Koncernak

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1889
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Koncernak

Příspěvek od rousini »

Hombre píše:Objel jsem včera rodinu. Těch koncernových kloboučníků bylo požehnaně. Jel jsem se synovou naftou Focusem, zvyklý na benzínového dvoulitra, to předjíždění z nezvyku byla taky lahůdka.
V úrovni předjížděného ztratil dech, přeřadit, kopanec do sedačky a zase nic.
Asi PDčko. Common raily mají mnohem lineárnější průběh, subjektivně netáhnou a taky nevadnou na 4000rpm.
Pokud je dobře poskládaná převodovka, tak je těžké přiznat chybu :mrgreen:
Tak jak benziňáci říkají, když to dole netáhne "od toho je tam šaltpáka"...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Koncernak

Příspěvek od rosso »

Jerry3 píše:Právě proto jsem si nikdy nepořídil turbodiesela.
Při nájezdu na dálnici běžně řadím z trojky rovnou šestku. :)
V připojováku dvě - plnej, tři - plnej, čtyři - plnej a to už jsem daleko za limitem našich dálnic. A to mám ještě další dva kvalty navíc :twisted:
Nejradši mám připojovače, kteří hned po nájezdu odbočují z připojováku v 50 km\h na dálnici.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27562
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

V připojováku vytočím trojku ke stopade a v průběžném pruhu nikoho neomezím :twisted:
Ale dost mě umí nadzvednout blb, který v tom připojovacím pruhu zpomaluje (nebo zastaví) :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Koncernak

Příspěvek od rosso »

Zastavovači, to je taky kapitola sama o sobě :evil:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9974
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Koncernak

Příspěvek od Colommbo »

rousini píše:Asi PDčko...
Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl. Nejdřív poněkud líné avšak velmi spolehlivé rotačky, z nichž pak hupsnul rovnou do pohodlného avšak na kvalitu nafty přecitlivělého commonrailu.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Koncernak

Příspěvek od rosso »

Ford WSS-M2C917-A = VW 505.01
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1889
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Koncernak

Příspěvek od rousini »

Colommbo píše:
rousini píše:Asi PDčko...
Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl. Nejdřív poněkud líné avšak velmi spolehlivé rotačky, z nichž pak hupsnul rovnou do pohodlného avšak na kvalitu nafty přecitlivělého commonrailu.
Nj, toho focuse jsem nějak zazdil...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Koncernak

Příspěvek od NOVON »

Colommbo píše:
rousini píše:Asi PDčko...
Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl. Nejdřív poněkud líné avšak velmi spolehlivé rotačky, z nichž pak hupsnul rovnou do pohodlného avšak na kvalitu nafty přecitlivělého commonrailu.
No nebýt čerpadla VP44 tak i jo..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27562
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše:Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl.
rosso píše:Ford WSS-M2C917-A = VW 505.01
A krom Fordu měly ten "VW zázrak techniky" s využitelným rozsahem otáček celé dva tisíce :) :( i Outlandery od Mitsubishi. A taky si s ním pěkně pošramotili renomé značky :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Kdyby jenom ty! A ten rozsah bych zúžil na 1000 ot./min. :P
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Koncernak

Příspěvek od PavelRS »

Aneb jak "příjemný" diesel je..
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Koncernak

Příspěvek od Hombre »

Samá teorie :lol:jak by , co by. Benzín je prostě čitelnější.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

V daném případě praxe onu teorii praxe dokonale potvrzuje: rozsah efektivně využitelných otáček koncernového TDI PD 1700 - 2700, zato např. fordího EB (benzín) 1700 - 6700. :D
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Koncernak

Příspěvek od pepoh »

Obrázek
majitel rakovinometu usetri, a okolie ma drahe vydavky na liecbu chorob.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9974
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Koncernak

Příspěvek od Colommbo »

Ač zarytý petrolhead, takové a podobné informace mě už nechávají v klidu. Bo tak nějak čím dál víc přestávám věřit čemukoli, co zveřejněno jest, včetně všelijakých tabulek a grafů a z oblasti automobilismu zejména... 8)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět