Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod kornel » pát bře 01, 2019 11:32

..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
HONDA Civic TypeR FK2 (Forge Intercooler, Invidia Q300 Cat-Back system, OZ Racing Hyper GT HLT 18"..) >> AMSOIL Signature Series 0w-20 <<
Uživatelský avatar
kornel
 
Příspěvky: 1256
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pát bře 01, 2019 11:52

Jerry3 píše:Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv. :twisted: Prostě "Sado-Maso" na český způsob. :P


Zena,ktera sama meni gumu:
- rozbity tlf
-tlusta oskliva
-feministka
-protoze po celou dobu okolo projely jen dve auta. Jedno ridil J3, druhe ja.
SH 300 Valv. All c.10w40. Citygrip
YARIS 3dv Valv. All c.10w40. Quartaris 5
SEDICI 4x4 Valv. All c. C3 5w40. Eskimo 3
SV 650 Valv. Dur. 10w40. Angel GT
ALMERA 3dv (přestavba=stodola)

IVECO EC 80e180 (HPP)Total 10w40
MAN TGS 26.360 (VPP)Shell 15w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6925
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pát bře 01, 2019 11:54

:P
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22550
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 12:55

Ale já "měnil gumu" naposledy v období dospívání: s pomocí pořádné palice, dvou až třech pajsrů, a hlavně byla ještě "dušová". Bezdušovou fakt vyměnit nedokážu - tedy bez jejího poškození, což by mi na cestě k obnovení mobility stejně nepomohlo. :twisted: O to větší skládám hold polovině řidiček, které to mutatis mutandis dovedou! :mrgreen:
Jerry3
 
Příspěvky: 9748
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Durex » pát bře 01, 2019 12:58

:lol: :lol: :lol: Já věděl že si to takto myslel :lol: je totiž rozdíl měnit gumu a měnit kolo za rezervní :lol:

Jinak vyměnit bezdušák s pomocí montpák a namazání patky lze bez poškození pneu. Bez jakéhokoliv poškození ráfku ovšem ne ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, KTM 990 LC8 ADV,BMW R1150GS ADV, Jumper 2.2 HDI
http://www.motoducks.wz.cz
Elf Moto4Road 10W40; 15w50; 10w60
Eneos 20w50, Mogul 10w50, 10w40,Eneos 75w90 GL5; Mogul 80w90H
Elf NF 5W-40,Mogul Racing 5W40,Ardeca ATF+Z7
Uživatelský avatar
Durex
 
Příspěvky: 3383
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 15:58

Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 9748
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » pát bře 01, 2019 16:06

kornel píše:..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
https://www.researchgate.net/figure/Cha ... _271701360
https://www.corvetteforum.com/forums/c5 ... urbos.html
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1413
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 16:32

To vodní dochlazování je tam ale jenom proto, aby někdo nemohl říct, že mu "teplotní spád zabil turbo". Něco jako "vodní kámen vám zabil pračku"... :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 9748
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » pát bře 01, 2019 16:47

V životě bych si už gumu na ráfku neměnil (s duší či bez). Stačilo mi svlíknout 8 bezdušových ráfků, drželo to tak, že jsem na bočnici oné gumy zvedl auto :twisted: Je to taková past, protože deformace patky -tedy patního lana se přenáší a sevře zbytek ráfku. Guma prostě nejde dolů a to i když jsou ráfky hladké a směrem dovnitř se dosedací plochy svažují.
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod lefort » pát bře 01, 2019 17:15

Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:

A co jsi provedl? :lol:
4: Ford Fiesta ST200, M-Factory LSD, Remus catback, Millers CFS 5w40 NT+, Ravenol MTF-2
5: Lancia k Coupé 2.0 20V turbo, Selenia Racing 10w60
6: Alfa Romeo GTV6 2.5 - v renovaci
_____
Ford Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT,Millers EE ECO 5w30
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 1716
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod kornel » pát bře 01, 2019 17:20

kornel píše:..Je to len pomoc, nie istota.

to platí.
HONDA Civic TypeR FK2 (Forge Intercooler, Invidia Q300 Cat-Back system, OZ Racing Hyper GT HLT 18"..) >> AMSOIL Signature Series 0w-20 <<
Uživatelský avatar
kornel
 
Příspěvky: 1256
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 01, 2019 17:43

lefort píše:
Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:

A co jsi provedl? :lol:

Něco jsem slíbil kamarádovi, a tohle měla být odměna proměněná v trest. :evil:
Jerry3
 
Příspěvky: 9748
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pát bře 01, 2019 17:49

Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22550
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod rosso » pát bře 01, 2019 19:08

Sice netuším, v jak starém voze se onen 3.0 TDI nacházel, ale i přes "dehet" se jedná (jednalo) o relativně povedený motor, který při rozumné konzumaci dokázal s autem celkem hýbat.
rosso
 
Příspěvky: 232
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pát bře 01, 2019 19:37

Co znamená rozumna konzumace. To je důležitý? U nafty je to snad fuk.
V porovnání s 3.0T benzin, srac. I kdyz se to zvrtne na primej vstrik, uhli...,
SH 300 Valv. All c.10w40. Citygrip
YARIS 3dv Valv. All c.10w40. Quartaris 5
SEDICI 4x4 Valv. All c. C3 5w40. Eskimo 3
SV 650 Valv. Dur. 10w40. Angel GT
ALMERA 3dv (přestavba=stodola)

IVECO EC 80e180 (HPP)Total 10w40
MAN TGS 26.360 (VPP)Shell 15w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6925
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník