Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Ano pravda je, že keď si zvykneš na určitý komfort, tak potom všetko čo je o level nižšie je sračka
Inak tie zmiešavacie klapky u VAG sú tuším v každom 2 alebo 1,5 aute ko
Inak tie zmiešavacie klapky u VAG sú tuším v každom 2 alebo 1,5 aute ko
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
Jj, nejdříve v tom začne chroupat a cvakat (jak se pokouší dovřít-otevřít) a po čase umře úplně. Super, jak jedeš v mraze vykosnutý a spolujezdec v teplíčku. Ty horní jsou v poho, směšovací zašité v útrobách za pedálem.
To v Jazzu Dynamic s bovdeny nezažiješ
To v Jazzu Dynamic s bovdeny nezažiješ
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Já měl auto na obou XP i C4P a pohoda.Samozřejmě jde nastavit i manuál,ale při změně tempa nastavuješ znovu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Zajímalo by mne, jak by při testu dopadlo to pětilitrové balení z Lidlu za stovku.
https://auto.idnes.cz/kapalina-nemrznou ... servis_taj
https://auto.idnes.cz/kapalina-nemrznou ... servis_taj
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Ostatní
Za stovku je výborná Ja kupujem Sheron v Kaufu za 3€/3l do -30°C
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
A já Tectane 3l za 60,-
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Ty fotky za to stojí
Edit: jen doplním přetížený přívěs za BMW, aby jste nemuseli špekulovat wocogo.
Edit: jen doplním přetížený přívěs za BMW, aby jste nemuseli špekulovat wocogo.
Naposledy upravil(a) rousini dne čtv úno 15, 2018 11:22, celkem upraveno 1 x.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Ostatní
Je s podivem co jsou někteří exoti tou svou tupou hlavou vymyslet....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Prišlo mi mailom:
Areál Škody auto je větší než Monako. Je zde 20 000 zaměstnanců, z toho 20% žen.
Velmi silné odbory. Firma má šest manažerů, 1 Čech a 5 Němců. Žijí v Praze.
Zisk jde akcionářům, stát akcie nemá. V ČR zůstávají daně, cca 6 mld. Výroba 1 mil. aut ročně, tj. 1240 denně. Čistý zisk na jednom autě je 1500 euro (t.j. při 27 Kč/euro 50.220.000 Kč denně!).
Škoda auto má vlastní elektrárnu, přebytek energie vytápí 25 000 bytů v Boleslavi a je to největší zisk továrny.
S Amerikou se neobchoduje, velmi náročná a drahá doprava, spíše Asie, Afrika, Evropa. Na př. Do Alžíru se vyvezlo 25 000 aut a objednány jsou další. Nevyrábí se na sklad, pouze na objednávku, je tedy velmi náročná logistika.
Vlastní střední škola, studenti dostávají plat a jsou tak motivováni.
Vlastní ubytovny, první rok se platí 2500 Kč měsíčně, je v tom dvakrát týdně úklid. Během roku si mohou zaměstnanci obstarat jiné bydlení nebo zůstat na ubytovně za vyšší nájem. První rok je na rozjezd.
V areálu jsou např. obchody, včetně butiku. Plat dělníka je cca 21 tis. čistého + 13 plat + odměny.
Příplatky za přesčasy, odpolední a noční směny, nepřetržitý provoz, svátky, soboty, neděle.
Oběd 25 Kč, výběr ze 6 jídel, na každém středisku je bufet, jídelna, odpočinkový kout s mikrovlnkou.
6 týdnů dovolené, možnost zapůjčení auta na 1 rok za Kč 2500 ročně, potom je možno auto odkoupit nebo si vzít jiné.
Bezúročné půjčky na byty a všechno možné, příspěvek na mobil, na lázně, jsou zdarma. Odměny k jubilejím, věrnostní odměny.
Všude absolutní čistota a německá akurátnost a přísnost.
Kariéra: každých 5 let dostane pracovník přidáno a dostane další týden dovolené, naposled v 35 letech.
Pak přejde do seniorského programu, může požádat o lehčí práci s dalšími benefity. Kvůli věku se nevyhazuje.
Na každém pracovním úseku je elektronická tabule, která ukazuje tempo práce.Plán 1240 aut, vyrobeno 460 tempo x vyrobilo by se 1230 aut, je nutno zrychlit. Dále různé ekonomické údaje, plnění plánu apod.
Takže je každý dělník informován o chodu továrny a vlastní práci.
Zlepšováky: každý pracovník může podat zlepšovací návrh, jednou za rok se návrhy slosují
a 5 pracovníků dostane auto, bez ohledu na to, zda je návrh realizován.
Vše je nastaveno tak, aby byl pracovník motivován,informován o své práci a za ni náležitě odměněn.
Dopustí-li se dělník opakovaně tří větších chyb, je propuštěn.
Minuta neplánovaného zastavení výrobní linky stojí 1500 Euro !
Areál Škody auto je větší než Monako. Je zde 20 000 zaměstnanců, z toho 20% žen.
Velmi silné odbory. Firma má šest manažerů, 1 Čech a 5 Němců. Žijí v Praze.
Zisk jde akcionářům, stát akcie nemá. V ČR zůstávají daně, cca 6 mld. Výroba 1 mil. aut ročně, tj. 1240 denně. Čistý zisk na jednom autě je 1500 euro (t.j. při 27 Kč/euro 50.220.000 Kč denně!).
Škoda auto má vlastní elektrárnu, přebytek energie vytápí 25 000 bytů v Boleslavi a je to největší zisk továrny.
S Amerikou se neobchoduje, velmi náročná a drahá doprava, spíše Asie, Afrika, Evropa. Na př. Do Alžíru se vyvezlo 25 000 aut a objednány jsou další. Nevyrábí se na sklad, pouze na objednávku, je tedy velmi náročná logistika.
Vlastní střední škola, studenti dostávají plat a jsou tak motivováni.
Vlastní ubytovny, první rok se platí 2500 Kč měsíčně, je v tom dvakrát týdně úklid. Během roku si mohou zaměstnanci obstarat jiné bydlení nebo zůstat na ubytovně za vyšší nájem. První rok je na rozjezd.
V areálu jsou např. obchody, včetně butiku. Plat dělníka je cca 21 tis. čistého + 13 plat + odměny.
Příplatky za přesčasy, odpolední a noční směny, nepřetržitý provoz, svátky, soboty, neděle.
Oběd 25 Kč, výběr ze 6 jídel, na každém středisku je bufet, jídelna, odpočinkový kout s mikrovlnkou.
6 týdnů dovolené, možnost zapůjčení auta na 1 rok za Kč 2500 ročně, potom je možno auto odkoupit nebo si vzít jiné.
Bezúročné půjčky na byty a všechno možné, příspěvek na mobil, na lázně, jsou zdarma. Odměny k jubilejím, věrnostní odměny.
Všude absolutní čistota a německá akurátnost a přísnost.
Kariéra: každých 5 let dostane pracovník přidáno a dostane další týden dovolené, naposled v 35 letech.
Pak přejde do seniorského programu, může požádat o lehčí práci s dalšími benefity. Kvůli věku se nevyhazuje.
Na každém pracovním úseku je elektronická tabule, která ukazuje tempo práce.Plán 1240 aut, vyrobeno 460 tempo x vyrobilo by se 1230 aut, je nutno zrychlit. Dále různé ekonomické údaje, plnění plánu apod.
Takže je každý dělník informován o chodu továrny a vlastní práci.
Zlepšováky: každý pracovník může podat zlepšovací návrh, jednou za rok se návrhy slosují
a 5 pracovníků dostane auto, bez ohledu na to, zda je návrh realizován.
Vše je nastaveno tak, aby byl pracovník motivován,informován o své práci a za ni náležitě odměněn.
Dopustí-li se dělník opakovaně tří větších chyb, je propuštěn.
Minuta neplánovaného zastavení výrobní linky stojí 1500 Euro !
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
STS Chvojkovice - Brod
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Ostatní
Jerome, to mi připomíná něco jako moderní Baťa.
Jinak se mi líbí inzerát, kde prodávající popisuje kdo nemá volat, z toho se mi líbí to slovo GOOGLE MECHANICI
SPEKULANTI-REJPALOVE -GOOGLE MECHANICI
na Vas opravdu zvedavi nejsem a poslouchat keci jak je auto pred smrti atd aniz by jste ho videli ci v nem jeli pouze kvuli poctu km je opravdu dukaz ze Vam auto nepatri .rozumny lide vedi ze je to o servisu . tyto motory v klidku najizdeji 600-700tis
Zdroj: https://auto.bazos.cz/inzerat/85641703/ ... o-2006.php
Jinak se mi líbí inzerát, kde prodávající popisuje kdo nemá volat, z toho se mi líbí to slovo GOOGLE MECHANICI
SPEKULANTI-REJPALOVE -GOOGLE MECHANICI
na Vas opravdu zvedavi nejsem a poslouchat keci jak je auto pred smrti atd aniz by jste ho videli ci v nem jeli pouze kvuli poctu km je opravdu dukaz ze Vam auto nepatri .rozumny lide vedi ze je to o servisu . tyto motory v klidku najizdeji 600-700tis
Zdroj: https://auto.bazos.cz/inzerat/85641703/ ... o-2006.php
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
V porovnaní s týmto vyzerá nemenovaná automobilka v BA (defacto za Bratislavou) na peknú ojebávareň, ich verejne papagájovaná priemerná mzda je údajných 1800 EUR, avšak výrobných pracovníkov im tam (si ich tam?) naháňajú prednostne cez nastrčené firmy (už sa ani netvária ako agentúry, aby sa vyhli obštrukciám na ne kladeným, a ide tak o zamestnancov tých iných firiem, hoci stoja za pásom pre výrobu áut, ich častí, spomínanej automobilky, neraz aj v ich hale).
No a títo akoby najatí pracovníci majú hrubé mzdy pohybujúce sa na základných zmluvných 550-680 EUR (!), s príplatkami vrátane nočných, za nonstop prevádzku, nonstop dochádzku (podmienka splnenia ani deň dovolenky, PN, OČR, návšteva lekára v danom mesiaci...) im to spraví nejakých 700-850 EUR. Niekde možno občas „až 900-1000“ ale to už makajú ešte viac, neplánovane lebo bolo potrebné, takmer za dvoch. Iné zamestnanecké a vernostné výhody takmer nulové (výhoda je napríklad vyčlenená 15-20 min prestávka po niekolkých hodinách, kedy sa otroci môžu slobodne rozhodnúť, či sa rozutekajú do radu na WC, alebo do radu na najedenie sa) .
Predstavitelia tiež zodpovední za tento stav (príslušné papalášstvo) však budú do nemoty ďalej šíriť demagógiu, že ludia tu nemajú kvalifikáciu..., nechú robiť... atď, ani za 1800 EUR, preto im musia dovážať pracovníkov -aj vypustených exbasistov- na turnusy a zvláštne výnimky zo Srbska, Ukrajiny a ktovie ešte odkial zo sveta.
No ani tých samozrejme neprijme do stavu samotná automobilka (a aj cez nich by mali vo výrobe so všetkými nad+ asi 1100-1200 i po 10 odrobených rokoch), a aj tí to ti vydržia možno max 3-6 mesiacov a menia sa.
Zaujímavé, že na tak atraktívne výrobné miesta sa nenájdu žiadni iní kvalifikovaní a schopní záujemcovia z celej zvyšnej EU 28 (-1), a že sem neprúdia davy od susedov z ČR, PL, AT, dokonca ani jednotlivci...
Niekto tu na tom „systéme “ nepochybne dobre ryžuje, a nie je to zďaleka len automobilka.
No a títo akoby najatí pracovníci majú hrubé mzdy pohybujúce sa na základných zmluvných 550-680 EUR (!), s príplatkami vrátane nočných, za nonstop prevádzku, nonstop dochádzku (podmienka splnenia ani deň dovolenky, PN, OČR, návšteva lekára v danom mesiaci...) im to spraví nejakých 700-850 EUR. Niekde možno občas „až 900-1000“ ale to už makajú ešte viac, neplánovane lebo bolo potrebné, takmer za dvoch. Iné zamestnanecké a vernostné výhody takmer nulové (výhoda je napríklad vyčlenená 15-20 min prestávka po niekolkých hodinách, kedy sa otroci môžu slobodne rozhodnúť, či sa rozutekajú do radu na WC, alebo do radu na najedenie sa) .
Predstavitelia tiež zodpovední za tento stav (príslušné papalášstvo) však budú do nemoty ďalej šíriť demagógiu, že ludia tu nemajú kvalifikáciu..., nechú robiť... atď, ani za 1800 EUR, preto im musia dovážať pracovníkov -aj vypustených exbasistov- na turnusy a zvláštne výnimky zo Srbska, Ukrajiny a ktovie ešte odkial zo sveta.
No ani tých samozrejme neprijme do stavu samotná automobilka (a aj cez nich by mali vo výrobe so všetkými nad+ asi 1100-1200 i po 10 odrobených rokoch), a aj tí to ti vydržia možno max 3-6 mesiacov a menia sa.
Zaujímavé, že na tak atraktívne výrobné miesta sa nenájdu žiadni iní kvalifikovaní a schopní záujemcovia z celej zvyšnej EU 28 (-1), a že sem neprúdia davy od susedov z ČR, PL, AT, dokonca ani jednotlivci...
Niekto tu na tom „systéme “ nepochybne dobre ryžuje, a nie je to zďaleka len automobilka.
Naposledy upravil(a) bloke dne čtv úno 15, 2018 19:02, celkem upraveno 1 x.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Tonny, to je inzerát století!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Faktem je,že nestíhají.Fabie se vozí na lak do Německa předevčírem jsme čekali 4,5 hodiny než dovyrobí 30 aut,abychom mohli odjet.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
lengy60 píše:Fabie se vozí na lak do Německa...