Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Čili naprostý unikát, chápu
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dodatečná investice ze strany výrobce 22,5 tis. EUR - střízlivý odhad. Zaplatil jsem mu za nový vůz v přepočtu 18,4 tis. EUR. A to se vyplatí - prodat mi auto.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No, jak to říct slušně. Tohle je masakrální prodělek (na straně dovozce, výrobce). A to se vyplatí. Já za celou dobu, co jsem vlastnil nová auta, řešil záruční ooravy v drtivé většině u Škodovek (převodovka, nevyrovnaný volnoběh,elektroinstalace, centrál) a pouze jednou u japonce (hlučnější zadní náboj před koncem záruky).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Povedlo, ale byla to katastrofa.Libor píše:
Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.
Posmívat se někomu, že má vůli a odvahu pustit se do něčeho, na čem si ostatní vylámali zuby, může jen prototyp průměrnosti. Mazdě moc fandím. Oni ještě nerezignovali na techniku.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A Mazda Wankel ani tak neodepsala.
Bude (i když trošku jinak). https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Bude (i když trošku jinak). https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
r.e. jako mini motor - el.centrala u bmw i3.
cize ziadny adrenalin z motoru sa nekona
cize ziadny adrenalin z motoru sa nekona
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zato v těch litrových tříhrnečcích se adrenalin koná, že
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
mazda si robi svoj biznis- reklamu, predlzenie dojazdu moze vypadat rozlicne.
vlastne clovek nepostrehne, co mu za jazdy dobija baterku, ci vibracny dvojval, alebo jednokomorovy wankel.
odhlucnene budu obidva stejne , (kto by chcel pocuvat za jazdy hukot konstantnych otacok motora ?) a urobia rovnaku pracu - dobiju baterie. nie su napojene na kolesa, tie roztacaju iba elektromory.
nekopem to japonskych aut, len netreba hladat senzaciu kde nie je.
su to zase elektromobily, len maju "nieco navyse"
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614 ... tyri-osoby
petrolheadi su tlaceni do kouta, proste za par rokov.. v predaji nebude uz ziadna "vykonna technika".
emisne normy uz pochovali mnoho silnych aut.
potom uz ostane len nostalgia na slavu casov minulych- tipujem ze mazda si nenecha ujst u toho hybrida odkazy (grafiku) na wankel v interieri. mozno podobne jak v rx8. ("zaobleny trojuholnik" v interieri na roznych miestach, sedadla..)
zialbohu, to bude prve aj posledne, co ju odlisi od armady inych hybridov. zapadne do kazdodenneho elektro priemeru.
vlastne clovek nepostrehne, co mu za jazdy dobija baterku, ci vibracny dvojval, alebo jednokomorovy wankel.
odhlucnene budu obidva stejne , (kto by chcel pocuvat za jazdy hukot konstantnych otacok motora ?) a urobia rovnaku pracu - dobiju baterie. nie su napojene na kolesa, tie roztacaju iba elektromory.
nekopem to japonskych aut, len netreba hladat senzaciu kde nie je.
su to zase elektromobily, len maju "nieco navyse"
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614 ... tyri-osoby
petrolheadi su tlaceni do kouta, proste za par rokov.. v predaji nebude uz ziadna "vykonna technika".
emisne normy uz pochovali mnoho silnych aut.
potom uz ostane len nostalgia na slavu casov minulych- tipujem ze mazda si nenecha ujst u toho hybrida odkazy (grafiku) na wankel v interieri. mozno podobne jak v rx8. ("zaobleny trojuholnik" v interieri na roznych miestach, sedadla..)
zialbohu, to bude prve aj posledne, co ju odlisi od armady inych hybridov. zapadne do kazdodenneho elektro priemeru.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, dobře už bylo: do mého narození v pátek třináctého. Od toho dne už jde všechno dolů kopcem.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nikde nevidím Mazdu, že by ten Skyactiv nakonec přece jen nebyl tak zázračný motor?
http://www.autoforum.cz/predstaveni/tot ... -co-proto/
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mi chybet nebude. Nekomu mozna jo.
Kdyz jsem byl na prezentaci, ne z vlastní vůle, hmmmm, chlebíčky ok. Auto... Kdyby stalo o 50% vic, ok. Takhle je z nej lepší varianta Vagu. Nechces zaplatit tolik? Kup si konfekci n NDR.
Nejsem ekonom, ale ze by jebky z prodejů Kie, nezatahly manko z fajn auta?
Kdyz jsem byl na prezentaci, ne z vlastní vůle, hmmmm, chlebíčky ok. Auto... Kdyby stalo o 50% vic, ok. Takhle je z nej lepší varianta Vagu. Nechces zaplatit tolik? Kup si konfekci n NDR.
Nejsem ekonom, ale ze by jebky z prodejů Kie, nezatahly manko z fajn auta?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Však za to může dodavatel ložiskaJerry3 píše:A to je důvod, proč nemám koncernový vůz. Třeba zrovna minulý týden mi při cestě oktávkou odešlo ložisko v zadním kole. Najeto méně než 80 tis. km. Koncernové vozy se samozřejmě nikdy neporouchávají a všechno je spotřebák.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
^^^ 2 chlapi nad
ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..
no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi
ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..
no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Prý je načaté i to na druhé straně, což odpovídá výsledku mé "kontroly" hřbetem ruky při zastávce během jízdy, kterou jsem naštěstí dokončil. Údajně jde o to, že zvolená konstrukce+díly neodpovídají požadavkům/nárokům pohonu 4x4.skodovkar píše:Však za to může dodavatel ložiska
Podle mého kamaráda-koncerňáka "jen vyschlo" mazadlo v ložiscích. Sice nevím, zda obnova mazadla v nich patří mezi běžné servisní úkony, ale proč se tak (vyschnutí) dosud nestalo u mého o 7 let staršího a navíc přetěžovaného Mitsubishi se 4x větším nájezdem, na to už jsem ani neměl odvahu se ho zeptat, neb by to bylo zbytečné.