Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na ni
Moderátor: Colommbo
Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na ni
Jen tak ciste filozoficky (pri hezke nedeli premyslim nad blbostma ):
- kdyz jedu na emisni a natankuji maxxmotion, bude znat nejaky znatelny rozdil, nez kdybych tam natankoval obyc naftu?
- to same po pridani aditiv, treba Vif nebo Ecomax
Diky za odpovedi.
- kdyz jedu na emisni a natankuji maxxmotion, bude znat nejaky znatelny rozdil, nez kdybych tam natankoval obyc naftu?
- to same po pridani aditiv, treba Vif nebo Ecomax
Diky za odpovedi.
Ford Focus MKIII TR Easy | 1.0 EcoBoost | 74 kW |
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW |
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW |
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Tak třeba u "milera" http://www.millersoils.cz/254--diesel-p ... boost.html je psáno:
Ideální prostředek k vyčištění spalovacího prostoru motoru před měřením emisí při technické kontrole vozidla Jestli je to pravda nevím, ale po zkušenostech s jeho výrobky - tak "miler" nekecá....
Ideální prostředek k vyčištění spalovacího prostoru motoru před měřením emisí při technické kontrole vozidla Jestli je to pravda nevím, ale po zkušenostech s jeho výrobky - tak "miler" nekecá....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
K aditivům do nafty i k těm tzv. prémiovým naftám jsem se na těchto web. stránkách již několikrát vyjadřoval dost skepticky v tom směru, že jsem nikdy nezaznamenal úspory paliva nebo třeba zlepšení akcelerace auta, které by opravdu bylo zaznamenání hodné. Vždy jsem vycházel z toho, že tato aditiva nebo prém. nafty spíše působí kladně "někde uvnitř" motoru. Třeba VIF odhadem používám cca 8 roků, spíše déle a kromě ztišení motoru nic dalšího, co by opravdu stálo za řeč. Přesto, i s ohledem třeba k testům, které provedla firma SGS si myslím, že svůj význam má a že to není marná investice. Zkoušel jsem za ty roky doslova kde co. Pro mne osobně, především s ohledem na cenu byl největší "propadák" Envirox. Koupil jsem jej tehdy za cenu cca 1.600,- Kč. Lahvička byla poněkud zmáčknutá a takto vypadaly všechny ostatní v regále. Když jsem se na to prodejce ptal (a nebyl to prodejce ledajaký, tedy žádné tzv. béčko), bylo mi řečeno, že vše je v pořádku, že jim to takto dodal distributor (stejná lahvička jako Ecomax). Doma mi to nedalo a laboratorním sklem jsem přeměřil obsah, scházelo 40 ml, to je rozdíl cca 130,- Kč. Dávkoval jsem různě, doporučeně, předávkoval jsem.... A nic. Vůbec nic. Spotřeba, akcelerace, prostě nic. Mám dojem, kdybych se zeptal částicového filtru, řekl by NIC. Říkáte si: "Další blbec se nechal napálit". Já si to říkám také. No, ale to už je dávno pryč. Nevím, je možné, že tam někdo místo Enviroxu načůral. Tady je prostě možné úplně všechno. V poslední době jsem zkoušel opakovaně třeba MaxxMotion a Vervu. Musím říci, jelo to lépe, bohužel jenom o chlup a já měl pocit, že ty vynaložené fin. prostředky nějak neodpovídají výsledku. První takovou (mnou zjistitelnou)
dobrou zkušenost jsem udělal s UltraDieselem, který jsem v poslední době tankoval v Makru zde v Brně.
Spotřeba nižší, než na letních pneu z předcházejícího roku, ale projev motoru zase trochu hlučnější. No a to nejlepší z mého úhlu pohledu nastalo teprve v posledních dnech a popisuji to poněkud obsáhle (prostě neumím být stručný) zde:
http://www.oleje.cz/forum/omv-maxxmotio ... 9-240.html
S oleji Millers Oils mám již dobrou zkušenost z minula, ale jejich aditivum do nafty mne opravdu dostalo, zde ovšem v kombinaci s naftou Optimal Diesel.
dobrou zkušenost jsem udělal s UltraDieselem, který jsem v poslední době tankoval v Makru zde v Brně.
Spotřeba nižší, než na letních pneu z předcházejícího roku, ale projev motoru zase trochu hlučnější. No a to nejlepší z mého úhlu pohledu nastalo teprve v posledních dnech a popisuji to poněkud obsáhle (prostě neumím být stručný) zde:
http://www.oleje.cz/forum/omv-maxxmotio ... 9-240.html
S oleji Millers Oils mám již dobrou zkušenost z minula, ale jejich aditivum do nafty mne opravdu dostalo, zde ovšem v kombinaci s naftou Optimal Diesel.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Něco podobného slibuje i distributor aditiva Envirox. S ohledem na předchozí můj příspěvek můžete hádat, ale jenom jednou, komu dávám přednost já.Pitris píše:Tak třeba u "milera" http://www.millersoils.cz/254--diesel-p ... boost.html je psáno:
Ideální prostředek k vyčištění spalovacího prostoru motoru před měřením emisí při technické kontrole vozidla Jestli je to pravda nevím, ale po zkušenostech s jeho výrobky - tak "miler" nekecá....
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Nikdo Vám nemůže dát víc, než Vám mohou výrobci aditiv slíbit.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Ano, je zde vliv aditiva Envirox DPF Assist na emise a dokonce neplánovaně změřeny emise během testování, v době měření emisí najeto cca 172 000 km.
Naposledy upravil(a) Envirox.info dne ned dub 14, 2013 21:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Otazkou pak je, co takove cistici aditiva? Ty budou na emisich delat spis neplechu, nez uzitek. Kdysi jsem koupil na vyplach motoru BG244 dekarb a na pixli je primo psano, ze neni vhodne pouzivat pred emisni kontrolou, jelikoz to uvolnuje sajrajt v motoru a mohlo by to negativne ovlivnit vysledky emisnich mereni.
Ale zpatky k hlavnimu dotazu - je treba nekde k dispozici nejaky test premiovych paliv / pouzivanych aditiv, jak se projevuji na emisich?
Kolega Envirox nam tu uz poslal vypis z emisni, za co mu mockrat dekuji . Ted jeste neco podobnyho od dalsich vyrobcu
Ale zpatky k hlavnimu dotazu - je treba nekde k dispozici nejaky test premiovych paliv / pouzivanych aditiv, jak se projevuji na emisich?
Kolega Envirox nam tu uz poslal vypis z emisni, za co mu mockrat dekuji . Ted jeste neco podobnyho od dalsich vyrobcu
Ford Focus MKIII TR Easy | 1.0 EcoBoost | 74 kW |
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW |
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW |
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
...socialistickí EÚ úradníci s vysokými platmi, a nízkymi pudmi vedia, čo za kšeft si pre seba vymyslieť aby mali 9000,-€ dôchodky od 50. roku života...
________________________
We are the pioneers in providing OG0-091 latest dumps dumps and MICROSOFT tutorials with Yale University exam pass guarantee.
________________________
We are the pioneers in providing OG0-091 latest dumps dumps and MICROSOFT tutorials with Yale University exam pass guarantee.
Naposledy upravil(a) Mikelcharles1 dne pát lis 07, 2014 22:16, celkem upraveno 1 x.
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Mikelcharles1: Radši už to nehul...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
2 all:
Nelze čekat, aby esence dávkovaná 1:1000 mohla cokoliv udělat s výkonem, aklerací... mimo postupného obnovení výchozích hodnot vlivem vyčištění vstřiků atp. Jaká energie by se musela skrývat v této kouzelné flaštičce???
Aditivum je pro udržení stavu motoru a případnou eliminaci negativních jevů vlivem stárnutí paliva nebo příměsí v něm.
Někdo tu psal, že rozdíl krom ztišení nepoznal. To je zásadní rozdíl, jak probíhá spalování a tudíž, jak se akusticky projevuje. Přece nelze ignorovat, jestli si motor ševelí nebo přitom posílá všechny do zádele...
Nelze čekat, aby esence dávkovaná 1:1000 mohla cokoliv udělat s výkonem, aklerací... mimo postupného obnovení výchozích hodnot vlivem vyčištění vstřiků atp. Jaká energie by se musela skrývat v této kouzelné flaštičce???
Aditivum je pro udržení stavu motoru a případnou eliminaci negativních jevů vlivem stárnutí paliva nebo příměsí v něm.
Někdo tu psal, že rozdíl krom ztišení nepoznal. To je zásadní rozdíl, jak probíhá spalování a tudíž, jak se akusticky projevuje. Přece nelze ignorovat, jestli si motor ševelí nebo přitom posílá všechny do zádele...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
To je zas jeden hřebíček přímo na černou hlavičku Ano, toto je účel přídavných aditiv do paliv !rousini píše:Aditivum je pro....postupné obnovení výchozích hodnot vlivem vyčištění vstřiků atp. a udržení stavu motoru a případnou eliminaci negativních jevů vlivem stárnutí paliva nebo příměsí v něm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Taky si myslím, že kolega rousini to vystihl správně. VIF jsem začal přidávat koncem srpna, najel jsem necelé tři tisíce km a krom ztišení motoru (i po studeném startu) jsem jiný účinek nezaznamenal. Přesto jsem spokojený, víc nečekám.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
A ten, co tohle napsal, pak jde a koupí si ... škodovku!Mikelcharles1 píše:...socialistickí EÚ úradníci s vysokými platmi, a nízkymi pudmi vedia, čo za kšeft si pre seba vymyslieť aby mali 9000,-€ dôchodky od 50. roku života...
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
A co si má koupit? Dacii?
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Btw k tomu protokolu ME Subaru Forester Diesel - trošku vysoké zátěžové otáčky i pro (normální) benzínový motor, ne? 4250, wow. Nebo je metodika pro benzín jiná?