Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Porsche dělá také SUV Cayenne a prodává se, dokonce i s tažným zařízení.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
u mna suv= defender atd. terenne schopne auta.
ostatne su u mna zdvihnute kktiny, a na nizkom profile gum to je blbost na druhu.
taketo kary kupuju zakomplexovany bohaci s nevkusom.
kayen-prebaleny vag. s porsche nema nic spolocne, a samozrejme bez boxeru.
ostatne su u mna zdvihnute kktiny, a na nizkom profile gum to je blbost na druhu.
taketo kary kupuju zakomplexovany bohaci s nevkusom.
kayen-prebaleny vag. s porsche nema nic spolocne, a samozrejme bez boxeru.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
To jako myslíš Land Rover Defender že je SUV? Ten na silnici není moc vhodný a už vůbec ne pohodlný. Pleteš si to s Off-Road.pepoh píše:u mna suv= defender atd. terenne schopne auta.
Jinak máš pravdu, začalo se to všechno házet do jednoho pytle pod názvem SUV. BMW si dokonce udělalo kategorii SAV.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Defender opravdu není SUV a po silnicích s ním jezdí fakt jen skalní příznivci. To drncání a poskakování k němu však tak nějak patří a majitelé by je(j) nevyměnili za nic na světě. Třeba ani legendární Toyota Hilux není žádnej kočár pro princezny.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
pepoh napsal "terenne schopne auta" takže asi myslel offroad ale napsal SUV, já to takhle pochopil.
Defender, Terrano, Hilux, Niva, LC atd....
Defender, Terrano, Hilux, Niva, LC atd....
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Jaké auto?
tot je ta otazka za milion, ze proc suv?
je to zdvihnute, v recenzich aj testuju terenne vlastnosti (trochu). a svetlu vysku.
ak clovek nepotrebuje svetlu vysku, k comu je dobre suv?
prastary protiargument je ze nizko polozene tazisko zlepsuje ovladatelnost.....
je to vidiet aj citit ze tuhost a naklony resi silnejsim pruzenim, potom to cele robi dojem zelezobetonoveho mrakodrapu - z hladiska jazdnych vlastnosti zas prd.
proste nedokazem prijst na chut mackopsom, neni to ideal na asfalt ani na teren, naco sa to vyraba?
asi leukoplast na midraky..
je to zdvihnute, v recenzich aj testuju terenne vlastnosti (trochu). a svetlu vysku.
ak clovek nepotrebuje svetlu vysku, k comu je dobre suv?
prastary protiargument je ze nizko polozene tazisko zlepsuje ovladatelnost.....
je to vidiet aj citit ze tuhost a naklony resi silnejsim pruzenim, potom to cele robi dojem zelezobetonoveho mrakodrapu - z hladiska jazdnych vlastnosti zas prd.
proste nedokazem prijst na chut mackopsom, neni to ideal na asfalt ani na teren, naco sa to vyraba?
asi leukoplast na midraky..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Je zbytečné se tím zabývat, jsou různí lidé, různé potřeby, u někoho že je to in nebo možná se cítí bezpečnější v tom dnešním provozu. Já vyrostl na Off-Roadech, měli jsme to v práci u energetiky a doma vždy jedno mám, jsem myslivec, tahám vozíky, občas potřebuji v práci. Jsem na ně zvyklej a nepřipadá mi na okrskách jako nevýhoda vyššího těžiště. SUV je na tom na silnici o něco lépe a třeba X5 nebo Q7 nejsou vůbec špatný auta i na delší cestování. Naopak mne mrzí, že vyšli z módy MPV, ono je vlastně nahradily malé zcivilněné dodávky.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
no iste uzivatelske benefity to ma ....
vyssí posed ( hodne ludi , hlavne starších, ma problemy s nizkymi autami pri nastupovaní a vystupovaní, lepší rozhlad - ano je to subjektívne, ale uznám, že opät hodne ludí to tak vníma)
svetlá výška - až ked budete jazdiť ozaj nízkou "žehličkou" zistíte kolko je miest , kde sa toto hodí. A nie je to o teréne. Záludných nástrah je plno aj na miestach kde by ste ich ani omylom necakali ( vlastná skúsenosť )
No uznávam, že to je tak vsetko. Možno este , že pri výmene oleja to nemusis davat na zdvihak a v pohode pod to vlezieš . Ale to asi nebude ten top motív preco si to ludia kupuju
Ja by som osobne toreticky take auto bral. Ale asi nie SUV skor nieco co by sa v tom terene aj realne dalo použiť. Možno keby na to prislo ( akože nepríde , lebo to ani nijako nevyužijem - je to skor taký "sen" ) tak by som sa vedel sam seba predstavit za volantom hiluxu. Ale to nie je SUV ani omylom. Vlastne s SUV skusenosti nemám. UAZ, buchanka a Niva sa asi nepočítaju a ine som nejazdil. Este stará Panda 4x4 . To bolo teda nieco. A pritom sa to vobec netvarilo na to co to vedelo "preliezt" .
Mimochodom asi najlepšie terenne auto co som jazdil bola aj tak PV3s a - nečakane SKODA 105 L
..ano, už som mimo, tak mi to prepáčte, som tak trochu "v dobrém rozmaru" a trepem somariny ....
vyssí posed ( hodne ludi , hlavne starších, ma problemy s nizkymi autami pri nastupovaní a vystupovaní, lepší rozhlad - ano je to subjektívne, ale uznám, že opät hodne ludí to tak vníma)
svetlá výška - až ked budete jazdiť ozaj nízkou "žehličkou" zistíte kolko je miest , kde sa toto hodí. A nie je to o teréne. Záludných nástrah je plno aj na miestach kde by ste ich ani omylom necakali ( vlastná skúsenosť )
No uznávam, že to je tak vsetko. Možno este , že pri výmene oleja to nemusis davat na zdvihak a v pohode pod to vlezieš . Ale to asi nebude ten top motív preco si to ludia kupuju
Ja by som osobne toreticky take auto bral. Ale asi nie SUV skor nieco co by sa v tom terene aj realne dalo použiť. Možno keby na to prislo ( akože nepríde , lebo to ani nijako nevyužijem - je to skor taký "sen" ) tak by som sa vedel sam seba predstavit za volantom hiluxu. Ale to nie je SUV ani omylom. Vlastne s SUV skusenosti nemám. UAZ, buchanka a Niva sa asi nepočítaju a ine som nejazdil. Este stará Panda 4x4 . To bolo teda nieco. A pritom sa to vobec netvarilo na to co to vedelo "preliezt" .
Mimochodom asi najlepšie terenne auto co som jazdil bola aj tak PV3s a - nečakane SKODA 105 L
..ano, už som mimo, tak mi to prepáčte, som tak trochu "v dobrém rozmaru" a trepem somariny ....
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
To sú neni somariny, aj podpísať by som to všetko mohol...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Mel jsem Grand Caravan gen4 (tj. 2001-2007), neco jsem toho najezdil i v dalsich MPV (Grand Caravan posledni generace, Oddysey, Sienna, Sedona). Kdykoliv jsem v nejakem takovemhle aute jel, nikdy jsem se nemohl vyhnout srovnani v hlave, ze Multivan je proste vyrazne lepsi volba, a to ze dvou hlavnich duvodu:tonny píše:Naopak mne mrzí, že vyšli z módy MPV, ono je vlastně nahradily malé zcivilněné dodávky.
- MPV jsou obecne silene nizky auta a neda se s tim moc vyjet mimo asfalt, resp. da, ale clovek porad jen trne kdy prorazi vanu. S Caravanem jsem toho dost procestoval na severozapade USA a Kanady, s Multivanem zase treba v Norsku, Chorvatsku; takze si myslim, ze to muzu celkem srovnat, co se tyka motani se po nejakych polnackach a lesnich cestach. Multivan toho obecne projede o neco malo vic, nez bezny osobak (a zaroven MPV toho projede o neco malo min).
- Vevnitr to sice ma 7 sedacek, ale v realu je to spise takovych 4-5 dospelych, dve-tri deti a tak ctyri velke kufry. Multivan je 7 dospelych a 7 kufru v pohode. Znovu to muzu srovnat, casto nas jezdi 7 dospelych treba na lyze, v pohode se vse hodi do auta a jede se. S tema MPV nas na vylety vzdy jezdilo 7 a vim, ze pro ty 2-3 nejvic vzadu to bylo vzdy utrpeni a veci se veslo strasne malo.
Zaroven ale je teda fakt, ze ty MPV jsou vetsinou na zakladu osobnich aut, Multivan uz je na zakladu light-duty komercniho vozidla, z cehoz plyna trosku narocnejsi (fyzicky i financne) servis a ve vysledku i porizovaci cena, takze beru, ze to neni uplne fer srovnani.
Nechci ale aby to vyznelo vylozene jako hejt na MPV, na Grand Caravany vzpominam rad (na sveho starouse, i ty nove z pujcoven). Melo to spoustu chytrych reseni (stow n go sedacky do podlahy, skladaci pricniky ve strese, posuvny dvere byvaj standard z obou stran), jezdilo se v tom pohodlne, akorat proste kdyz je to jednou auto pro 7 lidi, tak by to chtelo, aby to tech 7 lidi dokazalo odvezt i s jejich vecma. Ale chapu, ze treba pro rodiny 2 dospeli+3 deti je to i tak prostorove luxus oproti jakemukoliv osobaku.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Jaké auto?
Pěkně jsi to celkově popsal, já myslel spíš na tuhle poslední větu a ještě ve srovnání s módními SUV. Beru to ze svého pohledu, jezdím většinou sám a Siennu mám jako pracovní auto (vytažená střední sedadla, délka ložné plochy 2,3m + slušná šířka), nechtěl jsem dodávku ani nic moc vyššího. SUV mám Explorera, který je i trošku OffRoad, také jako pracovní + myslivost, podle situace. Manželka má Corollu Verso, ty sedačky ve třetí řadě jsem ještě nevytáhl. Jezdila s tím do práce, jezdí se s tím nakupovat a vozí s tím 3 ožralé myslivce, na to je to super, lepší jak ve 3dv Yarisu. Je to vždy o preferencích a nárocích uživatele, jen pořád nechápu to módní zbláznění se do pseudo SUV a ještě předohrab. Možná se do toho pohodlněji nastupuje a lepší výhled.yosemitak píše: Ale chapu, ze treba pro rodiny 2 dospeli+3 deti je to i tak prostorove luxus oproti jakemukoliv osobaku.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
Pokrok nezastavíš Rusko se vrací k výrobě Moskvičů. Nahradit mají modely Renaultu, ten v Rusku končí https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... tualneAuto
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Jaké auto?
Renault předal, dle pravdomluvné ČT, veškerý provoz Moskvě s tím, že mají přednostní právo při odkupu zpět. Za kolik a za kolik zpráva neuvádí. Takže Renault sice končí, ale výroba jede dál. To jen aby se koza nažrala a vlk zůstal celý.
Re: Jaké auto?
Ano, výroba jede dál ale vývoj je na Rusech. Pokud by se chtěli vrátit, bude muset Renault zaplatit jejich vývoj, co do toho Rus nainvestoval.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40