Olej do 1.2 TSI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do 1.2 TSI
ja k tomu napisem uz len jedno.. Mam blizko ku koncern autoriz. servisom skoda, seat a musim skonstatovat, ze tie TSI s ktorymi sa zaobchadza bez zretelu na nejaku spotrebu a pod. skratka motor drzany takmer vzdy v strednych a vyssich otackach (najma sluzobne vozy, vozy firiem a pod..) ..mavaju s rozvodmi najmenej problemov.
P.S tiez som obcas u par znamych za exota, ked vidia ako idem po meste ci v dedine s 2.0TSI na trojke s 2300-2400 otackami (v stupani cca tych 2500ot aspon..) a ani z tychto otacok neakcelerujem za dedinou prudko ale jemne plynulo..
A ked sa nahodou este dozvedia, ze olej menim co 8-9tkm vzdy spolu so vzduchacom, olejovym a pelovym filtrom , sviecky a palivovy filter kazdych 20-25tkm.. tak som uz fakt za blazna
P.S tiez som obcas u par znamych za exota, ked vidia ako idem po meste ci v dedine s 2.0TSI na trojke s 2300-2400 otackami (v stupani cca tych 2500ot aspon..) a ani z tychto otacok neakcelerujem za dedinou prudko ale jemne plynulo..
A ked sa nahodou este dozvedia, ze olej menim co 8-9tkm vzdy spolu so vzduchacom, olejovym a pelovym filtrom , sviecky a palivovy filter kazdych 20-25tkm.. tak som uz fakt za blazna
Re: Olej do 1.2 TSI
Však to jsou normální otáčky pro běžný provoz benziňákukornel píše:....idem po meste ci v dedine s 2.0TSI na trojke s 2300-2400 otackami (v stupani cca tych 2500ot aspon..) a ani z tychto otacok neakcelerujem za dedinou prudko ale jemne plynulo..
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
to ano, ovsem radca kvaltov mi tam sepka frknut 5 az 6 prevod a pekne si to bublat na 1200ot. a ze toto vacsina majitelov tychto turbobenzinov robi.. Totiz tieto motory fakt na oko v takych nizkych ot. nejak zvlast neprotestuju a prave toto je bohuzial pre vacsinu ten indikator spravnych ci nespravny otacok.
Re: Olej do 1.2 TSI
"Rádce kvaltů" je blbost....ty motory možná "na oko" neprotestují, ale "na ucho" už ano a hódněkornel píše:to ano, ovsem radca kvaltov mi tam sepka frknut 5 az 6 prevod a pekne si to bublat na 1200ot....tieto motory fakt na oko v takych nizkych ot. nejak zvlast neprotestuju
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
Až mi někdo rozumně vysvětlí např. to, proč koncern označuje konstrukčně naprosto různé motory ve svých katalozích a na samotných vozech stejně (1,2TSI, 2,0TDI ...) a zároveň u nich deklaruje stejné výkony, pak třeba uvěřím i tomu, že motivem je ještě něco jiného, než jen tahat zákazníky za nos. A vo tom to je!e1H píše:Tvoj názor na VAG a ŠA ti neberiem, ale nehnevaj sa, to čo tu píšeš vôbec nemá hlavu a pätu. Tvrdíš tu veci ktoré nie sú pravdivé a potom to tu obhajuješ rečami o ŠA.
Vlastne ako vždy, skonči to tu flamemom, že VAG a ŠA sú šmejd firmy.
Re: Olej do 1.2 TSI
Motorizace se běžně označuje obsahem, typem motoru a výkonem. Motory s řetězem a řemenem mají ale rozdílné výkony. Tedy nemůže dojít k záměně.
Re: Olej do 1.2 TSI
Obchodní označení neni potřeba měnit při změně konstrukce motoru. TDI nebo TSI
Je to pořád přeplňovaný diesel nebo přeplňovaný benzin. Na tom se nic nemění a to je podstatný pro normálního zákazníka.
Ptát se uživatelů co mají v automobilu za konstukční řadu motoru nemá smysl. Nikoho to nezajímá co má za typ turbodmychadla jakou generaci vstřikování atd. To zajímá jen fanoušky nebo lidi co v tom dělají.
Je to pořád přeplňovaný diesel nebo přeplňovaný benzin. Na tom se nic nemění a to je podstatný pro normálního zákazníka.
Ptát se uživatelů co mají v automobilu za konstukční řadu motoru nemá smysl. Nikoho to nezajímá co má za typ turbodmychadla jakou generaci vstřikování atd. To zajímá jen fanoušky nebo lidi co v tom dělají.
Re: Olej do 1.2 TSI
TSI nová řada EA211 má stejné výkony jako stará EA111. Rozdíl ve výkonu neni jestli má řemen nebo ne.
63 nebo 77kW má konstrukční řada EA211 i EA111
63 nebo 77kW má konstrukční řada EA211 i EA111
Re: Olej do 1.2 TSI
Vizitka VAG jak vyšitá Neví co dělají a neumí si u toho pohlídat komu zadávají výrobu (což mě v dnešním automotive překvapuje). Nicméně i kdyby to byla chyba jen výrobců řetězu, jak se Škodovka vymlouvala, tak pořád je to chyba VAG, že si neohlídal kvalitu dodávek. Pro to prostě není omluva. Pořád by to ale bylo lepší než vědět, že má neschopné inženýry.bastien píše:Řetězy se u TSI vytahávají běžně. To nemá se stylem jízdy nic společného. Jsou konstrukčně nezvládnuté a čínský výrobce do r. 2011 měl potíže i při výrobě.
Jednou na to dali svou modrobílou placku, tak za to ručí ONI
Re: Olej do 1.2 TSI
A o to mi právě jde! Jaký je důvod programově skrývat, že jde o naprosto rozdílné motory? Mně je ten důvod vcelku jasný, ale ...Autoxxxrady píše:TSI nová řada EA211 má stejné výkony jako stará EA111. Rozdíl ve výkonu neni jestli má řemen nebo ne.
63 nebo 77kW má konstrukční řada EA211 i EA111
Re: Olej do 1.2 TSI
Jenže právě to by měly být dost podstatné věci / informace při výběru motoru / auta.Autoxxxrady píše:Ptát se uživatelů co mají v automobilu za konstukční řadu motoru nemá smysl. Nikoho to nezajímá co má za typ turbodmychadla jakou generaci vstřikování atd. To zajímá jen fanoušky nebo lidi co v tom dělají.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
Při výběru motoru zajímá výkon(toč. moment) a spotřeba. Normálního zákazníka nezajímá konstrukce motoru.
Re: Olej do 1.2 TSI
no u 1.2TSI uz potencionalnych kupcov zacina aj celkom dost zaujimat, ci je to stara rada s retazou alebo uz ta nova s remenom, cim bude osadene ich vozidlo (teda pokial ho kupia.. )
Re: Olej do 1.2 TSI
Příspěvek byl smazán.
Naposledy upravil(a) e1H dne ned bře 26, 2017 19:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Olej do 1.2 TSI
Pokud zákazníka nezajímá, že své peníze v dobré víře vydal za starý šunt, který se neukázal být schopný dalšího života, navíc když už existuje moderní náhrada vyráběná paralelně a montovaná do jiného vozu za +-stejné peníze, pak je to hlupák!e1H píše:... Je to pre spotrebiteľa nepotrebná informácia.