Jestli se nepletu, 1.4 110 kw je i v oktávce, takže není co řešit. Kód motoru je v velkém TP, kolik oleje apod. najdeš v mazacím plánu. Nejlépe vybrat značku dle typů od kluků a dát do vyhledávače "značka" mazací plán a už jedeš. Jestli je to stejný jak ta ovce,tak tam máš tuším 4,2 litru včetně filtru, takže 5l balení a zbyde ti.
Toyota Auris hybrid 1.8 (2017).
Začátek Millers Oils EE 5w30, pak Ravenol SSO 0w30 a teď delší dobu Ravenol DFE 0w20.
Zdravím a obracím se z dotazem na konkrétní motorový olej.
Jedná se o olej: Valar Egida LSA 053 SAE 5W-30,
ACEA E6/E9/E4/E7, MB 228.51, MAN3477/3575/3677, VDS-4
RDL-3, Scania LA, DOC IV-10 LA, CES 20081, dle výrobce se jedná o extrémě odolný motorový olej pro naftové motory se sníženým obsahem "SAPS"
Na první pohled pro SDI luxus, jen jestli tam není nějaké ale....
Proto se obracím na odborníky zde. Děkuji a přeji hezký den.
Osobne som nikdy o tejto značke nepočul... vyzerá to ako olej prvotne určený pre nákladné autá ...osobne by som typoval trošku iný pomer aditivacie kôli väčšiu objemu "železa" jelikož je určený pre nákladné autá a pod. v porovnaní s pcmo. Za mňa nevidím jediný dôvod prečo by som mal do osobáku liať takýto olej na druhú stranu viem že sú viacerý ktorý používajú niečo podobné od ravenolu a sú spokojný... takže asi tragédia sa nestane...je to na tebe aby si si zodpovedal na otázku prečo tam chcem liať práve toto...
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Ten důvod je ten, protože jsem řekněme v tombole vyhrál tohoto oleje sud, a nyní řeším zda ho lze užít beztresně v SDI.
Není to nic exotického, stačí zadat do google, vyjedou tam parametry. Jen nevím co by to mohlo udělat s SDI. Kamion, autobus nastartuje, ujede mraky km, pak znova atd. Nemám problém to měnit každých např. 5000 km. Ale může tam být to ale, proto se ptám,
v usa kamion olej je bezny, pretoze s tym vyriesia celu flotilu vratane osobnych, dokonca urcite typy popularne na harley. podla info, do sdi ide full/mid saps olej.
tento typ nevidim problem pouzit.
LPG X-CESS VST MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Jestli to je to pravověrný SDI s rotačkou, tak když to bude mastný, tak to pojede Asi bych ho záměrně nekupoval, ale ve zkrácených intervalech (např. těch zmíněných 5t km) bych ho použil, když už ho máš sud a nevíč co s ním. Jen bych hlídal skrz víčko na olej, jestli se nějak zásadně vizuálně nemění podmínky kolem vaček apod. a s každou výměnou bych si ohlídal, jak ten vypouštěný olej vypadá