Hombre píše:Objel jsem včera rodinu. Těch koncernových kloboučníků bylo požehnaně. Jel jsem se synovou naftou Focusem, zvyklý na benzínového dvoulitra, to předjíždění z nezvyku byla taky lahůdka.
V úrovni předjížděného ztratil dech, přeřadit, kopanec do sedačky a zase nic.
Asi PDčko. Common raily mají mnohem lineárnější průběh, subjektivně netáhnou a taky nevadnou na 4000rpm.
Pokud je dobře poskládaná převodovka, tak je těžké přiznat chybu
Tak jak benziňáci říkají, když to dole netáhne "od toho je tam šaltpáka"...
Jerry3 píše:Právě proto jsem si nikdy nepořídil turbodiesela.
Při nájezdu na dálnici běžně řadím z trojky rovnou šestku.
V připojováku dvě - plnej, tři - plnej, čtyři - plnej a to už jsem daleko za limitem našich dálnic. A to mám ještě další dva kvalty navíc
Nejradši mám připojovače, kteří hned po nájezdu odbočují z připojováku v 50 km\h na dálnici.
V připojováku vytočím trojku ke stopade a v průběžném pruhu nikoho neomezím
Ale dost mě umí nadzvednout blb, který v tom připojovacím pruhu zpomaluje (nebo zastaví)
Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl. Nejdřív poněkud líné avšak velmi spolehlivé rotačky, z nichž pak hupsnul rovnou do pohodlného avšak na kvalitu nafty přecitlivělého commonrailu.
Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl. Nejdřív poněkud líné avšak velmi spolehlivé rotačky, z nichž pak hupsnul rovnou do pohodlného avšak na kvalitu nafty přecitlivělého commonrailu.
Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl. Nejdřív poněkud líné avšak velmi spolehlivé rotačky, z nichž pak hupsnul rovnou do pohodlného avšak na kvalitu nafty přecitlivělého commonrailu.
Colommbo píše:Jestli se nepletu, Ford nikdy motory se systémem PD neměl.
rosso píše:Ford WSS-M2C917-A = VW 505.01
A krom Fordu měly ten "VW zázrak techniky" s využitelným rozsahem otáček celé dva tisíce i Outlandery od Mitsubishi. A taky si s ním pěkně pošramotili renomé značky
V daném případě praxe onu teorii praxe dokonale potvrzuje: rozsah efektivně využitelných otáček koncernového TDI PD 1700 - 2700, zato např. fordího EB (benzín) 1700 - 6700.
Ač zarytý petrolhead, takové a podobné informace mě už nechávají v klidu. Bo tak nějak čím dál víc přestávám věřit čemukoli, co zveřejněno jest, včetně všelijakých tabulek a grafů a z oblasti automobilismu zejména...