Takže další výsledek - zhruba stejné jízdní podmínky jako vloni. Na 6,2 - 6,3l/100km jsem se teda nedostal, celoročně od ledna do ledna mě to za rok 2011 vyšlo průměrně na 6,4l/100km. Ale i tak "to šlo" s "Milerem" dolů o čtyři deci na sto. Uvidím zas za rok, ale vyplatí se toPitris píše:Pitris píše:Dostal jsem přípravek Petrol Power ECOMAX http://www.millersoils.cz/255/petrol-power-ecomax/ - tak jsem ho použil (první dávku na 50litrů), a mám první zkušenost (nebo spíš poznatek) - po ujetí asi 100km. Nemůžu říct, že by motor měl dřív problém se startováním, to v žádném případě, "chytalo to" vždy a za jakékoliv teploty dobře, ale už teď to "chytá" tak nějak ochotněji. Jestli se projeví další - třeba snížení spotřeby, nebo jiné, bude poznat asi později; kdyžtak dám vědět......Ale zatím to vypadá, že ta koruna za litr navíc by mohla být časem dobrou investicí.Takže další výsledek - spotřeba za celý loňský rok: napsal jsem dříve, že celoročně (za rok 2007, 2008 a 2009) spotřeba (+ - nějaká setina) asi 6,8l/100km, tak za rok 2010 s využitím již jednoho balení (na 500l) toho aditiva od Millera, a s využitím jednoho balení obdobného přípravku (na 250l) od fi. Wynn’s začátkem roku jsem se dopočítal výsledku 6,5l/100km. Budu počítat dál.....O "lepších" startech jsem už psal, a pocitově se motor (možná) "zklidnil"...... Chtěl bych to používat celý letošní rok, a myslím si, že bych se mohl dostat na nějakých 6,2 - 6,3l/100km za rok. Uvidím. Jezdím tak 80% kilometrů po městě, parkuji venku, v létě klima, v zimě pneu M+S, nijak extra "lehká noha" - občas ručička otáčkoměru u čísla 7.Pitris píše:Tak po o něco více jak dvou tisících kilometrech asi "šla" spotřeba dolů Celoročně jsem dřív jezdil s průměrem 6,8l/100km, teď poslední dvě a půl nádrže to vychází na (až překvapivých - a počítal jsem to několikrát ) 6,4l na 100km Budu počítat dál.....
http://www.millersoils.cz/255--petrol-power-ecomax.html