Hm, tedy možná tak mělo být, ale nefungovalo. Tak už není do luku... Na tom se už nedalo nic zkazit . A teď funguje lépe. Stejně se asi vyhodí, no.modelář píše:Ano, jsou taková stírátka - zrovna na škodovkách běžně.Itall píše:I když ten ohyb do luku vypadal spíš, jako kdyby to tak bylo vyrobeno. Ale - má nějaké auto zahnutá stírátka ? Nevím.
Stěrače
Moderátor: Colommbo
Připadá mi to pokrokovější, než ty zohýbané plíšky se sklony k deformacím. Ale nezkoušel jsem...Cena? Že by se to ještě nevozilo z Číny?modelář píše:Není všechno zlato, co se třpytí! Aerostěrače někdy fungují lépe než klasika, jindy naopak hůře. Jenže při výměně jsou min. 3x dražší, a o to přece výrobci jde, ne?Itall píše:Ahá, tak to jó, díky . To dávají na škodovky, ne? Tak podívejme, ony jsou to aerostěrače... . Líbí se mi to víc, než ta předpotopní ramínka. To zas jó .
Moc jezdíš, modeláří, moc jezdíš. Ty utavíš i svíčku Denso, natož stírátka (Denso) .modelář píše:Ještě jsem nezažil stěrače, které by vydržely déle, jak dva roky. A to za důsledného využívání mnou uvedeného receptu. Otázkou samozřejmě je, co kdo rozumí pod pojmem, že ještě "pořád stírají"...Itall píše:... páč je měním jednou za 10 let . Třeba modelář se toho určitě ujme .
Nějak jsme tu pominuli (divím se, že modeláře to nenapadlo) vliv vnějšího prostředí, a to zjm. zda-li je auto garážované nebo ne. U negarážovaného auta přece životnost - minimálně gumiček - musí být několikanásobně nižší, než u garážovaného. Dále např. někdo používá stěračů a ostřikovačů k "odmrazování" skla u negarážovaného auta, tam jdou i stírátka do kelu. Dále prudké slunce. Další podmínky provozu - jestli stěrače často pracují nebo ne. Tohle vše má přece podstatný vliv a o tom nepadlo ani slovo.modelář píše:Agentura Itall a spol.: Nemožné ihned, zázraky na počkání - v daném případě 9 let a 150000 km! Jakákoli další debata - nejen o stěračích - je věru bezpředmětná.Itall píše:Potvrzuji škodovkářovi, že 1 (ten zdravý ) stěrač na naší Fábce funguje tak, jak on popisuje. 9 let a 150000 km. ...
..stierače mením min. 2x ročne lebo viac m nevydržali žiadne a tokupujem rozne nie nejaky bahno z tesca,niesom predsa lakomec ako tu poniektorí...ale ked auto stojí v garaži tak vydržia gumky dlho to je pravda...
..s vymenou samotných gumičiek mam tiež zle skusenosti,nikdy žiadne poriadne nesedeli a o stieraní ani nehvorím,najlepšie cele nove a pokoj,len škoda že na 406 ke su take atypicke kupil som origo v peugeote a mam pokoj inde nemali
..s vymenou samotných gumičiek mam tiež zle skusenosti,nikdy žiadne poriadne nesedeli a o stieraní ani nehvorím,najlepšie cele nove a pokoj,len škoda že na 406 ke su take atypicke kupil som origo v peugeote a mam pokoj inde nemali
Jedny z kvalitních stěračů, a to jak klasických, tak i "aero", jsou třeba tady:
http://www.aaaautoboxy.cz/sterace-denso ... /4300.html
http://www.aaaautoboxy.cz/sterace-denso ... /4300.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ja zase odporucam tieto http://www.alcamobil.de/geschaeftsberei ... r-pkw.html
-lacne a dlho funkcne...
-lacne a dlho funkcne...
Půl roku by snad vydrželo i bahno z Tesca, he?bjukemen píše:..stierače mením min. 2x ročne lebo viac m nevydržali žiadne a tokupujem rozne nie nejaky bahno z tesca,niesom predsa lakomec ako tu poniektorí...ale ked auto stojí v garaži tak vydržia gumky dlho to je pravda...
..s vymenou samotných gumičiek mam tiež zle skusenosti,nikdy žiadne poriadne nesedeli a o stieraní ani nehvorím,najlepšie cele nove a pokoj,len škoda že na 406 ke su take atypicke kupil som origo v peugeote a mam pokoj inde nemali
Itall píše:Půl roku by snad vydrželo i bahno z Tesca, he?
Ale víš, jak jsou levné. Přece nevadí, že nic neuvidím, hlavně, že jsem ušetřil, néémodelář píše:Ani náhodou: některé stěrače jsou zcela nepoužitelné už i za nova
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Stěrače
Pánové budu asi muset měnit stěrače vpředu na jedničkové fabii. Mohu buď dát klasické robustní nebo moderní ploché. Celkem mě ty ploché lákají, ale nemají žádný přítlak a tak nevím jestli je to dobrá koupě. Díky za názory/zkušenosti.
Re: Stěrače
Přítlak dělá pružina na ramínku, ne? Zkušenost s novými nemám, furt tam jsou staré . Ale ty ploché - asi myslíš aero, jak mě tady poučili, bych bral radši. Jestli tedy jsou na F I. Na F II fungují pěkně - původní.skodovkar píše:Pánové budu asi muset měnit stěrače vpředu na jedničkové fabii. Mohu buď dát klasické robustní nebo moderní ploché. Celkem mě ty ploché lákají, ale nemají žádný přítlak a tak nevím jestli je to dobrá koupě. Díky za názory/zkušenosti.