Oleje.cz

 

ADITIVA DO BENZINU

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod TOM » úte srp 15, 2006 7:01

Dobrý den, rád bych znal Váš názor na používání aditiv do benzinu. Aditiva do oleje bych nikdy nepoužil, ale na přínos aditiv do benzinu namám jasný názor. Nedávno jsem používal aditivum Castol (10ml na 10l benzinu), které údajně snižuje tření a čistí motor. Jaké je, podle Vás, jejich srovníní např. s palivem SHELL V-POWER ? Moc díky za odpověď. Tom
TOM
 

Příspěvekod Návštěvník » úte srp 15, 2006 12:23

Obecne asi nelze srovnavat firemni aditiva Shell ktere musi fungovat aby si firma i pres drahe pohone hmoty udrzela zakazniky a aditivem od firem ktere nenesou "primo" dusledky kvality jejich produktu.
To je taky rada jake pouzivat aditiva do benzinu - koupit od Shelu fungujici s benzinem a netestovat nezarucene (beztak asi funkcnost aditiva nepoznate).
Otazkou zustava, jestli se aditivum vzdy do nadrze benzinky Shell pri staceni z cisterny dostane :)
Návštěvník
 

Příspěvekod Pitris » čtv zář 16, 2010 20:05

Otevřu staré téma - hodí se nadpis vlákna :wink:
Dostal jsem přípravek Petrol Power ECOMAX http://www.millersoils.cz/255/petrol-power-ecomax/ - tak jsem ho použil (první dávku na 50litrů), a mám první zkušenost (nebo spíš poznatek) - po ujetí asi 100km. Nemůžu říct, že by motor měl dřív problém se startováním, to v žádném případě, "chytalo to" vždy a za jakékoliv teploty dobře, ale už teď to "chytá" tak nějak ochotněji. Jestli se projeví další - třeba snížení spotřeby, nebo jiné, bude poznat asi později; kdyžtak dám vědět......Ale zatím to vypadá, že ta koruna za litr navíc by mohla být časem dobrou investicí.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21345
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod George » sob zář 18, 2010 13:08

To se vazne mas, ze jsi to dostal :lol:
Pouzivam - ale kupuju :? - taky uz delsi dobu a musim rict, ze nastalo zlepseni dynamiky a i se spotrebou se da trochu hnout dolu. Kamarad ale pouziva naftovou obdobu Diesel Power Ecomax a tam je to opravdu citelne ucinne a min mu to kouri. Ta koruna se opravdu vyplaci na provozu plus doufam, ze to opravdu cisti vstriky atd.podle toho co to o sobe tvrdi, ale slozite se prokazuje...
Jsem kzdopadne zvedav na tvoje vysledky!
George
 

Příspěvekod Pitris » ned zář 19, 2010 18:07

George píše:To se vazne mas, ze jsi to dostal :lol:

Jó dostal - od PéPéeLky :lol:

George píše:Jsem kazdopadne zvedav na tvoje vysledky!

Já taky - dám vědět, ale hned to nebude, chce to (na nějaký hmatatelný výsledek) aspoň 2tkm.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21345
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pitris » sob říj 23, 2010 9:48

Pitris píše:.....přípravek Petrol Power ECOMAX http://www.millersoils.cz/255/petrol-power-ecomax/ - tak jsem ho použil (první dávku na 50litrů), a mám první zkušenost (nebo spíš poznatek) - po ujetí asi 100km. Nemůžu říct, že by motor měl dřív problém se startováním, to v žádném případě, "chytalo to" vždy a za jakékoliv teploty dobře, ale už teď to "chytá" tak nějak ochotněji. Jestli se projeví další - třeba snížení spotřeby, nebo jiné, bude poznat asi později.....

Pitris píše:
George píše:Jsem kazdopadne zvedav na tvoje vysledky!

Já taky - dám vědět, ale hned to nebude, chce to (na nějaký hmatatelný výsledek) aspoň 2tkm.

