Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Libor » úte črc 17, 2018 18:43

Čili naprostý unikát, chápu :-)
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1458
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » úte črc 17, 2018 18:50

Dodatečná investice ze strany výrobce 22,5 tis. EUR - střízlivý odhad. Zaplatil jsem mu za nový vůz v přepočtu 18,4 tis. EUR. A to se vyplatí - prodat mi auto. :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 6341
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Libor » úte črc 17, 2018 19:09

No, jak to říct slušně. Tohle je masakrální prodělek (na straně dovozce, výrobce). A to se vyplatí. Já za celou dobu, co jsem vlastnil nová auta, řešil záruční ooravy v drtivé většině u Škodovek (převodovka, nevyrovnaný volnoběh,elektroinstalace, centrál) a pouze jednou u japonce (hlučnější zadní náboj před koncem záruky).
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1458
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jezevcik » úte črc 17, 2018 21:26

Libor píše:
Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.

Povedlo, ale byla to katastrofa.
Posmívat se někomu, že má vůli a odvahu pustit se do něčeho, na čem si ostatní vylámali zuby, může jen prototyp průměrnosti. Mazdě moc fandím. Oni ještě nerezignovali na techniku.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
 
Příspěvky: 3229
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » stř črc 18, 2018 5:18

A Mazda Wankel ani tak neodepsala.
Bude (i když trošku jinak). https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » stř črc 18, 2018 6:36

r.e. jako mini motor - el.centrala u bmw i3.
cize ziadny adrenalin z motoru sa nekona
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara1,8 8V 66kW R.I.P. _Total Quartz 9000 5W-40
C3 III LPG 1,2 12V 60(55)kW Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40 /B4
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 499
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » stř črc 18, 2018 6:52

Zato v těch litrových tříhrnečcích se adrenalin koná, že :?: :?
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » stř črc 18, 2018 7:36

mazda si robi svoj biznis- reklamu, predlzenie dojazdu moze vypadat rozlicne.
vlastne clovek nepostrehne, co mu za jazdy dobija baterku, ci vibracny dvojval, alebo jednokomorovy wankel.
odhlucnene budu obidva stejne , (kto by chcel pocuvat za jazdy hukot konstantnych otacok motora ?) a urobia rovnaku pracu - dobiju baterie. nie su napojene na kolesa, tie roztacaju iba elektromory.
nekopem to japonskych aut, len netreba hladat senzaciu kde nie je. :)

su to zase elektromobily, len maju "nieco navyse" 8)
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1722235/TEST--BMW-i3S-REX---regionalny-rychlik-pre-styri-osoby
petrolheadi su tlaceni do kouta, proste za par rokov.. v predaji nebude uz ziadna "vykonna technika".
emisne normy uz pochovali mnoho silnych aut.
potom uz ostane len nostalgia na slavu casov minulych- tipujem ze mazda si nenecha ujst u toho hybrida odkazy (grafiku) na wankel v interieri. mozno podobne jak v rx8. ("zaobleny trojuholnik" v interieri na roznych miestach, sedadla..)
zialbohu, to bude prve aj posledne, co ju odlisi od armady inych hybridov. zapadne do kazdodenneho elektro priemeru. :?
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 499
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » stř črc 18, 2018 7:40

Ano, dobře už bylo: do mého narození v pátek třináctého. Od toho dne už jde všechno dolů kopcem. :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 6341
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » čtv črc 19, 2018 6:49

Nikde nevidím Mazdu, že by ten Skyactiv nakonec přece jen nebyl tak zázračný motor?
http://www.autoforum.cz/predstaveni/toto-jsou-nejlepsi-motory-roku-2018-downsizing-konecne-dostal-co-proto/
:?:
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 499
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pon říj 08, 2018 15:37

Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pon říj 08, 2018 17:03

Mi chybet nebude. Nekomu mozna jo.
Kdyz jsem byl na prezentaci, ne z vlastní vůle, hmmmm, chlebíčky ok. Auto... Kdyby stalo o 50% vic, ok. Takhle je z nej lepší varianta Vagu. Nechces zaplatit tolik? Kup si konfekci n NDR.
Nejsem ekonom, ale ze by jebky z prodejů Kie, nezatahly manko z fajn auta?
ALMERA 3dv. Castrol High Mil. SL 15w40. Ost. náplně Castrol r. 2017. Toyo 350. Malé tech.úpravy a odlehčení
SEDICI 4x4 Total CF 5w40 C3
SH 150 Motul SL 10w40
SV 650 Shell SL 15w50
IVECO EC 18.280 (HPP)
MAN TGS 26.360 (DPČ) Shell truck LL 15w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6159
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » sob lis 10, 2018 0:02

Jerry3 píše:A to je důvod, proč nemám koncernový vůz. Třeba zrovna minulý týden mi při cestě oktávkou odešlo ložisko v zadním kole. Najeto méně než 80 tis. km. Koncernové vozy se samozřejmě nikdy neporouchávají a všechno je spotřebák. :mrgreen:


Však za to může dodavatel ložiska :P
skodovkar
 
Příspěvky: 5516
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » sob lis 10, 2018 9:32

^^^ 2 chlapi nad :wink:

ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..

no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi :mrgreen:
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara1,8 8V 66kW R.I.P. _Total Quartz 9000 5W-40
C3 III LPG 1,2 12V 60(55)kW Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40 /B4
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 499
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » sob lis 10, 2018 9:47

skodovkar píše:Však za to může dodavatel ložiska :P

Prý je načaté i to na druhé straně, což odpovídá výsledku mé "kontroly" hřbetem ruky při zastávce během jízdy, kterou jsem naštěstí dokončil. Údajně jde o to, že zvolená konstrukce+díly neodpovídají požadavkům/nárokům pohonu 4x4.

Podle mého kamaráda-koncerňáka "jen vyschlo" mazadlo v ložiscích. Sice nevím, zda obnova mazadla v nich patří mezi běžné servisní úkony, ale proč se tak (vyschnutí) dosud nestalo u mého o 7 let staršího a navíc přetěžovaného Mitsubishi se 4x větším nájezdem, na to už jsem ani neměl odvahu se ho zeptat, neb by to bylo zbytečné.
Jerry3
 
Příspěvky: 6341
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků