VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Šuldo, vždyť tady jsou vlákna s testy aditiv. Zrovna ten VIF byl jeden z mála s prokazatelnými účinky. To, že sis vybral jeden z nich zrovna dle mého gusta coby PR blábol ze strany výrobce ho nijak nesnižuje. Věřit mu nemusíš a i kdyby vše bylo jen pseudo, tak zanášení vstřiků jeho aplikací...
To seš první kdo má na něco takovýho koule.
To seš první kdo má na něco takovýho koule.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: VIF
Prosím nepoužívat nadvýznam, nikdo tu nepsal o "zanášení vstřiků jeho aplikací". Trochu jinak. Je mi buřt jestli VIF nebo jinej přípravek (dál tedy jen aditivum). Spousta lidí tvrdí že aditivuje hlavně kvůli dorýmu pocitu, proto si občas rejpnu Taky sem kdysi dostal pixlu VIFu k narozeninám, vyzkoušel sem a ze začátku si i myslel že došlo k nějakým změnám ale časem sem poznal že to bylo spíš pocitem z toho že sem tam něco nalil. Zmiňované vstřiky byly z auta kam se leje nafta sice z AT ale je v ní MEŘO až 7%, proč to aditivum neošetřilo jak se uvádí? Proč někteří brečí že v zimě zamrznou i když používají zimní aditivum (a samozřejmě i zimní naftu)? Beru to stejně jako se tu mluví o tom že do oleje se aditiva nepřidávají, stačí dobrý olej a včasná výměna. U paliva to beru stejně, dobrý palivo a rozumná výměna palivového filtru. Stále si stojím za tím že špatný palivo žádným aditivem nevylepšíš viz např. ty vstřiky kdy je zlem MEŘO nebo v zimě parafín. Co se testů týká tak hezký ale je to vše na stejný brďo, o tom tu máš též dost popsáno. Díky propagačním testům dokáží někteří lidé používat aditiva i do prémiového paliva které už je aditivováno kdy to podle "odborníků" naopak pohorší, to už je podle mě masochismus. Btw o tom dehtu je to právě opak mého mínění, aditivum sračku nevylepší.
Re: VIF
Již jsem to zde psal tak opakovaně vlastní zkušenost. Můj motor je háklivý na kvalitu benzínu, okamžitě to poznám na houpání volnoběžných otáček. Toto jsem sledoval nějakou dobu, ale vzdej se benzinky kde mají N95 o 2kč na litru levněji, než v okolí a kde jsem tankoval pět let i s Esccortem. Pak přišla ta poslední kapka ve znamení poslední nádrže. Houpání otáček , špatné starty a motoru se za plynem nechtělo. Tak po vyjetí jsem natankoval Vpover nitro + již po 60km motor netáhl, předjet kamion na D1 byl problém, jako bych seděl ve Š105 a plně ložené a motor přes 4000 ot tak akorát při vyřazení na místě. Tak jsem do nádrže rubl celý VIF /mělo by se dát 1:1000/a zalil V-povrem . Toto trvalo 250 km,již jsem myslel , že je motor v prd..., pak najednou jako když mávne kouzelným proutkem a kára jede jako z praku. Žádný placebo, na vlastní kůži jsem pocítil, když se začne uvolňovat bordel v palivové soustavě a ucpává trysky, než vše vylítne výfukem. Jen upozorňuji, žádný bordel v nádrži nemám, měsíčně tankuji dvakrát při dojezdu 40 km na Pc a to vždy do plna. Je VIF na kulové nebo ne si musí každý soudruh odvodit sám.
PS: ten VIF celý bez poměru jsem tam dal z toho důvodu, aby větší kousky usazeniny uvolněné benzínem se rychleji VIFEM rozmělnily a neucpalo se něco po cestě na tvrdo.
PS: ten VIF celý bez poměru jsem tam dal z toho důvodu, aby větší kousky usazeniny uvolněné benzínem se rychleji VIFEM rozmělnily a neucpalo se něco po cestě na tvrdo.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: VIF
A to je prokázané, že v Rakousku mají ve zkoumaných případech benzín horší jakosti, než u nás (Horší mazivost, vyšší podíl ethanolu) Takže mi vysvětli, jak to děláš, že je u tebe všechno naopak
edit: Mám tedy na mysli především benzín. Ale vidím, že se tu plete jak benzín tak i nafta dohromady.
edit: Mám tedy na mysli především benzín. Ale vidím, že se tu plete jak benzín tak i nafta dohromady.
Re: VIF
ak mozem pridat skusenost, teda von nejak casto nejazdim, ale ...
... bežne beriem najlacnejsi 95:
pozitivnu skusenost mam s benzinom polskym orlen- lenze objektivne - nakolko aj ten eňo ňuňo najsamfasa bol lacnejši než najlacnejsi u nas , tak som samozrejme bral taky a tak to pripisujem skor tomu. Spotreba ?- je to blbost takto posudzovat nakolko clovek ma samozrejme na takýchto cestach uz z jazdneho rezimu vyplyvajucu usporu oproti domacemu furikovaniu po meste a do prace. jasne ze spotreba tak vyjde zázracne nízka , ovsem kolko z toho ma na svedomi samotný benzin?
madarsko - asi ako u nas , okrem nižšej ceny (aj to zanedbatelne) asi žiaden rozdiel.
Rakusko - skor som mal pocit že je horsí a to napriek vyssie spomenutému.
Chorvatsko - toto bolo lepsie, neviem ci placebo , ale citelne lepsie co sa týka živosti. Spotreba nijak mimo normu ( ono to zotrela najskor ta dialnica - jak to lepsie islo, tak clovek tomu aj viac pusti a je to vyrovnane - nemozem cakat ze pri 150/hod budem setrit palivo, nech je ake chce)
Resume - moje auto zda sa zožere co mu dam bez väcsich rozdielov. Ak je nejaký rozdiel, vidim to na 90% ani nie tak v benzine ako v jazdnom stýle. Doma tankujem len na jednom mieste a skoro na jednom stojane (nebazirujem na tom, proste to tak vychadza) a krasne vidiet jazdu na dialku ( staci už 30-50km) a jazdu v meste . Kolise to medzi 6-7,5l/100. Hranicne hodnoty co mam zaznamenane tak min. 5,2 a max 8,5. Priemer 7,2 a je jedno aký benzin do toho dam.
neaditivujem ničim. Raz som tam dal LM cistic vstrekovacov, nakolko som nieco objednaval a aby som mal dopravu zadara, tak som musel nieco doobjednat, no, paradoxne prave vtedy som mal spotrebu o dost vyssiu na tuto nadrž.
... bežne beriem najlacnejsi 95:
pozitivnu skusenost mam s benzinom polskym orlen- lenze objektivne - nakolko aj ten eňo ňuňo najsamfasa bol lacnejši než najlacnejsi u nas , tak som samozrejme bral taky a tak to pripisujem skor tomu. Spotreba ?- je to blbost takto posudzovat nakolko clovek ma samozrejme na takýchto cestach uz z jazdneho rezimu vyplyvajucu usporu oproti domacemu furikovaniu po meste a do prace. jasne ze spotreba tak vyjde zázracne nízka , ovsem kolko z toho ma na svedomi samotný benzin?
madarsko - asi ako u nas , okrem nižšej ceny (aj to zanedbatelne) asi žiaden rozdiel.
Rakusko - skor som mal pocit že je horsí a to napriek vyssie spomenutému.
Chorvatsko - toto bolo lepsie, neviem ci placebo , ale citelne lepsie co sa týka živosti. Spotreba nijak mimo normu ( ono to zotrela najskor ta dialnica - jak to lepsie islo, tak clovek tomu aj viac pusti a je to vyrovnane - nemozem cakat ze pri 150/hod budem setrit palivo, nech je ake chce)
Resume - moje auto zda sa zožere co mu dam bez väcsich rozdielov. Ak je nejaký rozdiel, vidim to na 90% ani nie tak v benzine ako v jazdnom stýle. Doma tankujem len na jednom mieste a skoro na jednom stojane (nebazirujem na tom, proste to tak vychadza) a krasne vidiet jazdu na dialku ( staci už 30-50km) a jazdu v meste . Kolise to medzi 6-7,5l/100. Hranicne hodnoty co mam zaznamenane tak min. 5,2 a max 8,5. Priemer 7,2 a je jedno aký benzin do toho dam.
