svičky Denso
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 10011
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
Vstřiky jsou slyšet/tikají vždy a je to v pořádku.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: svičky Denso
Nenašel jsem na netu ten můj motor, ale u Civika je to de facto stejné
https://youtu.be/d4M_yLCa8rA
Tenhle "tikot", Colommbo, asi v Omči zřejmě nemáš
https://youtu.be/d4M_yLCa8rA
Tenhle "tikot", Colommbo, asi v Omči zřejmě nemáš
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: svičky Denso
Dyk motor je mechanicka zalezitost. A to je na nem to prave. Pokud je v poradku, rad ho slysim i za jizdy. Ticho je v kostele.
- Colommbo
- Příspěvky: 10011
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
Libor: Vstřiky jsou slyšet. Možná ne tolik, jako na vídeu, ale jsou. A nevadí mi to.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: svičky Denso
Jestli se dostanu(eš) na sraz, tak si to pak třeba poslechneš...
Vím, je to mechanika a nějaký zvuk to musí vydávat. Ale zatím jsem to u žádného auta tak výrazně neslyšel, porovnáno se současnými přímovstřiky - TSI, GDI.
Vím, je to mechanika a nějaký zvuk to musí vydávat. Ale zatím jsem to u žádného auta tak výrazně neslyšel, porovnáno se současnými přímovstřiky - TSI, GDI.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: svičky Denso
Nepřímej vstřik pracuje s nižšími tlaky, působí tam menší síly, dělá to menší randál. Fabie vyluzuje podobný zvuky šicího stroje, možná trošičku méně hlasitěji.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: svičky Denso
K mojemu vozu jsou doporučovány platinové varianty svíček. Je to 1.8tsi. Nikde jsem však neviděl že by bylo možno použít nějaké iridiové DENSO .. TT svíčky. Nevíte někdo jestli je k tomu technický důvod, případně jaký?
Re: svičky Denso
Rozhodně žádný!
Re: svičky Denso
Pro 1.8 TSI 118kW podle http://www.globaldenso.com/en/products/ ... _euro.html svíčky Denso IK22 nebo VK22
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: svičky Denso
koupil jsem to uz s briskama Dr15YP. Ty tam byly 70tkm. Těm by měly odpovídat Denso IK20. Tak jestli se dají použít IK20TT? Již je tam mám si 500km.
Re: svičky Denso
TT by měly mít delší životnost; 22 jsou studenější. V létě by mohl být s 20 při zátěži trochu problém
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: svičky Denso
Suru píše:Se zpožděním...použil jsem globaldenso.com pro vyhledání svíček, konzultoval to se zdejšími kapacitami a nechal dát do svého auta, i když manuál zmiňuje jen iridiové NGK. V autorizáku proti nim neřekli ani ň a dali bez řečí do motoru. Na NGK vše fungovalo dobře, na DENSO to funguje perfektně a navíc mám dobrý pocit, že jsem pro motor udělal to nejlepší.
A teď jsem ještě pořídil stěrače taky DENSO a jsem ještě spokojenější. Když japonské auto, tak i japonské doplňky.
Stěrače Denso mám taky a opravdu bych řekl asi nejlepší co sem měl až velké překvapení.
Re: svičky Denso
Stěrače DENSO jsem nakonec, po několika pokusech s jinými značkami, dal i na manželčina Colta a žádné překvapení-fungují skvěle!
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Re: svičky Denso
Dnes jsem si nějak vzpomněl, že se mi blíží výměna svíček. Asi vyzkouším Denso.
Chci se zeptat. Pro 1.8T 132 kW AUQ, tam jsou čtyři druhy, standard Platinové, dále IK20 s IK20TT Iridium a VK20Y Iridium Tough. Které z nich byste doporučili? Ty poslední VK20Y?
Jinak koukl jsem i na stěrače od Denso a jako jediný aftermarket nabízí např. zadní stěrač na OI prohnutý jako to je origo (výrobce Champion). I přední jsou konstrukčně jako origo. Tak bych možná také pak koupil.
Chci se zeptat. Pro 1.8T 132 kW AUQ, tam jsou čtyři druhy, standard Platinové, dále IK20 s IK20TT Iridium a VK20Y Iridium Tough. Které z nich byste doporučili? Ty poslední VK20Y?
Jinak koukl jsem i na stěrače od Denso a jako jediný aftermarket nabízí např. zadní stěrač na OI prohnutý jako to je origo (výrobce Champion). I přední jsou konstrukčně jako origo. Tak bych možná také pak koupil.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: svičky Denso
IK 20.