Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » ned lis 11, 2018 22:31

skodovkar píše:Z auta máš radost dvakrát. Poprvé při pořízení a podruhé při prodeji :lol:

A potřetí, když nemusím řešit to, co si dle mého názoru řešení (ve formě nutných investic) rozhodně zaslouží. Žádné nedostatky jsem nezatajoval, kupodivu nikomu nevadily. Nejspíš je to "normálka" a "spotřebák", tak proč se tím zabývat, když "díly jsou za babku" a "opraví to na každém rohu". 8)

Faktem je, že co jsem plánoval do toho vrazit, by se mi při původně neplánovaném prodeji nikdy nevrátilo. Je to totiž značná finanční částka, třebaže nikoli vydaná ve značkovém servisu.
Jerry3
 
Příspěvky: 6342
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » ned lis 11, 2018 23:58

Kampak zamíří Ježíšek? :lol:
skodovkar
 
Příspěvky: 5516
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pon lis 12, 2018 0:04

Dotyčná (mám slabost pro ženy :lol: ) si to prý nechá opravit ve značkovém servisu...
Jerry3
 
Příspěvky: 6342
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » pon lis 12, 2018 0:08

Tohle konkrétní auto je pro koncern "Gift that keeps on giving" nebo česky "Slepice, která nese zlatá vejce" :idea:
skodovkar
 
Příspěvky: 5516
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pon lis 12, 2018 0:10

Přesně! :wink: :lol:
Jerry3
 
Příspěvky: 6342
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » pon lis 12, 2018 16:19

Jerry3 píše: , když "díly jsou za babku" a "opraví to na každém rohu". 8)
krasne vidno tu zvratenost myslenia vagu - zadny problem ze sa to furt kurvi - je to defacto obrovska vyhoda !! :mrgreen: vrchol ironie - z toho urobit predajny argument ! :mrgreen:
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara1,8 8V 66kW R.I.P. _Total Quartz 9000 5W-40
C3 III LPG 1,2 12V 60(55)kW Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40 /B4
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 499
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Libor » pon lis 12, 2018 22:26

Asi si "naběhnu" ale ono se to furt nekur.í, tedy ne všechny motory, nelze vše paušalizovat. Najdou se takové, které přežijí i 200.000 km ve velmi špatných podmínkách (mnoho řidičů na jednom voze, základní údržba, časté studené starty, často plný výkon na studeném motoru). Neříkám, že je to výhra, ale fakt se "někdy, občas, náhodou" najdou i VW motorizace, které jsou blbuvzdorné a přežijí hrubé zacházení, i když mají původ pod taktovkou Wagu.
Ač jsem Japan positive, kolikrát se divím, co 1.4 16V a 1.6 MPI vydrží (a smekám). To, co přišlo po nich, je samozřejmě "jiná kapitola".
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1458
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pon lis 12, 2018 22:45

To auto jsem si dovolil pořídit jen proto, že ho důvěrně znám, poněvadž jsem s ním 4 1/2 roku jezdil, a to výhradně sám. Ani mí předchůdci se na něm moc nestřídali, byli totiž pouze dva. Některé věci jsem tudíž považoval za již vyřešené, např. často svítící kontrolku airbagů, nefunkční zadní stěrač, dost náročnou opravu přední nápravy atd. atd. Jenže odešla zadní ložiska, při dovozové technické se opět projevil problém se zadním stěračem (tentokrát nešel vypnout), výrazně se zhoršilo řazení, motor zlenivěl...

S převodovkou byl údajně problém od samého začátku, jenže to ještě v záruce nikdo nereklamoval. Ovšem hlučný diferenciál (nevím s určitostí, který vlastně) v pravých zatáčkách, to nejspíše od začátku nebylo, neboť jsem si toho před čtyřmi roky nevšiml. Tím chci říct asi tolik, že stav daného vozu není zapříčiněn ani špatným zacházením, ani vysokým nájezdem, ale prostě tím, že "všechno je spotřebák". Hlavně, že nerezaví, což fakt nerezaví. Jak by také rezavěl, když byl celou dobu garážován. Jenže k čemu je mi auto, které sice vůbec nerezaví, zato však má 100+1 technickou bolest. A o jeho uživatelských vlastnostech z pohledu řidiče už raději vůbec nemluvím. Ano, má velký kufr a pohon 4x4...
Jerry3
 
Příspěvky: 6342
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » úte lis 13, 2018 10:15

https://automix.cars.cz/ojeta-auta/octa ... -internetu

Při stáří 4 - 5 let vážná závada u každé šesté Oktávky :x A to mají najeto už 100 tkm :evil:
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » úte lis 13, 2018 13:20

Jinými slovy kašlou na údržbu nebo alespoň pravidelný servis.
Co může být za vážnou závadu u tak mladého auta a co do toho němci zahrnují? :idea:
skodovkar
 
Příspěvky: 5516
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » úte lis 13, 2018 13:32

Přesně tohle mne napadlo, když jsem se dočetl, že nejlépe je na tom Porsche. Proč? Inu proto, že se nejčastěji zdržuje ve značkové garáži: 5 let jsem vedle takové pracoval, tudíž jsem nabyl dojmu, že 911-ky jsou výhradně "víkendové vozy". :idea:
Jerry3
 
Příspěvky: 6342
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » úte lis 13, 2018 13:42

skodovkar píše:Jinými slovy kašlou na údržbu nebo alespoň pravidelný servis....

Ono to taky může být (a moc bych za to u němců nedal) že ne že se kašle na servis. Ten se u nich dělá. V autorizovaným servisu. A podle předpisu výrobce. ALE špatného. Když třeba v 90-ti tisících kilometrech vypustí z motoru třetí olej, tak je na průser docela solidně zaděláno :(

A nebo třeba to Jerrym zmínéné ložisko zadního kola. To asi taky nebylo tím že by do něj v servisu po 4 letech při garančce nenatlačili vazelínu :x
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » úte lis 13, 2018 14:08

O "kvalitách" služebních škodovek vím své. :x Slovo "služebních" se v daném případě vztahuje výhradně k množině těch vozů, které jsem měl příležitost sledovat. Jinými slovy, vůbec tím nechci naznačit, že služební vozy jsou vždy těmi nejhoršími otloukánky, kterým se navíc nedostává řádné servisní péče.

To však nic nemění na mém postoji k vypovídací schopnosti statistik z TK, tedy snad s výjimkou Švýcarska, kde technické kontroly probíhají "dostatečně jinak"...
Jerry3
 
Příspěvky: 6342
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod skodovkar » úte lis 13, 2018 14:50

Pitris píše:
skodovkar píše:Jinými slovy kašlou na údržbu nebo alespoň pravidelný servis....

Ono to taky může být (a moc bych za to u němců nedal) že ne že se kašle na servis. Ten se u nich dělá. V autorizovaným servisu. A podle předpisu výrobce. ALE špatného. Když třeba v 90-ti tisících kilometrech vypustí z motoru třetí olej, tak je na průser docela solidně zaděláno :(
Právě proto, bych chtěl vidět, co bylo konkrétním problémem. Pokud brzdy pod míru či nefunkční, tak to máš řešit pravidelný servis, stejně tak problémy v diagnostice. Nebo třeba nízký bod varu brzdové kapaliny kvůli zvodnatění? V těch mobilních STK to v D mají.
skodovkar
 
Příspěvky: 5516
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pon pro 03, 2018 16:44

Možná sem bo v Evropě je těch tříválcových paskvilů víc jak u japonců http://www.autoforum.cz/zajimavosti/fia ... -jednotek/ Že by se projevilo to co se projevit muselo :?: :!: :roll: A začne se to brzy sr*t všem - nejen Fordu, ale i VW, PSA nebo Hondě....:( :evil:
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků