VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Injekční stříkačku jsem používal také, měl jsem to ještě "vylepšeno" o cca 15 cm plastové transparentní hadičky někde z Hornbachu, aby se to dostalo co nejhlouběji v hrdle. Ovšem stalo se, že hadička mi ze stříkačky spadla a lovil jsem ji až v nádrži. Měl jsem totiž obavu, že by se ten plast mohl časem v naftě rozložit a udělat nějakou neplechu třeba na vstřikovačích. Nyní to dělám tak, že si vše připravím v klidu doma do plastových flašek od minerálky o obsahu cca 0,5 l, doleju naftou z kanistru a u pumpy naleju do nádrže. Protože to chystám do dvou aut, připravím si až 8 lahví naráz. Připadá mi to jaksi nejpohodlnější, než u pumpy s něčím manipulovat, chvíle práce doma v klidu a do zásoby. A ještě doplním, že asi před 2. lety jsem v Drogerii tady v Brně na ul. Orlí koupil plastovou odměrku o obsahu cca 0,5 l, která má navíc jakýsi zobáček, takže ani nepotřebuji nálevku, abych to do té lahve dostal. Odměrka má ouško a vypadá jako hrneček, má tedy široké hrdlo a naftu lze do ní nalít přímé z malého kanistru, cena cca 65,- Kč.skodovkar píše:Stejně používám stříkačku. Jak se to lije z toho víčka, tak toho hodně zůstává v hrdle a nad záklopkou.
Re: VIF
Problém je v tom, že pro mamku je to moc náročný úkon, takže VIF dolívám až in memoriam, když se dozvím, že brala benzín. Taky tam mám dlouhou hadičku, ale potvora je zkoroucená, tak ji tam vždy horko těžko soukám Pak mám celé ruce umaštěné od VIFu a jde to blbě dolů.
Re: VIF
Mám-li být upřímný, způsob, který tak sáhodlouze popisuji jsem začal používat právě kvůli mamině, která také měla problém cosi odměřovat u pumpy. Takhle vezme připravenou flašku, nalije do nádrže, dotankuje a je vymalováno. A vše připravit s tou popsanou odměrkou dopředu je také otázka chvilky, odměrka, vif, nafta, flaška. Je to rychleji, než jsem to stačil všemi deseti napsat (no, trochu přeháním).skodovkar píše:Problém je v tom, že pro mamku je to moc náročný úkon, takže VIF dolívám až in memoriam, když se dozvím, že brala benzín. Taky tam mám dlouhou hadičku, ale potvora je zkoroucená, tak ji tam vždy horko těžko soukám Pak mám celé ruce umaštěné od VIFu a jde to blbě dolů.
Re: VIF
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
tak dnes som urobil test VIF na dieseli s iným pomerom miešania. Nakolko sa chcem tej srágory zbavit-VIF-u,nalial som do 60 l nafty celu flašu a div sa,žiadna zmena. Suhlas s bastienom
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: VIF
Pokud jde o zimní VIF, tak jde hlavně o to, že obsahuje tzv. depresant, který snižuje bod tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách až o 5°C a zabraňuje shlukovatelnosti a vylučování parafínu a tím ucpávání palivového filtru. Na výkonu motoru to ale asi těžko poznáš.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Mám pocit,že VIF deklaruje při používání hladký chod motoru.Jestli Brembo nemyslel právě tohle.Chudák čekal šepot květin a ono stále kadla-kadla.Pitris píše: Na výkonu motoru to ale asi těžko poznáš.....
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: VIF
..darmo ironiziujete chlapci je to tak VIF je blud zase som ho zacal aj ja pouzivat a nic nula, teda iba skoda penazí ,zaujimave ze pri inych aditivach pri predpisanom davkovani motor stichne, po VIFe nic..takze ja sa vraciam nazad k 2T oleju
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw