Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
všeobecne sa uvádza 0,8s ak je vodič pozorný a očakáva situacie.. u tých lepších s rychlejsou reakciou aj o niečo malo menej.. to je ale jedno.. ja som neriešil toto. A ver tomu, že z 200 na 130-140 za 2 sekundy je u kategórie hot-hatch úplne reálny čas. F1 dá za 2s deceleraciu z 200 na 0.. na nete je video. A to bolo z doby BMW Williams.. dnes sú brzdové systémy v F1 výkonnejšie a premakanejsie v každom smere.
Re: Jaké auto?
Hmmm. Po rovine umi kde kdo. V suchu teplu po rovině...
A srumec, po nasem provoz, u Mnichova ano. Ale zadny magor 200
A srumec, po nasem provoz, u Mnichova ano. Ale zadny magor 200
Re: Jaké auto?
to hej.. mne to ide a viem to aj v zákrutách.
Re: Jaké auto?
S Hondou? Ty umi i zatacet? Co neustoji v zatackach a nezvladne ridic, dozenou otackama??
Re: Jaké auto?
Sorry ale ja neviem s akou Hondou si jazdil ty.. nemozem sa teda k tomu relevantne vyjadriť
Re: Jaké auto?
Nejvic s tema vejcoidnima Civicama. Bez ohledu na motor. Ustrelujici prdelky. To neplati o Civicu, nizkem placatem, cca 1995. Pitris vi. Asi nejmin s Integrou. I par S2000 projel.
Re: Jaké auto?
to sa potom moc nedivím.
Re: Jaké auto?
Ty mas asi model ala Octavia rs.
4 dvere a hafo asistentu. Takze sprinter na suchu bez častých zatacek.
Kazdy jsme jineho veku, zkusenosti. Pizdec.
4 dvere a hafo asistentu. Takze sprinter na suchu bez častých zatacek.
Kazdy jsme jineho veku, zkusenosti. Pizdec.
Re: Jaké auto?
CT-R FK2? ..dávať toto auto do akéhokoľvek súvisu s Octavia RS a pod. sračkami, je výsmech a hlboká urážka skutočného inžinierskeho myslenia a precíznosti. Ako som tu už raz napísal.. kto si toto auto sám nevyskúšal tam kde má šancu sa naplno prejaviť, nepochopí..
P.S žiadne hafo asistentu.. a to čo tam je, všetko ide vypnúť.. a je to poctivý mechanický samosvor, 6 st. manuál, mechanická ručka, žiadne pitchoviny ako automatické medziplyny a pod. blbosti.. poctivá mechanická priľnavosť, trakcia, a neuveriteľná stabilita.. V zákrutách a technických úsekoch na bežných cestách s kvalitným asfaltom prakticky nemá konkurenta ktorý by ho nechal.. práve naopak. (ale iste vždy je tam aj šofér, jeho schopnosti a gule).
P.S žiadne hafo asistentu.. a to čo tam je, všetko ide vypnúť.. a je to poctivý mechanický samosvor, 6 st. manuál, mechanická ručka, žiadne pitchoviny ako automatické medziplyny a pod. blbosti.. poctivá mechanická priľnavosť, trakcia, a neuveriteľná stabilita.. V zákrutách a technických úsekoch na bežných cestách s kvalitným asfaltom prakticky nemá konkurenta ktorý by ho nechal.. práve naopak. (ale iste vždy je tam aj šofér, jeho schopnosti a gule).
Re: Jaké auto?
Petře, abys nedostal banána, do Hondy se tu nekope
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
lefort píše:Petře, abys nedostal banána, do Hondy se tu nekope
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
lengy60 píše:A zejména ne do jejich majitelů se zázračnými reakcemi,které jsou na úrovni pilotů nadzvukových stíhaček.lefort píše:Petře, abys nedostal banána, do Hondy se tu nekope
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Když se začalo rozšiřovat ABS, tak se s tím pojila rovněž osvěta, jak správně používat brzdový pedál. Konkrétně BMW mělo testovací atrapu kabiny, kde měl řidič reagovat na krizovou situaci promítanou na plochu v jeho zorném poli. Testovala se rychlost reakce a průběh náběhu + max. hodnota brzdné síly. 0,8 sekundy byla přitom běžná hranice reakční doby průměrného, ale na daný výkon soustředěného řidiče. Ti nejlepší přitom dosahovali až 0,4 sekundy. Mnohem horší to bylo se špičkovými hodnotami tlaku na brzdový pedál, zčásti pro špatnou pozici figuranta za volantem.
Pro úplnost dodávám, že tehdy ještě neexistoval BAS.
Pro úplnost dodávám, že tehdy ještě neexistoval BAS.
Re: Jaké auto?
Najskôr vypisovať svoje kraviny a domnienky a potom to obrátiť na sarkazmus a akože drsný to vtip kua.. asi to nerozdycham. Lengy že ty máš reakcie aké máš, neriešim.. Chcel si rýpať, no akosi sa nedarí.lengy60 píše:lengy60 píše:A zejména ne do jejich majitelů se zázračnými reakcemi,které jsou na úrovni pilotů nadzvukových stíhaček.lefort píše:Petře, abys nedostal banána, do Hondy se tu nekope
Re: Jaké auto?
Jen si kopněte. Ale bacha na kotník....lengy60 píše:lefort píše:Petře, abys nedostal banána, do Hondy se tu nekope
Ale když pánové soudíte Civica Type-R, možná by nebylo od věci se s těmi 300 koníky napřed svést.
https://www.autoweb.cz/test-honda-civic ... -bosozoku/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF