit nějaká aditiva.To, ale nikdy nebude a konečný spotřebitel musí spoléhat na to, že se nestane obětí vychytralé schopnosti prodejců za malý peníz pořídit a za veliký prodat.Nejsem odborník, ale číst umím a bohužel i já se počítám mezi tyto oběti.
Návštěvník
 

Další

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron