Oleje.cz

 

Aditiva do nafty a DPF

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Aditiva do nafty a DPF

Příspěvekod Tirika » čtv bře 18, 2010 21:12

Máte někdo zkušenost s aditivy do nafty do motoru s DPF? Tedy jestli existuje prokazatelně aditivum,které filtru neškodí? Běžná aditiva způsobují problémy :o
Tirika
 

Příspěvekod Návštěvník » pát bře 19, 2010 17:24

Kamarád aditivuje naftu přepáleným fritovacím olejem přecezeným přes filtrační papír ředí 1:1 když jedu za ním nemůžu si pomoct ale pořád cítím řízky.
Návštěvník
 

Příspěvekod Pitris » pát bře 19, 2010 20:26

Anonymous píše:Kamarád aditivuje naftu přepáleným fritovacím olejem.....

V motorech, které jsou vybaveny DPF, bych takovéto pokusy opravdu nezkoušel :oops:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22333
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pitris » pát bře 19, 2010 20:41

Tirika píše:Máte někdo zkušenost s aditivy do nafty do motoru s DPF? Tedy jestli existuje prokazatelně aditivum,které filtru neškodí? Běžná aditiva způsobují problémy :o

Zkušenost nemám, ale použít by šlo třeba toto:
http://www.millersoils.cz/253/diesel-power-ecomax/ s DPF by neměl být problém
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22333
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Návštěvník » sob bře 20, 2010 8:15

Pitris píše:
Anonymous píše:Kamarád aditivuje naftu přepáleným fritovacím olejem.....

V motorech, které jsou vybaveny DPF, bych takovéto pokusy opravdu nezkoušel :oops:


Já jsem si bláhově myslel že motory DPF znamená- doporučen friťák :lol: :lol: :lol:
Návštěvník
 

Příspěvekod Návštěvník » stř bře 24, 2010 19:22

Tyto motory mají problém samy se sebou a i s normální naftou.Co vím z doslechu tak aktivní filtr dělá problémy hlavně těm co jezdí na krátké tratě ,může se vám stát že se vám rozsvítí kontrolka výměny oleje už po1000 km a dá se to řešit tím že auto projedete na delší trase a dáte mu co proto ,když to nepomůže tak do servisu vyměnit nebo vyčistit filtr a vyměnit olej.Měl by to být přínos pro ekologii ale spousta lidí takhle vypaluje filtr zbytečným nájezdem kilometrů navíc, což asi ekologické není.Další ekologický paskvil. :wink:
Návštěvník
 

DPF filtr, TDI-PD, comon-rail díky TEC2000 v pohodě!

Příspěvekod Mareš » pát kvě 07, 2010 10:53

TEC2000 DIESEL INJECTOR CLEANER - čistič palivové soustavy je učiněný zázrak!!! Snad jediné co tady v té džungli skutečně funguje!!! :wink:
Mareš
 

Re: DPF filtr, TDI-PD, comon-rail díky TEC2000 v pohodě!

Příspěvekod Stanislav » pát kvě 07, 2010 12:03

Mareš píše:TEC2000 DIESEL INJECTOR CLEANER - čistič palivové soustavy je učiněný zázrak!!! Snad jediné co tady v té džungli skutečně funguje!!! :wink:



Taky jsem si koupil to aditivum do nafty TEC2000 do mého mondea a ono světe div se - funguje! Motor se zklidnil, otáčky nekolísají a když to napíchly na počítač, tak korekce dávkování se srovnala do krásné lajny. Takže mi to ještě zachránilo vstřiky! :wink:
Stanislav
 

Re: DPF filtr, TDI-PD, comon-rail díky TEC2000 v pohodě!

Příspěvekod modelář » pát kvě 07, 2010 12:15

A co přitom říkaly,
Stanislav píše:když to napíchly na počítač :wink:
:?: Předpokládám, že výskaly blahem... :twisted:
modelář
 

Re: DPF filtr, TDI-PD, comon-rail díky TEC2000 v pohodě!

Příspěvekod modelář » pát kvě 07, 2010 12:17

Když
Stanislav píše:mi to ještě zachránilo vstřiky! :wink:

:P
modelář
 

Re: DPF filtr, TDI-PD, comon-rail díky TEC2000 v pohodě!

Příspěvekod craken » ned kvě 09, 2010 8:56

modelář píše:Když
Stanislav píše:mi to ještě zachránilo vstřiky! :wink:

:P


aky mas na tento produkt nazor?
craken
 
Příspěvky: 125
Registrován: úte úno 28, 2006 12:06

Příspěvekod modelář » ned kvě 09, 2010 10:23

Já vůbec žádný, v praxi jsem se s ním ještě nesetkal, takže nemohu nijak hodnotit. Ale jako informačně matoucí vidím to, že např. Alfi na svých stránkách uvádí možnost aplikace tohoto přípravku jako aditiva, zatímco jinde jsem našel, že se má používat výhradně pro jednorázové čištění, kdy motor běží vlastně jenom na něj.

Jinak jsem kdysi absolvoval tento způsob "vnitřního vykartáčování" u benzínového motoru (už si nepamatuji, s využitím jakého přípravku) a mohu jen doporučit.

Ovšem dieselové motory v Mondeu trpěly vlastními chronickými nemocemi kvůli použité vstřikovací soustavě a nemyslím si, že by je dokázal vyléčit jakýkoli přípravek.
modelář
 

Příspěvekod Brembo.SV » čtv kvě 13, 2010 16:38

tec 2000 som vyskusal v dieseli i ja. Mozem jedine odporucat. Funguje skvele,ele opotrebene cerpadlo urcite nezgenarulkuje. Ford pouziva zname cerpadla Lucas,ktore spolahlivostou ani zivotnostou nevynikaju
Brembo.SV
 

Příspěvekod craken » pát kvě 14, 2010 7:56

chalani hodte mi do SZ nejaky servis v BA kde mi to tymto pripravkov vycistia
craken
 
Příspěvky: 125
Registrován: úte úno 28, 2006 12:06

Příspěvekod Tirika » pát kvě 14, 2010 9:15

TEC 2000 opravdu funguje. Použito u dvou dieselů a jednoho benzínovýho s karbecem :wink:
Uživatelský avatar
Tirika
 
Příspěvky: 125
Registrován: úte kvě 11, 2010 6:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Další

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků