Tak ja nevěděl že 2.0 tdi je PD. Myslel jsem že ty 2 litry jsou uz něco jiného. Omluva. Ok takze Yacco vx 1000 fap 5w40.
VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: 2.5tdi 120kw
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1833
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
To je celkem nutnost vědět, mrkni na kód motoru a ten hoď do Googlu.
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9974
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Jest tak, nutno znát. Podobně jako mám-li či nemám DPF...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1833
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Kór u VW s TDI motorem. 1.9 a 2.0, člověk si řekne 2 motory... Houby, těch specifikací je asi 10...
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: 2.5tdi 120kw
Dal bych třeba Fuchs Titan GT1 FLEX 3 5W-40, dobrý poměr ceny a kvalityBramborak3 píše: ↑čtv úno 22, 2024 11:39Tak ja nevěděl že 2.0 tdi je PD. Myslel jsem že ty 2 litry jsou uz něco jiného. Omluva. Ok takze Yacco vx 1000 fap 5w40.
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Zdravim, pripojim sa do temy. Mam 1.6 tdi cr cayc golfa, a chcel by som prejst na normu 505.00 samozrejme s c3. Momentalne mam 5w30 mobil 1 formula 507 norma a chod mi pride divny hlavne po rannom starte.hlucnejsi motor ako u inych olejov,ale po chvili to je uz v pohode. A 40 chcem dat kvoli sirokemu spektru otaco kedze sa snazim auto nedusit a vytacat co si zle sprevodovana 1.6 5kvalt pyta. A dost casto ho aj vytacam a jazdim aj sportovejsie nie ako dochodca.
Vyssie v konverzacii som zazrel MOBIL 1 ESP X3 0W-40,alebo MILLERS OILS EE PERFORMANCE C3 5W40
Prosim Vas co odporucite? Prejst na tu 0/5 w 40 alebo zmenit olej? Dakujem za odpovede
Pri - teplotach bude 0/5w40 rovnako v pohode ako 5w30? Ci 40 je o nieco hustejšia?
Vyssie v konverzacii som zazrel MOBIL 1 ESP X3 0W-40,alebo MILLERS OILS EE PERFORMANCE C3 5W40
Prosim Vas co odporucite? Prejst na tu 0/5 w 40 alebo zmenit olej? Dakujem za odpovede
Pri - teplotach bude 0/5w40 rovnako v pohode ako 5w30? Ci 40 je o nieco hustejšia?
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Nafta se většinou neohřívá jak benzin a xw30 většinou plně vyhoví, leč dát xw40 není nic proti ničemu. Je sice fakt že Mobil1 s 507.00 patří mezi ty dost dobré oleje, ale může se stát že určitému motoru určitý olej nesedne....
Jestli nebydlíš na horách tak je 0w zbytečná, ale klidně použitelná a zkusit to můžeš. Když chceš 0w40 - ten Mobil1 je jedním z mála co má 0w40 s C3. Dá se, ale vzhledem k tomu že to bude na podobném základu jak ten 5w30, spíš bych (napřed) zkusil buď ten Millers EE 5w40 nebo (levnější) Yacco VX 1000 LL FAP.
A co zůstat u 30 a zkusit Ravenol VMP 5w30 či Shell Helix Ultra Professional AV-L 0w30
A nepíšeš po kolika km měníš, ale LL provoz / intervaly není dobrá věc a měň do/po 10 tkm.
Těch olejů co použít je spousta, ty výš jsou jen tipy. Dále (záleží na ceně) třeba Eni, Fuchs, Liqui Moly, Motul, Q8, Repsol, Valvoline. Třeba
Jestli nebydlíš na horách tak je 0w zbytečná, ale klidně použitelná a zkusit to můžeš. Když chceš 0w40 - ten Mobil1 je jedním z mála co má 0w40 s C3. Dá se, ale vzhledem k tomu že to bude na podobném základu jak ten 5w30, spíš bych (napřed) zkusil buď ten Millers EE 5w40 nebo (levnější) Yacco VX 1000 LL FAP.