neaditivujem ničim. Raz som tam dal LM cistic vstrekovacov, nakolko som nieco objednaval a aby som mal dopravu zadara, tak som musel nieco doobjednat, no, paradoxne prave vtedy som mal spotrebu o dost vyssiu na tuto nadrž.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: VIF
No a u nafty je to přesně naopak a proto je to i u mně naopakberan píše:A to je prokázané, že v Rakousku mají ve zkoumaných případech benzín horší jakosti, než u nás
Benzín se připletl do nafty, páč se pro benzín začal dělat kapánek později a tady to holt nikdo nerozdělil i když toto vlákno vzniklo podle mě na 99,9% kvůli VIF Dieselberan píše:edit: Mám tedy na mysli především benzín. Ale vidím, že se tu plete jak benzín tak i nafta dohromady.
jarson1>> Konečně tu nejsem sám jako neaditivář
Re: VIF
V případě VIFU je jedno, jestli se bavíme o naftě nebo benzínu, v obou případech se chová stejně. Nikdo nepíše že na obyčejný benzín nebo obyč. naftu motor nepojede, pojede, ale jen s tím rozdílem, že se oba motory pomalounku zanáší aniž by to spotřební řidič poznal na výkonu a spotřebě. Dáním lepšího PHM s větším obsahem aditiv nebo VIFU po nějaké době usazování však nenastane reakce pozvolná, ale rychlým tempem a vše co se usadilo pozvolna delším časem, se začne uvolňovat na pár desítkách km. A tento přechod je znát a pozná ho i řidič, který ví jen to, kde je víčko od nádrže.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: VIF
A i odpověď je bez jakékoliv ironie. Asi to není normální stav, ale jestli je v naftě obsah MEŘO 7%, tak třeba dávkování 1 : 1000 nestačí. A možná ti co v zimě brečí že zamrznou i s VIFem a zimní naftou neví, že je to nutné aplikovat před tankováním a při plusové okolní teplotě - což bývá ale v zimě někdy problém Anebo nemění palivový filtr tak jak by se mělo, a když už je přicpaný, tak to v mrazu "doparafinuje"....šulda píše:Zmiňované vstřiky byly z auta kam se leje nafta sice z AT ale je v ní MEŘO až 7%, proč to aditivum neošetřilo jak se uvádí? Proč někteří brečí že v zimě zamrznou i když používají zimní aditivum (a samozřejmě i zimní naftu)?....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
Osobně si myslím, že VIF není všemocný zázrak, ale pomůže. Nicméně pokud se motoru a palivové soustavě jako takové nevěnuje patřičná (přiměřená) pozornost (a u traktorů obzvláště... ), tož vifina to už nezachrání - v létě ani v zimě...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
Ty vstřiky teda měly najeto přesně 79324km a VIF byl používán od novoty, vyšší dávky dává snad každej s kým sem se o tom bavil To "auto" je soukromé a majitel se o něj opravdu stará, včetně výměny filtrů atd. Osobně bych tedy čekal lepší stav a kor po tom když moje sem viděl po 247tkm a po tomhle nájezdu byly v sakra lepší kondici a od novoty se nikdy žádný aditivum nepřidávalo až na to narozeninový, 2 plechovky před víc jak třemi lety. Na fotce je CR, já mám ještě chrochtáka PD a k tomu palivo v Německu, Rakousku a u nás jen 30tkm Benzina a OMV, prémiový palivo u nás spočítám na prstech co mám na rukách a na nohách prémiovky z D a AT. Pořád mi tedy vychází že jde o palivo (v tomto případě samozřejmě diesel) a žádný doaditivování "sračku" nezachrání. Ani ty dvě plechovky do paliva z ČR mě nepřesvědčily, nijak sem to tehdy nepocítil. Btw dávkování před tankováním a výměny pal. filtrů beru jako samozřejmost, ehm ale najdou se i jedinci........ S těma se o tom nebavím ani u piva No a aplikace zimního při plusové okolní teplotě je samo leckdy nemožné.
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF
Jen se zeptám. Čemu vadí trocha sajrajtu na těle vstřiku? Důležítá je čistota uvnitř trysek a stav jehly ne? Každopádně jsem jednou zkusil do motoru Ford (ropák 2.0 tranzit 2002) aplikovat ekolube do nafty a rozdíl byl poznat hned. Motor běžel sametověji a nemuselo se tak šlapat na plyn. Takže aditiva nejsou jen placebo ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis