S tym opotrebenim moze byt co pise Hombre. Vtedy sa auto pouzivalo prevazne na rozvoz deti a to znamena rano studene do skolky/ skoly 3km a potom 3 km spat. Poobede detto a niekedy na dva krat , podla toho ako ktore dieta prave koncilo. Ked uz sa decka nevozili, auto sa v tomto drastickom rezime uz nepouzivalo. Naopak , zacali prevazovat menej caste starty a dlhsie cesty ( v priemere 100km / start).
Takze to by to mohlo vysvetlovat.
Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Na provozu nezáleží, každýmu ta jeho svíčka stejně jednou dohoří...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Svíčky patří na vánoční stromek děcka a motor s pořádnou kompresí žádné nepotřebuje.
Tož mastné a veselé olejáři
Tož mastné a veselé olejáři
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Tak. A ať vám to pálí i v dalším roce 2023rousini píše: Tož mastné a veselé olejáři
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Tak takhle uz neprilis v kondici vypadaly IK20TT po 75 tis. km a temer 6 letech (naposledy meneno unor 2017; 1.6 MPI). Menil jsem komplet zapalovani (koroze na konektorech mezi civkou a kabely), tak jsem to vzal i se svickama. Tentokrat se sundanym sanim to byl uplne odpocinkovy servis.yosemitak píše:O par desitek stranek zpet v tomhle tematu kdysi Jerry3 psal, ze iridiovy Densa vydrzi strasne navaly kilometru, z hlavy si tedka cislo netipnu (a takhle narychlo jsem to nenasel), ale i nad 100 tis. km. Ja je tehdy na jeho radu taky dal do 1.6 MPI (dnes maji cca 75 tis. km) a zcela bez problemu. Primo po vymene se motor tak neskutecne uklidnil, ze jsem se nekolikrat pri cekani v nastartovanem aute pristihl, jak jsem si rikal, ze "ty vole, ono mi to zdechlo". Motor pritom v poklidu bezel na volnobeh.
Necham je tam jak jen dlouho to pujde, protoze vymena na tom motoru je neskutecnej oprc (prostredni dve svicky jsou pod sanim a je to docela akrobacie s kloubovou hlavici na racne, jen jsem trnul jak mi to tam spadne a rozhodi se odtrh).
https://i.imgur.com/nqu08d3.jpeg
Jinak jsem to teda v listopadu s tim "zcela bez problemu" zakrikl, jak se v prosinci ochladilo, tak auto zacalo nekdy (hlavne za studena) ztracet responzivitu na plyn a v extremnich pripadech vyhazovalo chyby zapalovani, hlavne se studenym motorem (az ted, posledni dva tydny jak bylo teplo zase skoro vubec).
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Ahoj! Tož to vidíš, já je ve své Omče 2.6 V6 nechával v rámci jiné záležitosti preventivně (a zbytečně) měnit po 57tis.km (a třech letech) a byly jak nové, mekánik si o ty "staré" dokonce řekl, jestli by si je mohl vzít pro svého kluka do motoru (už si nepamatuju, do jakého)... Tož je samosebou dostal.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Já budu Densa Iridium měnit na jaře po cca 45 tkm. Jsou ready, ale mám dvoje nový
Ale vím o jedněch, co pálily v 2.0 šestihrnku 170 (možná 270) tkm. Až pak začly blbnout.
Ale vím o jedněch, co pálily v 2.0 šestihrnku 170 (možná 270) tkm. Až pak začly blbnout.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Mno, svíčky by to možná vydržely, ale já nee - po max. 100tis.km bych je i tak nechal vyměnit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90