Tak po o něco více jak dvou tisících kilometrech asi "šla" spotřeba dolů :wink: Celoročně jsem dřív jezdil s průměrem 6,8l/100km, teď poslední dvě a půl nádrže to vychází na (až překvapivých - a počítal jsem to několikrát :P ) 6,4l na 100km :wink: Budu počítat dál.....
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21345
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod » ned říj 24, 2010 19:21

Ty jo to je 6% úspora jestli počítám správně! To se ta koruna na litr vyplatí pokud to má ještě čistit vstřiky atd. Zkusím asi taky
 

Příspěvekod Návštěvník » pon říj 25, 2010 21:46

alfi to má na svých stránkách tak, zajímalo by mě, jestli to taky používá
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/14-1-Aditiva-naplne-a-tech-spreje/0/5/790-Petrol-Power-ECOMAX-0-5l
Návštěvník
 

Příspěvekod alfi166silver » stř říj 27, 2010 15:22

Anonymous píše:alfi to má na svých stránkách tak, zajímalo by mě, jestli to taky používá
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/14-1-Aditiva-naplne-a-tech-spreje/0/5/790-Petrol-Power-ECOMAX-0-5l


Používám, ale nepravidelně :oops: , jenom když s autem jezdím já, žena to do nádrže nelije.....Já to při výkonu mýho motoru moc nepoznám, ale snad je to s aditivem lepší :wink:
alfi166silver
 
Příspěvky: 660
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvekod skodovkar » stř říj 27, 2010 18:16

Tak jsem dneska ulovil VIF do benzínu, něco málo jsem tam chrstnul protože to má také čistící schopnosti.
Jak budou nějaké zkušenosti, tak dám vědět.
skodovkar
 
Příspěvky: 5913
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod Pitris » pát pro 10, 2010 13:55

takže ze sekce "Ostatní" je to tady:
kornel píše:Pitris ako sa ti pozdava to aditivum do benzinu od Millers..rozmyslam ze by som to zacal aplikovat do 95 benzinu na zvysenie oktanu, ale obavam sa ze to udavane zvysenie o 2 oktany sa nedosiahne...Popripade co by s mi vedel ine doporucit do 2.0 TSI (sice na veku nadrze je uvedene min RON95 ale predpokladam ze idealnejsie je viac), uvazujem aj nad Bishopom- receptura BiTech 1-C6-431. Vyjadrit sa ale moze samozrejme kazdy :)

Moja píše:před lety jem měl auto taky na plyn.A startovalo na plyn na první otočení při -28;c. Mám na to svědky. :lol: A k Millersu do paliva:mám pocit že v mrazech o něco málo líp startuje a když vyrazím s promrzlím motorem,nemá snahu pocukávat.Používám kvůli letním vedrům moc studený svíčky.

skodovkar píše:Korneli nevím kvůli čeho chceš to aditivum. Pokud nejde o oktany, tak zkus tohle http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1899 . Právě to zkouším na trojhrnku a zdá se to být dobrá věc.

kornel píše:Skodovkar nuz prave mojou snahou je najst nejake aditivum ktore dokaze zvysit oktan aspon o 2 cisla (kvoli tomu 2.0TSI) a ten millers tam prave to zvysenie o 2 cisla spomina plus dalsie pozitivne ucinky, tak ma to celkom zaujalo. O VIFe som tiez uvazoval, najma ked su na to pomerne dobre ohlasy, ale neviem ako je to so zvysenim oktanu u VIF. P.S naviac neviem, ale obavam sa, ze v drvivej vacsine su to len kecy a ziadne zvysenie oktanu sa z tychto vodiciek clovek nedocka..

skodovkar píše:Asi tak, zkus to a uvidíš, který ti bude více po chuti :wink: Já mohu na VIF referovat, že u trojhrnku se motor citelně ztišil, nejcitelnější je to od 3000ot. byli jsme zvyklí jezdit po sluchu, takže teď to točíme protože to nejde tak slyšet. Stejně tak motor má lepší zátah při rozjezdu. Asi u VIFu už zůstanu. A pokud ti jde pouze o oktanové číslo, tak máš široký výběr přípravků čistě na zvýšení o.č. , často se používají do závodních strojů.
např. http://www.oleje-mazivo.cz/?34,zvyseni- ... 0ml-baleni

modelář píše:Nějak mi není jasné, k čemu je dobré pídit se po zvyšovači oktanového čísla, když si můžu koupit benzín o vyšším oktanovém čísle. :?:

kornel píše:modelar dovod je ten, ze nie vzdy mam moznost nacapovat 100 oktan a 95 mi nepripada uplne idealna..ten zvysovac oktanu by mal byt len take nudzove riesenie, ked nebude k dispo 100vka. No nieco uz len vyberiem :)

modelář píše:Tak to ano. Jen konstatuji, že ty zvyšovače moc nezvyšují a z 95 100 neudělají.

