aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
VIFuju zcela pravidelně přesně rok, zhruba 15tis. kilometrů a tankuju výhradně N95 Optimal (narozdíl od N95 aditivovaný) u EuroOilu. Má-li to objektivně nějaký oučinek, netuším, na ventily jsem nekoukal, motor však funguje naprosto spolehlivě (klepu to!), koncová mřížka katalyzátoru (koukal jsem při výměně výfuku) šedé barvy, zcela průchozí, čistá a suchá, spotřeba ve srovnání s loňským rokem klesla téměř o čtvrt litru (nemusí být VIFem.) Sečteno a podtrženo pojedu v tom dál a rád!
P.S. Nepřímovstřikový motor bez EGR ventilu, 205tis.km
P.S. Nepřímovstřikový motor bez EGR ventilu, 205tis.km
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Pane děkuji Já co koupil v březnu 2020 tohoto Accorda - od té doby najeto přes 23 tkm, tak (tedy převážně) u EO N98 a (asi 3/4 roku Wynn's a dál) VIF. Tudíž předpokládám že to u mě bude podobně Předpokládám, bo jsem zatím nepotřeboval vyměňovat nic. A taky proč? Autí má najeto zatím 125 tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned pro 08, 2019 20:35
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Zajimalo by me celkem srovnani oproti jinym aditivum treba millers petrol eco max, wynns atd.. Ja osobne davam toho millerse(mam jeste zasoby)a pak asi prejdu na vif..
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Ahoj! Srovnání VIFu s jinými aditivy by zajímavé být mohlo, jenže echt erudovaného (ve smyslu technicky/laboratorně zjištěného) nikde nic nedohledáš, člověk by musel dát pouze na subjektivní dojmy uživatelů. Čehož vypovídací hodnota se bude limitně blížit nule, osobně bych žádné velké rozdíly neviděl, potažmo komu tím prospěješ, soudruhu...? To už bychom byli příliš velcí hnidopyši.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned pro 08, 2019 20:35
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Presne jak rikas, chtel bych overene info.. Jde mi treba o to zda ten millers opravdu cisti a hlavne zda pridava ty zminovane 2jednotky oktanoveho cisla.. A proste celkove by me zajimalo ktera aditivace je "top"
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
zajimave. tiez som rozmyslal nad tym, vidim ze nie som sam.maran5 píše:V článku v odstavci "Řešení je na cestě" je informace,že VIF už má vyvinuté a vyzkoušené nové aditivum do benzínu pro přímovstřiky,co čistí i tam kam se benzín nedostane,údajně nyní probíhá patentové řízení,tak snad ho brzo najdeme v regálech
https://www.petrol.cz/magazin/2021/2021 ... nici-10902
jediny sposob ako sa aditivum malo dostat do sania bez demontu, je nizkovruca zmes naliata do oleja.
po zohriati motoru sa vsetko vypari cez pcv do sania. ina sanca nie je.
idealne bod varu <80c
zaroven otazka, ze ak chcem cistit kus kovu a budem ho iba ofukovat benzinovymi vyparmi (nie umyvat na mokro) ze ci to bude stacit..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Podle mě bude dramaticky navýšen podíl polyetheraminu a snížen podíl lubrikantu,co působí jako separátor,aby se to mohlo do usazenin pořádně "zakousnout,ono už se ví,že u Tsíček se benzín do sání dostane jen chvilku po studeným startu,kdy ŘJ tam pere hodně bohatou směs aby se co nejrychleji ohřál kat,asi proto jim to čištění trvalo 30tis km,otázkou je, kolik bylo studených startů.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Colombo, Pitris a vložka katalyzátora - nechcem vám kaziť radosť z vifu, ale podobne som to mal na ex carine. Kat sa predal zvlášť a tak viem ako vyzerala vložka, lebo na to sa kupujúci extra pozeral. Neporušená mriežka bez usadenín , úplne čistá , vo farbe takého zazltnuteho plastu - asi ako zašle madlo chladničku napríklad, alebo ak chcete " slonová kost".
A to malo pol mega a zrálo olej jak
Čert.
Vif som síce dával , ale len zlomok jeho života.
A to malo pol mega a zrálo olej jak
Čert.
Vif som síce dával , ale len zlomok jeho života.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
(Aspoň teda) mě radost z VIFu nepokazíš Věřím totiž (i) testům potvrzujícím jeho pro motor blahodárné vlastnosti.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
To ani naspochybnujem. Ako vravím , sám ho používam. Síce tak trochu lajdácky, keď ma to práve napadne...
Chcel som len naznačiť, že za ten stav katalyzátora môže asi niečo iné.
Alebo je tak účinný, že stačí sporadické použitie ?
V tej carine sa používal len krátko pred sklonom jej života, teda tvrdiť, že bol katalyzátor nejako výrazne týmto ovplyvnený by som si nedovolil.
Chcel som len naznačiť, že za ten stav katalyzátora môže asi niečo iné.
Alebo je tak účinný, že stačí sporadické použitie ?
V tej carine sa používal len krátko pred sklonom jej života, teda tvrdiť, že bol katalyzátor nejako výrazne týmto ovplyvnený by som si nedovolil.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
J1: Hele, jestli ses rozhodl od samého počátku nového roku házet nám do našeho bohulibého konání vidle, tož to by s tebou taky nemuselo dopadnout dobře... A teď už vážně - souhlasím, že na stav/čistotu (mřížky) katalyzátoru může mít vliv vícero faktorů než jen VIF a kdybych přednedávnem neabsolvoval tu výměnu výfuku, tož ani nevím, jak mřížka vypadá, tož mi nekaz radost, ano...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Colommbo píše:J1: Hele, jestli ses rozhodl od samého počátku nového roku házet nám do našeho bohulibého konání vidle....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
dobrý deň,
chcem sa spýtať ake by ste mi odporúčili aditivum(multifunkčne) do benzínu jedná sa konkretne o motor od peugeotu 1.2puretech 96Kw aj už s GPF (filtrom pevných častíc) od nova som čerpal klasicku 95 + VIF teraz mam nabehané 14K. Rozhodujem sa medzi VIF a MILLERS OILS Aditívum benzínu Petrol Power ECOMAX 500 ml ktoré aditivum je podla vás lepšie? vif bude mať možno lepšie čistiace účinky ale ten millers nebude celkovo lepsia volba ?
Ďakujem.
chcem sa spýtať ake by ste mi odporúčili aditivum(multifunkčne) do benzínu jedná sa konkretne o motor od peugeotu 1.2puretech 96Kw aj už s GPF (filtrom pevných častíc) od nova som čerpal klasicku 95 + VIF teraz mam nabehané 14K. Rozhodujem sa medzi VIF a MILLERS OILS Aditívum benzínu Petrol Power ECOMAX 500 ml ktoré aditivum je podla vás lepšie? vif bude mať možno lepšie čistiace účinky ale ten millers nebude celkovo lepsia volba ?
Ďakujem.
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já mám dlouhodobé zkušenosti s VIFem a vím,že opravdu funguje jako čistič napečených úsad na ventilech. O snížení spotřeby mi nikdy nešlo a nemám to ani jak změřit. Ovšem čistící vlastnosti mám ověřeny.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
murko: Ahoj! S klidným svědomím bych pokračoval dál v tom, cos už započal. Chceš-li vyzkoušet Miller's, klidně jej zkus, myslím, že rozdíl nepoznáš. Já bych zůstal u VIFu a užíval si auto.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90