Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zena,ktera sama meni gumu:Jerry3 píše:Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv. Prostě "Sado-Maso" na český způsob.
- rozbity tlf
-tlusta oskliva
-feministka
-protoze po celou dobu okolo projely jen dve auta. Jedno ridil J3, druhe ja.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale já "měnil gumu" naposledy v období dospívání: s pomocí pořádné palice, dvou až třech pajsrů, a hlavně byla ještě "dušová". Bezdušovou fakt vyměnit nedokážu - tedy bez jejího poškození, což by mi na cestě k obnovení mobility stejně nepomohlo. O to větší skládám hold polovině řidiček, které to mutatis mutandis dovedou!
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já věděl že si to takto myslel je totiž rozdíl měnit gumu a měnit kolo za rezervní
Jinak vyměnit bezdušák s pomocí montpák a namazání patky lze bez poškození pneu. Bez jakéhokoliv poškození ráfku ovšem ne ...
Jinak vyměnit bezdušák s pomocí montpák a namazání patky lze bez poškození pneu. Bez jakéhokoliv poškození ráfku ovšem ne ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
https://www.researchgate.net/figure/Cha ... _271701360kornel píše:..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
https://www.corvetteforum.com/forums/c5 ... urbos.html
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To vodní dochlazování je tam ale jenom proto, aby někdo nemohl říct, že mu "teplotní spád zabil turbo". Něco jako "vodní kámen vám zabil pračku"...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
V životě bych si už gumu na ráfku neměnil (s duší či bez). Stačilo mi svlíknout 8 bezdušových ráfků, drželo to tak, že jsem na bočnici oné gumy zvedl auto Je to taková past, protože deformace patky -tedy patního lana se přenáší a sevře zbytek ráfku. Guma prostě nejde dolů a to i když jsou ráfky hladké a směrem dovnitř se dosedací plochy svažují.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A co jsi provedl?Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
to platí.kornel píše:..Je to len pomoc, nie istota.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Něco jsem slíbil kamarádovi, a tohle měla být odměna proměněná v trest.lefort píše:A co jsi provedl?Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Sice netuším, v jak starém voze se onen 3.0 TDI nacházel, ale i přes "dehet" se jedná (jednalo) o relativně povedený motor, který při rozumné konzumaci dokázal s autem celkem hýbat.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Co znamená rozumna konzumace. To je důležitý? U nafty je to snad fuk.
V porovnání s 3.0T benzin, srac. I kdyz se to zvrtne na primej vstrik, uhli...,
V porovnání s 3.0T benzin, srac. I kdyz se to zvrtne na primej vstrik, uhli...,