Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod BigBang » sob bře 02, 2019 12:32

když brzdíš i kamiony, tak to málo je...
A2 1.4 TDI - Rav VMO, Bosch
Fabia 3 1.2TSI - Rav SSL
W353 Tourist - M2T :D
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
MX-5 - PC 10w40, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
BigBang
 
Příspěvky: 1460
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » sob bře 02, 2019 12:37

dneska,octavia scout 2006? obiehal cez plnu ciaru , do kopca plneho zakrut v lese, viditelnost o hovne.
musel som prudko brzdit aj som ho vyblikal ... on hlupak nepochopil coho sa dopustil, a vyblikal mi naspat.. :roll:
som na pumpe, vedla zastavil vyholeny typek v adidas teplakoch. typicky pojedac chemie a dvihac ciniek.. vyskocil zo 10roc.bmw, pri vypnuti motora mu to nahlas zavrzgalo. otvoril kapotu modry dym... :roll: kamsi telefonoval.
stare kary to je stocene, "vytunene" a vydojene na maximum(a longlife k tomu). chudak auto, jak zmlatena prostitutka s modrinami.
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1894
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » sob bře 02, 2019 20:11

Nejlepší auta dlouhodobých testů Němců. Škoda Superb vystoupala až pod Olymp
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
6. Škoda Superb 1,4 TSI DSG, chybové body: 8, výsledná známka: 1-

České překvapení aktuální špičky žebříčku si říká Škoda Superb. Vůz našel mezi testovacími jezdci zastání a přesvědčil je o svých kvalitách. Kvitují hlavně poměr výkonu a ceny - na auto za asi 1 milion korun nabízí neskutečně mnoho prostoru, komfortu a výbavy. A vydrží, neboť v průběhu testu se neobjevil žádný zásadní problém. Až na jeho samotném konci, po najetí více jak 97 tisíc km, začala zlobit sedmistupňová převodovka DSG, která přestala spolehlivě vybírat zařazené stupně. Proč se tak stalo a jak je problém řešitelný, musí nyní říci automobilka.

Na videu níže můžete také vidět kompletní rozborku vozu přímo u Škody (o češtinu v něm tedy není nouze) pod dohledem experta Dekry a redaktora Auto Bildu. Na autě není objeven žádný dramatický nedostatek a ty zjištěné se počítají na drobnosti jako částečně uvolněné zakrytování podvozku. Sám redaktor pak po rozborce říká, že nevidí důvod, proč by někomu toto auto nedoporučit a výsledné body i známka tomu odpovídají - historicky existuje jen pět vozů s lepším hodnocením. A mohlo být lépe, o to minus za jedničkou se postaralo jen problematické těsnění vodní pumpy, díl za 100 Kč...


Tak já nevím jestli nás mají za naprosté idioty nebo co... :roll:
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » sob bře 02, 2019 20:31

Ba. Skutečný etalon kvality :P DSG vydrží bez poruchy "celých" 97 tkm :evil: :evil:
Kam jsme to dojeli, velebnosti :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23658
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Hombre » sob bře 02, 2019 20:31

Je mně na blití, velebnosti.
BMW R 1100 RT - Brumla, Valvoline All-Climate 20W-50
Hombre
 
Příspěvky: 1731
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod torro » sob bře 02, 2019 20:45

Taky bych zvracel .......
torro
 
Příspěvky: 401
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod lefort » sob bře 02, 2019 20:56

Geniální! :mrgreen:
4: Ford Fiesta ST200, M-Factory LSD, Remus, Millers CFS 5w40, Ravenol MTF-2
5: Lancia k Coupé 2.0 20V turbo, Selenia Racing 10w60, Tutela ZC 75, Denso IK20TT
6: Alfa Romeo GTV6 2.5 - renovace
Ford Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT, Millers EE ECO 5w30
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 2072
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » sob bře 02, 2019 21:25

Mi to tak nejak je fuk, sadofky nezajimaji, jako drtiva produkce dneska.
SHáčko-Penr. 10w50. Citygrip
Yiaruša 3dv-MO CFS NT 5w40. Quartaris
Sediš 4x4-Val. Drb. C3 5w40. Riken
SůVa 650-Val. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, hračka-Penr. 10w50. Klb. HP3

IVECO EC 80e180 Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7507
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod rosso » sob bře 02, 2019 21:48

Přesně tak.
rosso
 
Příspěvky: 342
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » ned bře 03, 2019 10:27

Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl! :mrgreen: :wink:
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » ned bře 03, 2019 19:00

dsg sa zacina lepit smola na paty, jak tdipd.
nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle :wink:
mimochodom cvt ma hodne spatnu povest, ale 100kkm by sa asi dozil v pohode si myslim..
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1894
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod rosso » ned bře 03, 2019 19:40

Jerry3 píše:Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl! :mrgreen: :wink:

Zase, třetí místo Hjondé i30 :mrgreen: :wink:
rosso
 
Příspěvky: 342
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod BigBang » ned bře 03, 2019 19:41

trepeš... PDčka zmíraly kvůli oleji, jakmile se najelo na formulaci 505.01, vše funguje jak má. A dovod proč se od nich upustilo? Nemožnost vícenásobného vstřiku, který CR umožňuje = kompatibilitu s DPF. Veškeré pozadí proč šel VW do PD tkvěl v dosahovaných vstřikovacích tlacích, které soudobý si CR mohl jen nechat zdát...

Paradoxně ty první, 6° DSG s mokrýma spojkama fungovaly a fungujou vcelku dobře, ty nový generace se suchýma spojkama jsou na h...
A2 1.4 TDI - Rav VMO, Bosch
Fabia 3 1.2TSI - Rav SSL
W353 Tourist - M2T :D
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
MX-5 - PC 10w40, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
BigBang
 
Příspěvky: 1460
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » ned bře 03, 2019 19:50

pepoh píše:....nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle....

Trepeš :) VW chybu neuzná - naopak bude tvrdit že tak je to spravne a tak to ma byť :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23658
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » pon bře 04, 2019 12:34

to ze trepem, sa neda vylucit.
len je mi to podozrive, ked vznikne nova norma oleja kvoli jednemu typu motoru.
to nemoze byt ekonomicky vyhodne pre automobilku ci olejarov.

pripomina mi to situaciu -robot od psa, mal "nahradit" automat. ale kvoli negativnym ohlasom -jazdne vlastnosti; nakoniec ho zrusili.
teraz uz je na vyber len manual alebo aisin 6/8°.
aisin je fungujuce a overene riesenie z priemyslu, negativne ohlasy som na to nevidel.
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1894
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník