Oleje.cz

 

Aditiva do nafty a DPF

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod NOVON » úte lis 14, 2017 23:55

BigBang píše:U nafty někteří kaskadéři nahrazují MAF diodou. Není nezbytně nutný, nicméně pro správné řízení motoru je více než vhodný.

Ano,to je pravda a funguje to.Podmínkou je "zaslepeny" EGR ventil.
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR (zelená)- SHELL HELIX HX7 10W-40
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66kW(chip Bosch) AGR (stříbrná)- TOTAL QUARTZ 5W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2554
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod Brembo » stř lis 15, 2017 21:34

Opravujem,malo to byt MAP-preklep. Takže moj príspevok sa týkal MAP senzoru. MAF je tzv váha vzduchu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
 
Příspěvky: 1864
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod NOVON » pát lis 17, 2017 7:59

Brembo píše:Opravujem,malo to byt MAP-preklep. Takže moj príspevok sa týkal MAP senzoru. MAF je tzv váha vzduchu.

Jj..nevim jak je to s prednosti obou,ale MAP mi prijde spolehlivejsi,resp. neodchazi tak casto.
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR (zelená)- SHELL HELIX HX7 10W-40
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66kW(chip Bosch) AGR (stříbrná)- TOTAL QUARTZ 5W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2554
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod Jerry3 » pát lis 17, 2017 8:07

No, pokud posuzuješ spolehlivost MAF podle německých a italských ( i tam je od Bosche) aut, pak to sedí. :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 7505
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod BigBang » pát lis 17, 2017 13:11

Ani Pierburg neexceloval kdo ví jakou výdrží
Audi A2 1.4 TDI PD 55kW -Rav VMO, Bosch
VW Sharan 1.9TDI PD 85kW - MO EE 5w40, MANN
Škoda Fabia 3 1.2TSI 66kW - Rav SSL
Wartburg 353 Tourist - M2T :D
Kawasaki KLE500 - v rozkladu
vyjeto: Repsol El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF a XFS 5w50, XF 0w40
Uživatelský avatar
BigBang
 
Příspěvky: 1367
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod NOVON » pát lis 17, 2017 19:46

BigBang píše:Ani Pierburg neexceloval kdo ví jakou výdrží

Ono je to kus od kusu,i Bosch najede 320 tis km,sice je uz unaveny,ale majitel vozu jej menit nechce..Ja si dal do sve okty (po odchodu Bosche) prave Pierburg,"dava vice" v nizkych otackach nez Bosch,je to docela i znat na pruznosti.Nicmene pokud odejde,necham MAF vypnout v ECU a upravou softu (ne chip) bude rizeni motoru dle polohy plynoveho pedalu a cidla tlaku v sacim potrubi..Bavim se tedy o TDI.
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR (zelená)- SHELL HELIX HX7 10W-40
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66kW(chip Bosch) AGR (stříbrná)- TOTAL QUARTZ 5W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2554
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod NOVON » pát lis 17, 2017 19:53

Jerry3 píše:No, pokud posuzuješ spolehlivost MAF podle německých a italských ( i tam je od Bosche) aut, pak to sedí. :twisted:

Jde taky o konstrukci MAF senzoru,ty co maji "vyhrivane" dratky,ci plisky odchazeji casteji.Ty jsou dost citlive na vymenu filtru a vlhkost vzduchu.Starsi provedeni s klapkou a potenciometrem vydrzi dele,nez se vydre draha potenciometru,ale i to lze vyresit.Na to prisli kluci v rusku :-)
V mazde je vaha DENSO a uz taky menena...Nevyberes si.
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR (zelená)- SHELL HELIX HX7 10W-40
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66kW(chip Bosch) AGR (stříbrná)- TOTAL QUARTZ 5W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2554
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod Jerry3 » pát lis 17, 2017 20:05

U japonských aut jsem nikdy s MAF neměl ani sebemenší problém. A na řádově tuctu japonských aut v mém okolí dtto.
Jerry3
 