A co zůstat u 30 a zkusit Ravenol VMP 5w30 či Shell Helix Ultra Professional AV-L 0w30
A nepíšeš po kolika km měníš, ale LL provoz / intervaly není dobrá věc a měň do/po 10 tkm.
Rozdíl je u 5w30 a 5w40 zanedbatelný, 0w je na tom při VELKÉM mrazu líp > resp. rychleji (o trošku) zaolejuje / natlakuje celý motor....
Těch olejů co použít je spousta, ty výš jsou jen tipy. Dále (záleží na ceně) třeba Eni, Fuchs, Liqui Moly, Motul, Q8, Repsol, Valvoline. Třeba
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Je.mozne ze by olej nesadol?auto je dovezene z talianska.180 tisic cela historia. len niektore intervaly predlzovali, cize ako som ho kupil som olej vymenil, po 3000 znovu a teraz mam najazdene dalsich 6000 a chcem ho vymenit lebo bol ten motor tizsi, ale nezda sa mi ten mobil. V horach nebyvam takze len ina znacka ako ten mobil, a teraz 5w30 ci 5w40? Chcem to este chipnut, lebo ta prevodovka je zabijak a to dunenie ak to nevytacam.
A intervaly chcem dat na 8-10 tisic.
A intervaly chcem dat na 8-10 tisic.
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Mýmu Supovi Mobil 1 ESP sice chutnal dle projevu, ale zase oproti ostatním olejům se mně trošku ztrácel, cca 1l na 15tis interval výměny - tolik ostatní oleje nevzali.
To ale neznamená, že ten olej není top, naopak, beru ho furt jako špičku.
olej Fuchs Titan GT1 PRO C-3 5W-30
léto Bridgestone Turanza 6
zima Yokohama BluEarth-Winter V906
léto Bridgestone Turanza 6
zima Yokohama BluEarth-Winter V906
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Tak mne nezere ani kvapku to asi tak crka maju. Len ten hluk. Divny chod pri starte. Inac ide hladko. Ale hlucnejsi bude. Zo zaciatku bol tizsi. to som pouzil 2x ten mobil 1. Mhm
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Doufej že to tak je (ale každý spalovací motor určitou spotřebu oleje má - a litr na 10 tkm je OK), a že Ti hladinu oleje "nedorovnává" nafta.
Apropo nafta -> taky je důležité brát kvalitní.... S tím Ti ale musí pomoct jiní, já jsem benzinovej....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9974
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
lukass51: Ahoj! Má pravdu předseda - mluví a píše se o tom stále dokola, ale je to marný, je to marný, je to marný... Už z principu své konstrukce (pístový motor) spotřebovává určité množství oleje každá jednotka. A pokud uživatel tvrdí, že jemu "ani kapku", tož v lepším případě špatně měří, v horším případě je úbytek oleje refundován pronikajícím palivem. Háklivější na to jsou naftové motory a ty s DPF, kdy je při regeneraci do sání vstřikováno ještě větší množství nafty, než ve válcích shoří, obzvlášť. Část benzínu se z oleje po jeho zahřátí zase odpaří a odvětráním se přes sání dostane znovu do válců, nafta k odpaření potřebuje teplotu o hodně vyšší, za normálních okolností v motoru nedosažitelnou.
Nic ve zlém, ale jakmile si někde přečtu, že "nebere ani kapku" (v naprosté většině od majitele vozu s naftovým motorem), jen se pousměju...
Nic ve zlém, ale jakmile si někde přečtu, že "nebere ani kapku" (v naprosté většině od majitele vozu s naftovým motorem), jen se pousměju...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
No a hlavne, takto nariedeny olej pochopitelne nemaze tak ako by mal. Mozno toto bude jadro tvojho problemu
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Colommbo:
Já už předseda ne. Ty teď předseda
A k tomu průniku paliva do oleje doplním > Nejháklivější....
Já už předseda ne. Ty teď předseda
A k tomu průniku paliva do oleje doplním > Nejháklivější....
Naposledy upravil(a) Pitris dne pát úno 23, 2024 15:58, celkem upraveno 1 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1833
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Pokud je to hlasité jen za studena, napadá mě, v jakém stavu jsou hydroštely?
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16