Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
tolko problemov a iba pri 15% trhu...co potom 100% aut. 2050 vsetci naspat do jaskyne
este bude sranda ked kobalt a neodym bude atakovat cenu zlata.
este bude sranda ked kobalt a neodym bude atakovat cenu zlata.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Ale to je přece těm pantátům z EU jedno, hlavně at se elektroauta prodávají
https://www.garaz.cz/clanek/eu-potrebuj ... .seznam.cz
A za několik (málo) let se bude řesit další problém. Kam s nimi až doslouží, bo jako ojetiny budou ty elektromrdky neprodejné
Každýmu tomu ekologovi, co prosazuje výrobu/prodej elektroaut bych pak dal ty baterky do postele. Ať si užije - BLBEC
A tohle je - možná - cesta https://fdrive.cz/clanky/v-parizi-zacne ... 2102161430
https://www.garaz.cz/clanek/eu-potrebuj ... .seznam.cz
A za několik (málo) let se bude řesit další problém. Kam s nimi až doslouží, bo jako ojetiny budou ty elektromrdky neprodejné
Každýmu tomu ekologovi, co prosazuje výrobu/prodej elektroaut bych pak dal ty baterky do postele. Ať si užije - BLBEC
A tohle je - možná - cesta https://fdrive.cz/clanky/v-parizi-zacne ... 2102161430
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Si zlý na nich Pritom to majú europoslanci určite všetko prešpekulované,teda snáď...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
Jasně. Jako ti pokrytci rakušáci Z jaderné energie by se posr*li, protestují na hranicich, ale když jim nedávno hrozil blackout, tak jim Temelín byl dobrej....
Prošpekulované to mají - tak, že si nevidí na špičku nosu Ekologičtí europos*anci....
Prošpekulované to mají - tak, že si nevidí na špičku nosu Ekologičtí europos*anci....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
brusel to je koncentrat kokotnosti. na toto sme si casom "zvykli"...
ale ze nemci a rakusaci sa tiez tlacia do eko-prdele, a chcu byt "papezstejsi nez papez"... si myslim ze bruselska kokotnost je viac nakazliva jak covid. zialbohu ziadna vakcina, inspiracia -brexit.
toxicky zatopena rumunska dedina, miesto tazby medenej rudy.....
ale ze nemci a rakusaci sa tiez tlacia do eko-prdele, a chcu byt "papezstejsi nez papez"... si myslim ze bruselska kokotnost je viac nakazliva jak covid. zialbohu ziadna vakcina, inspiracia -brexit.
toxicky zatopena rumunska dedina, miesto tazby medenej rudy.....
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Dobrý barvičky na tom břehu...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Elektromobil-ita
Nejenom že nemaji kde nabíjet. Nebudou mít ani kde parkovat
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/pa ... 2102170808
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/pa ... 2102170808
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Elektromobil-ita
Tak to tedy a palec hore
V trolejbusu umožňujícím provoz i jen na trakční baterie je topení (do celého vozu) umí vybít za 2 hodiny. Je ale fakt že tento náš typ má dojezd na aku (jen) 15 - 20 km.
V trolejbusu umožňujícím provoz i jen na trakční baterie je topení (do celého vozu) umí vybít za 2 hodiny. Je ale fakt že tento náš typ má dojezd na aku (jen) 15 - 20 km.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Zákon o zachování energie je jasný. Zbytek jsou izolace a provoz.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
Po přečtení Jezevčíkova odkazu mohu své obavy o osudy zapadlých posádek e-mobilů hodit za hlavu a bude se mi klidněji usínat. Jsemť tomu rád a myslím to upřímně. Přesto se ale budu těšit na každé otočení klíčkem ve spínací skříňce svého vozu z benzínovým motorem.Colommbo píše:Dojezdu je logicky ze všech veličin nejsledovanější. Za neméně důležitý však považuju komfort jízdy, který s dojezdem přímo souvisí. V článku už to bylo m.j. zmíněno "...Nad Spojenými státy se prohánějí sněhové bouře. Majitelé Tesel hlasitě hořekují, že jejich baterie i přes plné nabití nedojede tak daleko jako v létě. Řada z nich pak zůstala bez jiskřičky elektřiny v akumulátoru stát na ledových dálnicích..." Když s vozem na klasické palivo v takovém případě někde uváznu a nemohu jet dál, bo sníh, vánice, stále mám možnost, nejsem-li úplně hloupý a mám palivo v nádrži, si v autě topit, při volnoběžné spotřebě do jednoho litru na hodinu klidně třeba patnáct-dvacet hodin, a čekat, až přij(e)de pomoc nebo se to rozjede. Přesné hodnoty spotřeby při vytápění interiéru e-vozů neznám, pochybuju však, že by zvládly totéž, a pak už může jít o holý život...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
Jirko, já už si dlouho říkám, že by nebylo špatné, kdyby elektromobily měly malinký záložní spalovací motor, který by v nouzi dobil baterie. Technicky by to neměl být problém, jenže to auto už by v očích legislativy nepůsobilo tak "zeleně". V podstatě by to byl obrácený hybrid. Mně by se naopak s takovým autem klidněji jezdilo.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Elektromobil-ita
Ale v tom článku s Kia Niro (Kií, nebo jak se to k čertu skloňuje) jsem nezaznamenal důležitou věc - ne všechna elektroautíčka mají vytápění řešené tepelným čerpadlem, u některých se používá i obyčejné topení odporovou spirálou - tam je pak ta spotřeba energie daleko větší!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Elektromobil-ita
lefort, ano to je pruser.
no a z toho bude asi prd...
to v podstate mal byt 1pist pidiwankel v mazde (pod kufrom), pardon koncept.Jezevcik píše:Jirko, já už si dlouho říkám, že by nebylo špatné, kdyby elektromobily měly malinký záložní spalovací motor, který by v nouzi dobil baterie. Technicky by to neměl být problém, jenže to auto už by v očích legislativy nepůsobilo tak "zeleně". V podstatě by to byl obrácený hybrid. Mně by se naopak s takovým autem klidněji jezdilo.
no a z toho bude asi prd...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
Martin V. a Kona. https://www.youtube.com/watch?v=4J3NYQUILGM
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90