Příspěvky: 7505
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod bjukemen » sob pro 16, 2017 17:53

na edc15 ti zarucene vahu vzduchu nevypne korekne nikto,myslim ze upravia maximalne smog mapu ale to nieje koser
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4574
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod NOVON » sob pro 16, 2017 20:18

bjukemen píše:na edc15 ti zarucene vahu vzduchu nevypne korekne nikto,myslim ze upravia maximalne smog mapu ale to nieje koser

Ale jo,musi se vypajet eprom,prehrat soft a eprom napajet zpatky..Vlastne jako pri chipovani.U edc15 to "jen" po kabelu nejde.
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66 kW AGR (zelená)- SHELL HELIX HX7 10W-40
OCTAVIA Combi 1.9 TDI 66kW(chip Bosch) AGR (stříbrná)- TOTAL QUARTZ 5W-40
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2554
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod bjukemen » sob pro 16, 2017 21:15

ja som nepisal o kabli ale o uprave mapy v tej RJ, u EDC 15 iba u prvych to cez kabel nejde, potom uz hej,ale to nic nemeni na veci ze maf ti vypnu ale nie korekne, upravia smog mapu narubu do nej hodnoty zvaca max pretoku vahy a odchod, auto sa sice zbiera lepsie od spodu lebo tam ide ovela viacej paliva,ale dymivost a emisie su fuc, ale to zase je zvacsa koncernakom jedno


rozhodne je lepsie kupit novu vahu vzduchu ( odporucam Pierburg, Bosch zvaca dava menej)
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4574
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod Jerry3 » ned pro 17, 2017 9:09

Váha od Bosche? Ano, to je něco, co je postaveno na pochybném principu meření, co je špatně zkonstruované a ještě hůře vyrobené, k tomu navíc extrémně citlivé na povrchové znečištění. Může být něco pos.anějšího? :P
Jerry3
 
Příspěvky: 7505
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod Colommbo » ned pro 17, 2017 9:34

Když jsem tuhle Omču pořídil, měla, jak později vyšlo najevo, vadnou váhu vzduchu Bosch ("houpal" volnoběh a po studeném startu jsem musel minutku-dvě počkat, než se motor "probudil", jinak při rozjezdu cukal, s plynem jsem musel narábať ozaj citlivo, zahřátý už fungoval odpovídajícím způsobem, jen ten volnoběh...) Nová tatáž pracuje už šest a půl roku a 110tis.km k mé spokojenosti. Předchozí Omča měla klasickou mechanickou klapku s potenciometrem (na obr. dole u vzduch. filtru), to bývaly časy... :) http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/11/113 ... .jpg?ver=0
Omega 2.6 V6 2001 sedan, Yacco Galaxie GT 5W50 (SN) a letní 205/65R15 Dunlop BluResponse - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 6639
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod BigBang » ned pro 17, 2017 10:17

když váha byla opravdou vahou :D
Audi A2 1.4 TDI PD 55kW -Rav VMO, Bosch
VW Sharan 1.9TDI PD 85kW - MO EE 5w40, MANN
Škoda Fabia 3 1.2TSI 66kW - Rav SSL
Wartburg 353 Tourist - M2T :D
Kawasaki KLE500 - v rozkladu
vyjeto: Repsol El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF a XFS 5w50, XF 0w40
Uživatelský avatar
BigBang
 
Příspěvky: 1367
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod Roumen » čtv srp 16, 2018 12:55

Oživím téma - mám otázku do pranice..

Když už jsem teď černá ovce koncernu :twisted: , co mám lít do nafty? Přemýšlím buď od Millera nebo zůstat u BG? Do VIFu se mi moc nechce...
http://namazat.cz/index.php/bg-care-dek ... fty-detail
Budu tankovat buď v PL tu aditivovanou naftu (Circle K Miles Plus Diesel) nebo v ČR na PapOil (MOL) naftu..(tady se taky ještě nemůžu rozhodnout :D )
Hlavně nechci, aby se mi to aditivum hádalo s tím co už je v naftě. A tež nepotřebuju, aby mi to sežralo prachy jak rez ofce :D Takže chápeme - nechci levnou věc, ale ani za to dávat zbytečně moc, když to není nutné..
Roumen
 
Příspěvky: 20
Registrován: ned srp 27, 2017 13:34
Bydliště: Karviná

PředchozíDalší

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků