Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Bez posuvnych vacek by nesel spojit takovy Nm a Pmax, motor by byl pouzitelny jen v určitém spektru. Oodle doby kdy a kolik se otevrou ventily. Tak by byl spodak, stredak, vrchac. Zalezi drobet i na poměru zdvih-vrtani.
Bez vtecu a lepsi u nich ivtecu, by hodnoty byly tuctove, nicmene s i, se casovani meni bezskokove.
U myho moturku, kdyby vvt-i nebylo, asi by to fungovalo jen v vysokych otackach,aby byl vykon. Stred slaby, kolem 2-2500 uplny prd. Naštěstí to nastavili dobře. Netreba furt tocit do nebes, ten systém vsak musi fungovat. Setkal jsem se i se zarostlym.
Osobně by mi tam vyhovoval spise maly nizkotlaky kompresor a pevne casovani. Ale zaplat Buh, ze to je aspoň tak, jak to v Konicivove vymysleli.
... Když teda rec o promennem casovani.
Radeji pouzivam Nm, nez Pmax. Tak nejak u všeho.
Tak do svejch cca 30ti, jsem vše točil do smrti, nez pochopil, ze auto z dobrym Nm me vetsinou smetlo.
Bez vtecu a lepsi u nich ivtecu, by hodnoty byly tuctove, nicmene s i, se casovani meni bezskokove.
U myho moturku, kdyby vvt-i nebylo, asi by to fungovalo jen v vysokych otackach,aby byl vykon. Stred slaby, kolem 2-2500 uplny prd. Naštěstí to nastavili dobře. Netreba furt tocit do nebes, ten systém vsak musi fungovat. Setkal jsem se i se zarostlym.
Osobně by mi tam vyhovoval spise maly nizkotlaky kompresor a pevne casovani. Ale zaplat Buh, ze to je aspoň tak, jak to v Konicivove vymysleli.
... Když teda rec o promennem casovani.
Radeji pouzivam Nm, nez Pmax. Tak nejak u všeho.
Tak do svejch cca 30ti, jsem vše točil do smrti, nez pochopil, ze auto z dobrym Nm me vetsinou smetlo.
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
pepoh: Ano, řeč původně byla o "starých dobrých klasických motorech" s dvouventilovou technikou pracujících, jak zmínil Peťa, spíše s točivým momentem než s výkonem jako takovým, to já jen zmínil i čtyřventilové. A souhlasím s ním, taky mám radši newtonmetry než koně. Nejen proto, že mě v mých deseti letech jeden shodil. Jmenoval se Ryn a pan Bohumil Žíha o něm, o jeho majiteli a jejich životě na soutoku Doubravky s Labem (za naší vsí) napsal krásnou knížku pro děti.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
jeden dobry kolega ma accord, vzajomne srandicky.
vtipky na temu fr zabozrutov, pojeb** trojhrnky, lpg-"len pre gayov"
som mu vtip vratil, ze ci tankuje olovnaty benzin do toho japonskeho krovinorezu, alebo ze kedy planuje tu azijsku kosacku zazimovat. sranda je sranda, aspon sichta rychlejsie prejde.
vtipky na temu fr zabozrutov, pojeb** trojhrnky, lpg-"len pre gayov"
som mu vtip vratil, ze ci tankuje olovnaty benzin do toho japonskeho krovinorezu, alebo ze kedy planuje tu azijsku kosacku zazimovat. sranda je sranda, aspon sichta rychlejsie prejde.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Někdo kvalitou, někdo kvantitou....
https://www.autoforum.cz/predstaveni/hy ... .sznhp.box
Od doby kdy je Škodovka ovládaná z VW mě už nezajímá, ale hlavně že měl hjondé plnou hubu "souseda z Boleslavi"....
https://www.autoforum.cz/predstaveni/hy ... .sznhp.box
Od doby kdy je Škodovka ovládaná z VW mě už nezajímá, ale hlavně že měl hjondé plnou hubu "souseda z Boleslavi"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
A kolik pak lidí má podobnou zkušenost?
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/mu ... .sznhp.box
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/mu ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
No ten Duster - rozvody na konci životnosti (co si pod tím představit) za 49 000 českých.
Můj tip je, že někdo dostal tuzéra, aby si plivnul...
A pokud to opravdu byla taková raketa, tak nemusel pozáruční opravu dělat v tom nejdražším (značkovém) servisu. Občas to chce trochu myslet ve stylu value for money, tak jak to dělal v době pořizování auta...
Můj tip je, že někdo dostal tuzéra, aby si plivnul...
A pokud to opravdu byla taková raketa, tak nemusel pozáruční opravu dělat v tom nejdražším (značkovém) servisu. Občas to chce trochu myslet ve stylu value for money, tak jak to dělal v době pořizování auta...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Jaké auto?
Možná to nebyl ojedinělý případ https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/n ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Kamarád/soused odnaproti Dustera má čtyři roky (nebo už pět...?), dvoukolku s jednašestkou benzínem a na nic si nestěžuje. Pravda, má najeto něco přes 30tis.km, na to jejich domácí žvýkání kolem komína po nákupech a občas delší výlet jim však auto zcela vyhovuje.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
No 1.2 tce se nepovedl,to je fakt.S jiným motorem nejsou problémy a pokud se pořádně napajcuje voskem a olejem,tak ani nerezne.
Osobně na to co já jezdím,by mi vyhovoval.
Osobně na to co já jezdím,by mi vyhovoval.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Ono ty malé motůrky v ničem nejsou žádná výhra. Neteř má Dustera v naftě asi 8 let a nestěžuje si.
Čtyři roky starou ojetinu v mém okolí nikdo nemá, jen ty starší většinou v naftě.
Naopak Vaculík nedávno chválil ten litrový tříválec s origo lpg u Dustera, přílatek za lpg 10.000,-czk ale novej.
Čtyři roky starou ojetinu v mém okolí nikdo nemá, jen ty starší většinou v naftě.
Naopak Vaculík nedávno chválil ten litrový tříválec s origo lpg u Dustera, přílatek za lpg 10.000,-czk ale novej.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
No a mé se zas "líbí" jak novináři u nového motoru pějí chválu na to že, a jak je super interval výměn oleje 2 roky a 30 tkm, ale za pár let v bazaru jsko první věc doporučí zkrátit interval vymény oleje na půlku
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
0.9tce ze vraj drzak, 1.2 tce pohroma.
foter by chcel nieco lacne, tak asi clio f kombajnu.. zrovna 0.9tce v katalogoch.
ciselne ten motor je podobny ako moje atmo , bohudik nepriamy strek.
1.2pt atmo
foter by chcel nieco lacne, tak asi clio f kombajnu.. zrovna 0.9tce v katalogoch.
ciselne ten motor je podobny ako moje atmo , bohudik nepriamy strek.
1.2pt atmo
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Tak už aj Fiat končí s atmosférickou 1.4 Známy ju má v Tipe. Celkom vydarený motor
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/5 ... na-benzin/
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/5 ... na-benzin/
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Rozumím, prostě tečka, konec, šmytec. Mimochodem, to nový logo je hnus fialovej...Pitris píše:.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90