P.S.: Jezdím na 100, protože jsem k tomu nucen nespokojeností motoru s méně...

kornel píše:ja zatial sice fungujem tretiu nadrz na N95 a motor ide tichucko bez akychkolvek vibracii a pazvukov, ale tiez si myslim, ze pre dany typ motora bude lepsie dodat viac oktanov. Snad tie zvysovace dokazu pridat aspon 2 cisla naviac..asi kupim od Liqui Moly, to by malo byt hadam kvalitne, s olejmi od nich som bol spokojny :)

skodovkar píše:
modelář píše:P.S.: Jezdím na 100, protože jsem k tomu nucen nespokojeností motoru s méně...


Zvyšující se oktanový nárok motoru by mohla mít na svědomí např. špatná regulace předstihu zážehu. Ale u tebe bych to neočekával. Každopádně pokud vůz potřebuje více oktanů, než by měl, tak by měl někde být problém. Ale pokud to myslíš tak, že to jede ještě lépe než dobře, tak pak asi není problém.

skodovkar píše:Tak to je pak ťjůningová úprava a to je zase úplně někde jinde :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21345
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pitris » pát pro 10, 2010 14:36

kornel píše:Pitris ako sa ti pozdava to aditivum do benzinu od Millers..rozmyslam ze by som to zacal aplikovat do 95 benzinu na zvysenie oktanu, ale obavam sa ze to udavane zvysenie o 2 oktany sa nedosiahne...Popripade co by s mi vedel ine doporucit do 2.0 TSI (sice na veku nadrze je uvedene min RON95 ale predpokladam ze idealnejsie je viac), uvazujem aj nad Bishopom- receptura BiTech 1-C6-431. Vyjadrit sa ale moze samozrejme kazdy :)

Zatím nemám důvod si na "Millera" stěžovat, své dosavadní poznatky s ním jsem popsal výše, a na nějaké dlouhodobější výsledky je ještě brzo. Jestli zvyšuje oktany nevím, ale protože to vypadá, že ostatní věci, které "Miller" slibuje, tento produkt opravdu dělá, nemám důvod nevěřit, že by zrovna oktany trošku nezvyšoval. Ale obecně, ne vždy je více oktanů to nejideálnější řešení. Ty ale píšeš, že máš předepsáno min. N95, což by pro TSI mělo být opravdu minimum, které je vhodné - nikoliv ale nutné - pokud nemáš možnost natankovat benzin 98oktanů (nebo 100, ale úplná stovka to stejně asi není), doplnit "něčím", co ty oktany "přidá". A můžeš použít nejenom mnou zmiňovaný http://www.millersoils.cz/255--petrol-power-ecomax.html ale třeba i http://www.millersoils.cz/256--petrol-p ... boost.html nebo něco jiného. Já už zkoušel od STP http://www.moto-oleje.cz/stp-cistic-cel ... odukt-548/ a od Wynn's http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1019 Můžu říct, že určité "zlepšení projevu motoru" bylo znát, ale ten "Miller" zatím vypadá nejlíp. S Bishops zkušenosti nemám.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 21345
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod skodovkar » pát pro 10, 2010 15:59

Pokud bych měl takto sofistikovanou technologii ve voze, tak bych mu dával každopádně to nejlepší, rozhodně bych se nespokojil s jízdou na ještě snesitelné o.č. Myslím, že u fábiny trojhrnku se dá taky nouzově použít 91, ale není to ideální, motor na to není stavěný a elektronika se s tím musí popasovat. Dnes máme elektroniku a kdysi byly oktanové korektory u rozdělovače :lol:
skodovkar
 
Příspěvky: 5913
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod kornel » pát pro 10, 2010 17:32

skodovkar mam rovnaky nazor..preto to aj riesim cim vylepsit N95, ale problem je ze ludia s octan boostermi nemaju moc skusenosti a tazko sa hlada nejaka rada podlozena dlhodobejsimi skusenostami..Zistil som ze na blizku sa da tankovat Evo benzin od slovnaftu co je 99 oktan, ale slovnaftu som sa doteraz vyhybal a naviac predpokladam, ze ho moc ludi netankuje a stoji im tam v nadrziach kym si z neho obcas niekto necucne..
kornel
 
Příspěvky: 1136
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Příspěvekod skodovkar » pát pro 10, 2010 17:39

Co takhle Shell V-Power Racing, měl by mít 100 o.č. ?
skodovkar
 
Příspěvky: 5913
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Další

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků