V nejakých upútavkach mi pred pár dňami podhodilo článok od triÁ auta, že: „V ponuke zánovných áut je už toľko benzínových ako naftových".
Najpočetnejšie sú pritom Škody Octavie, Rapid, Superb a VW Golf. Takže sa ich najviac týka i nasledovné:
„Kým autá od súkromných inzerentov mali najčastejšie najazdených takmer 21 600 kilometrov, cenu tesne pod hranicou 14 tisíc eur a najčastejší vek 2 roky, firemné autá mali najazdených zhruba o polovicu menej kilometrov – 10 485 a nemali ani jeden rok.“
To je čo za úchylku, zbavovať sa firemných áut po 10000 odjazdených km (detto 21 tkm súkromných) - museli byť s nimi asi tak velmi spokojní, či vo firmách velmi radi čachrujú s DPH?
A zas keď sa vrátime na začiatok kruhu, potom že prečo sú tieto modely najpredávanejšie aj nové, keď sa kupujú do zblbnutia vždy po odjazdení 9999 km + cesty do bazára...
https://autoride.sk/v-ponuke-zanovnych- ... -naftovych