Vzduchove K&N filtre
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Vzduchove K&N filtre
Vcelku ano. V neděli večer jsem kousek před Pardubicemi potkal srnu. Omča to zvládla se ztrátou zhruba dvou kytiček, ten tvor už dopadl asi hůř, přesně nevím. Jeli jsme v koloně asi tak sedmdesátkou, přibrzdit se moc nedalo natožpak to zahamovat, ani jsem nezastavoval, až v další vesnici pod lampou okouknout následky...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Vzduchove K&N filtre
Podle tétoColommbo píše:...Já sám jsem nikdy tuto potíž nezaznamenal, buď je vstup do sání vyveden "prozíravě" nebo jsem ještě nejel v tak velkém lijáku.
http://colommbo.rajce.idnes.cz/nastenka ... 69-001.jpg
fotky mi to zase až tak "prozíravé" nepřipadá. Holt Opel... Za prozíravé považuji sání z čistého prostoru podběhu mezi blatníkem a vnitřními kryty, jak to měly kdysi řešené např. vozy zn. Mitsubishi.
U mne tomu bylo přesně naopak.Colommbo píše:...tehdejší Meriva A při jízdě v hustém dešti přestávala táhnout...
Re: Vzduchove K&N filtre
Vyjadřuji účast...Colommbo píše:...V neděli večer jsem kousek před Pardubicemi potkal srnu. Omča to zvládla se ztrátou zhruba dvou kytiček,...
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove K&N filtre
tebou zatracovaný koncern (Sharan) to tak máJerry3 píše:Za prozíravé považuji sání z čistého prostoru podběhu mezi blatníkem a vnitřními kryty, jak to měly kdysi řešené např. vozy zn. Mitsubishi.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Vzduchove K&N filtre
Moje mlčení znamená souhlas. To je ovšem méně, než výslovná pochvala.
Re: Vzduchove K&N filtre
Nečekám od něj reakci a ani to tu nechci zase rozdmýchávat, ale jestli se tu někdy jarod objeví, tak ať se mrkne do PC - dnes 17.12.2016 na TV Prima v Autosalónu test vzduchových filtrů - asi by se divil, jak dopadlo to "jeho" K&N-ko mj. že propouští 7x více nečistot do motoru jako kvalitní "běžný" filtr....
http://autosalon.iprima.cz/videa/autosalon-2016-50 asi od 22-té minuty....jenom je tam reklam jak nasr*no....
http://autosalon.iprima.cz/videa/autosalon-2016-50 asi od 22-té minuty....jenom je tam reklam jak nasr*no....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vzduchove K&N filtre
To jsem teda nemile překvapen. Měl jsem ho na Africa Twin a mám pár let na Avensis 2.0 D4D. Věřil jsem táboru příznivců a výrobci.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Vzduchove K&N filtre
S bavlněným airfiltrem....Pitris píše:Ponechme stranou papírový a bavlněný, klasický nebo textilní filtr, ale nedostatečná filtrace způsobí, že se do motoru postupně dostávají i mikročástice křemíku, které s motorovým olejem "umí" udělat docela dobrou brusnou pastu....
Pitris píše:Je to jako s jiným než se správným olejem; motor se nezadře ale dobře si to "zapamatuje" Nezničíš ho - jen mu zbytečně zkrátíš životnost....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vzduchove K&N filtre
Už jsem to psal vedle. Káenka jsem měl v minulosti ve dvou autech. Ve stařičké Octavii 1.9 TDI z roku 2000 (najeto s filtrem 80.000 km) a v Suzuki Jimny 1.3i z roku 2002 (najeto s filtrem 60.000 km). Problém s filtry nebyl žádný, zvýšený výkon nezaznamenatelný, návratnost za ty ujeté kilometry neproběhla (auta už stejně nemám). Do současného auta s přímovstřikem bych filtr K&N nedal. Jednak jsem s ohledem na předchozí zkušenost nepoznal rozdíl, dále se to rentuje tak po ujetí 100.000 km, ale hlavně dostal mě výsledek testu, který tu dal Pitris. Neriskoval bych.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Vzduchove K&N filtre
Být u KameN, tak bych šel lobbovat, aby se tyto recyklovatelné filtry začaly používat za DPFkem. Tam by mohly jednoznačně něčemu pomoci
Re: Vzduchove K&N filtre
BMC filtre sú okrem značky v podstate to isté, ako K&N?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Vzduchove K&N filtre
Bude to podobne kazdopadne z pocutia (aj ked vypovedna hodnota je zvycajne 0) viem ze najlepsie su pipercross
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Vzduchove K&N filtre
Takže by si tu odniesli podobný dešpekt jak K&N . Bol som zvedavý, pred časom som videl zrýchlovanie saxa 1.4 z 0 na 100 tesne pod 10 sekúnd, a autor videa odpovedal že úpravy nemal žiadne, okrem tohto filtra. A to už je také zrýchlenie, aké majú Matizy (aspoň tvrdia na webe niektorí majitelia) .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Vzduchove K&N filtre
B-čková Vectra to mala podobne,akurát že tá sacia trubka bola za plechovou výstuhou nad chladičom,pričom druhá vetva bola dole-lenže nemala otvor na nasávanie. Tie 2 vetvi sa spojili a potom bola odbočka pre akusi nádržku pre sanie a smerom vzad priamo do airboxu. Vodu nenasávala,no neviem k čomu bolo dobré tak zložité rozvetvené sanie.Jerry3 píše:Podle tétoColommbo píše:...Já sám jsem nikdy tuto potíž nezaznamenal, buď je vstup do sání vyveden "prozíravě" nebo jsem ještě nejel v tak velkém lijáku.
http://colommbo.rajce.idnes.cz/nastenka ... 69-001.jpg
fotky mi to zase až tak "prozíravé" nepřipadá. Holt Opel... Za prozíravé považuji sání z čistého prostoru podběhu mezi blatníkem a vnitřními kryty, jak to měly kdysi řešené např. vozy zn. Mitsubishi.
U mne tomu bylo přesně naopak.Colommbo píše:...tehdejší Meriva A při jízdě v hustém dešti přestávala táhnout...
Insignia má sanie pred predným kolesom.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta