Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
Poznávací znamení: tupá neomalenost.
Re: Koncernak
musim zopakovat co som uz povedal--ak sa znacka predava 10x viac, neni sa comu divit.Jerry3 píše:Ano, vysvětlím: podle toho, jak se kdo chová v obchodě, dnes už vcelku bezpečně poznám, jakým autem bude odjíždět.
skor treba sa zamyslet, preco sa toho preda 10x viac.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
Pokud jde o řečnickou otázku, pak OK. Pokud však jde o skutečnou otázku, pak se stačí obrátit na sociální psychologii, která odpověď(di) poskytuje. A to, co zde kritizuji, je toho pouze logickým následkem.
A abych uspokojil Pedra a spol., nenapíšu to do sousedního vlákna, ale sem. Chcete vědět, kdo zabil Rovera/MG?
A abych uspokojil Pedra a spol., nenapíšu to do sousedního vlákna, ale sem. Chcete vědět, kdo zabil Rovera/MG?
Re: Koncernak
Všichni mají stejnou šanci. Jak s ní naloží je v jejich kompetenci. Když zvolí špatně, ozvou se ufňukánci, jak je svět nespravedlivý a jak jim každý usiluje o život.Jerry3 píše:Pokud jde o řečnickou otázku, pak OK. Pokud však jde o skutečnou otázku, pak se stačí obrátit na sociální psychologii, která odpověď(di) poskytuje. A to, co zde kritizuji, je toho pouze logickým následkem.
Re: Koncernak
Zaujímavý to koníček , sledovanie ľudí po obchodoch .
Re: Koncernak
Ale kdepak! Zkrachovali ti, kdož se snažili nabízet "value for money" pro náročného=informovaného zákazníka. Naopak prosperují ti, kdož vsadili na marketing útočící na ty nejnižší lidské pudy. Typický koncerňák sice neví téměř nic, ale zato disponuje nevyvratitelným přesvědčením, že "cokoli od VAGu je přece nejlepší".
Re: Koncernak
Na rozdíl od tupých koncerňáků jsem všímavý a hledám odpovědi na otázky, které nastoluje dění kolem mne. Ty evidentně ne.kater píše:Zaujímavý to koníček , sledovanie ľudí po obchodoch .
Re: Koncernak
To tak nějak moc nekoresponduje se značkami, které prodají pár kusů v roce. A přesto nezkrachovali. A jestliže někdo zkrachoval, tak proto, že nedokázal zákazníkovi nabídnout to, co zákazník chtěl. To je zákon obchodu. Ideály dnes kupují jen lidi, co nemusí počítat peníze, nebo šílenci.Jerry3 píše:Ale kdepak! Zkrachovali ti, kdož se snažili nabízet "value for money" pro náročného=informovaného zákazníka. Naopak prosperují ti, kdož vsadili na marketing útočící na ty nejnižší lidské pudy. Typický koncerňák sice neví téměř nic, ale zato disponuje nevyvratitelným přesvědčením, že "cokoli od VAGu je přece nejlepší".
Re: Koncernak
Podle této logiky dnes všichni chtějí - neboť nutně potřebují - SUV 4x4. No ne?
Re: Koncernak
Všichni ne, ale určitá skupina ano. Stejně jako se po Ferrari skoro každý ohlédne, ale ne každý ho chce. Otázku možnosti pomíjím.
Re: Koncernak
K té otázce možností: asi proto si chudá(k) ženská koupí ojetou oktávku za 200 tis. Kč v přesvědčení, jak dobře pořídila, aby po zjištění, že potřebuje dalších 60 na to, aby s ní také mohla v pohodě jezdit, splakala nad vejdělkem. Jenže ty už si bude muset půjčit. Přitom hned vedle stálo japonské auto za těch 60, do kterého by nemusela investovat vůbec nic. Jenže to by ji ani nenapadlo. Tento příběh je čerstvý, ze života.
Re: Koncernak
Pokud to auto kupovala sama, bez někoho, kdo tomu rozumí, dobře jí tak.
Nicméně vždy mě pobaví informace jako: auto bez investic apod.
A to včetně těch vašich zázračných japonců
Nicméně vždy mě pobaví informace jako: auto bez investic apod.
A to včetně těch vašich zázračných japonců
Re: Koncernak
A o co ti jde? jsou to její peníze, její život. Kdy už konečně pochopíš, že žijeme v reaálném kapitalismu s tržním hospodářstvím, kde si každý může, dle svých možností, koupit co chce a co mu vyhovuje. S tím nenaděláš vůbec nic.Jerry3 píše:K té otázce možností: asi proto si chudá(k) ženská koupí ojetou oktávku za 200 tis. Kč v přesvědčení, jak dobře pořídila, aby po zjištění, že potřebuje dalších 60 na to, aby s ní také mohla v pohodě jezdit, splakala nad vejdělkem. Jenže ty už si bude muset půjčit. Přitom hned vedle stálo japonské auto za těch 60, do kterého by nemusela investovat vůbec nic. Jenže to by ji ani nenapadlo. Tento příběh je čerstvý, ze života.
Dovedeš si vůbec připustit i možnost, že v očích jiných můžeš být hloupý, tupý skůtrista, co se nechal zmasírovat a koupil si, a dokonce jezdí na skůtru?
Re: Koncernak
Potíž je pouze v tom, že mne nikdo nemasíroval. Bylo mi líto nevyužitého řidičáku na velkou motorku. Tak jsem šel a koupil si ho. Na rozdíl od ní jsem ho k ničemu nepotřeboval.
A tržní hospodářství? Ano, i já se přinejmenším jednou zachoval tržně: odkoupil jsem můj bývalý služební koncernový vůz - výhodně. Jenže když jsem zjistil, kolik do něj budu muset vrazit, nabídl jsem ho k prodeji. Zájemci se servali. I tak mi bylo trapně, byť jsem zisk řádně zdanil...
A tržní hospodářství? Ano, i já se přinejmenším jednou zachoval tržně: odkoupil jsem můj bývalý služební koncernový vůz - výhodně. Jenže když jsem zjistil, kolik do něj budu muset vrazit, nabídl jsem ho k prodeji. Zájemci se servali. I tak mi bylo trapně, byť jsem zisk řádně zdanil...
Re: Koncernak
Radili jí známí - ať si koupí oktávku s turbokamny.rosso píše:Pokud to auto kupovala sama, bez někoho, kdo tomu rozumí, dobře jí tak.
Nicméně vždy mě pobaví informace jako: auto bez investic apod.
A to včetně těch vašich zázračných japonců
A jinak o pravých Japoncích nevíš zhola nic!