Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod kornel » pát bře 01, 2019 11:32

..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
HONDA Civic TypeR FK2 (Forge Intercooler, Invidia Q300 Cat-Back system, OZ Racing Hyper GT HLT 18"..) >> AMSOIL Signature Series 0w-20 <<
Uživatelský avatar
kornel
 
Příspěvky: 1277
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pát bře 01, 2019 11:52

Jerry3 píše:Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv. :twisted: Prostě "Sado-Maso" na český způsob. :P


Zena,ktera sama meni gumu:
- rozbity tlf
-tlusta oskliva
-feministka
-protoze po celou dobu okolo projely jen dve auta. Jedno ridil J3, druhe ja.
SHáčko 300i Valv. All c. 5w40. Citygrip
Yiaruša 3dv Valv. All c. 5w40. Quartaris
Sediš D 4x4 Valv. All c. C3 5w40. Riken
SůVa 650 Valv. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, rozebraná.

IVECO EC 80e180 (HPP)Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 (VPP)Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7261
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pát bře 01, 2019 11:54

:P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - po zimě Penrite Racing 10w40, před zimou Repsol Competicion 5w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23044
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 12:55

Ale já "měnil gumu" naposledy v období dospívání: s pomocí pořádné palice, dvou až třech pajsrů, a hlavně byla ještě "dušová". Bezdušovou fakt vyměnit nedokážu - tedy bez jejího poškození, což by mi na cestě k obnovení mobility stejně nepomohlo. :twisted: O to větší skládám hold polovině řidiček, které to mutatis mutandis dovedou! :mrgreen:
Jerry3
 
Příspěvky: 10378
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Durex » pát bře 01, 2019 12:58

:lol: :lol: :lol: Já věděl že si to takto myslel :lol: je totiž rozdíl měnit gumu a měnit kolo za rezervní :lol:

Jinak vyměnit bezdušák s pomocí montpák a namazání patky lze bez poškození pneu. Bez jakéhokoliv poškození ráfku ovšem ne ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, KTM 990 LC8 ADV, Citroen Jumper 2.2 HDI
http://www.motoducks.wz.cz
Elf Moto4Road 10W40; 10w60
Eneos 20w50, Mogul 10w50, 10w40,Eneos 75w90 GL5; Mogul 80w90H
Elf NF 5W-40,Mogul Racing 5W40
Uživatelský avatar
Durex
 
Příspěvky: 3421
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 15:58

Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 10378
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » pát bře 01, 2019 16:06

kornel píše:..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
https://www.researchgate.net/figure/Cha ... _271701360
https://www.corvetteforum.com/forums/c5 ... urbos.html
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1580
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 16:32

To vodní dochlazování je tam ale jenom proto, aby někdo nemohl říct, že mu "teplotní spád zabil turbo". Něco jako "vodní kámen vám zabil pračku"... :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 10378
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » pát bře 01, 2019 16:47

V životě bych si už gumu na ráfku neměnil (s duší či bez). Stačilo mi svlíknout 8 bezdušových ráfků, drželo to tak, že jsem na bočnici oné gumy zvedl auto :twisted: Je to taková past, protože deformace patky -tedy patního lana se přenáší a sevře zbytek ráfku. Guma prostě nejde dolů a to i když jsou ráfky hladké a směrem dovnitř se dosedací plochy svažují.
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod lefort » pát bře 01, 2019 17:15

Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:

A co jsi provedl? :lol:
4: Ford Fiesta ST200, M-Factory LSD, Remus, Millers CFS 5w40 NT+, Ravenol MTF-2
5: Lancia k Coupé 2.0 20V turbo, Selenia Racing 10w60, Tutela ZC 75,Denso IK20TT
6: Alfa Romeo GTV6 2.5 - renovace
Ford Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT,Millers EE ECO 5w30
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 1851
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod kornel » pát bře 01, 2019 17:20

kornel píše:..Je to len pomoc, nie istota.

to platí.
HONDA Civic TypeR FK2 (Forge Intercooler, Invidia Q300 Cat-Back system, OZ Racing Hyper GT HLT 18"..) >> AMSOIL Signature Series 0w-20 <<
Uživatelský avatar
kornel
 
Příspěvky: 1277
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 17:43

lefort píše:
Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:

A co jsi provedl? :lol:

Něco jsem slíbil kamarádovi, a tohle měla být odměna proměněná v trest. :evil:
Jerry3
 
Příspěvky: 10378
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pát bře 01, 2019 17:49

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - po zimě Penrite Racing 10w40, před zimou Repsol Competicion 5w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23044
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod rosso » pát bře 01, 2019 19:08

Sice netuším, v jak starém voze se onen 3.0 TDI nacházel, ale i přes "dehet" se jedná (jednalo) o relativně povedený motor, který při rozumné konzumaci dokázal s autem celkem hýbat.
rosso
 
Příspěvky: 290
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pát bře 01, 2019 19:37

Co znamená rozumna konzumace. To je důležitý? U nafty je to snad fuk.
V porovnání s 3.0T benzin, srac. I kdyz se to zvrtne na primej vstrik, uhli...,
SHáčko 300i Valv. All c. 5w40. Citygrip
Yiaruša 3dv Valv. All c. 5w40. Quartaris
Sediš D 4x4 Valv. All c. C3 5w40. Riken
SůVa 650 Valv. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, rozebraná.

IVECO EC 80e180 (HPP)Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 (VPP)Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7261
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků