Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
I mistr tesař (jerry) se někdy utne
Re: Koncernak
Kurva, já fakt už nemohu ani vyjet: na 2,5 km hned dvě krizovky vyvolané koncerňáky!!!
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1860
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Koncernak
Ta představa, kdyby teď z minuty na minutu přestali všechny VW, škody a audi jezdit.. To by se jezdiloJerry3 píše:Kurva, já fakt už nemohu ani vyjet: na 2,5 km hned dvě krizovky vyvolané koncerňáky!!!
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Koncernak
Nádherná to představa, ale bohužel...
Re: Koncernak
Ano. Bohužel. Ty PRASATA z "dílny" VW tu budou pořád
https://auto-mania.cz/ceska-i-slovenska ... -internetu
https://auto-mania.cz/ceska-i-slovenska ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Dnes peklo na kvadrát!
Re: Koncernak
Zajímavé vlákno určeno pro vzájemné si natahování klacků
Re: Koncernak
Jenže přesně takhle to pojímají VAGinisti.
Re: Koncernak
Záleží na uhlu pohledu a citlivosti každého.
Re: Koncernak
Jestliže mi někdo nedá přednost, kterou podle pravidel jednoznačně mám, pak je tvůj úhel pohledu hodně mimo.
Re: Koncernak
Vypadá to, že jsi Vyvolený.
- Colommbo
- Příspěvky: 10011
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Koncernak
Mno, něco v tom smyslu říkám Jerrymu taky, bo jiné vysvětlení pro jeho trápení nemám...
Mně se v neděli v Dubči naopak stalo, že při mém odbočování vlevo na parkoviště mimo komunikaci mi dal přednost řidič protijedoucího nového Viana. Na autoprázdné komunikaci zastavil a ještě mi pokynul. Mně to nedocvaklo, narozdíl od vedle sedícího syna, který povídá "pěkný, táto, mladej mergl vzdal úctu starýmu"... Řidiči Viana jsme taky rukou poděkovali...Jerry3 píše:Jestliže mi někdo nedá přednost, kterou podle pravidel jednoznačně mám...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Koncernak
ja neviem...tipujem , že Jerry jazdí na frekventovaných miestach. Takých, že cesty kade jazdím ja sú proti tomu ako prevádzka v 70-tich rokoch. A tým úmerne má viac konfliktov/stretnutí s inými vodičmi.
Verím tomu, že keby som sa ja pohyboval niekde v hustej premávke, asi by som bol na tom podobne, ba obávam sa , že by som (nechtiac) bol po nejakom preslape tiež zaradený do kategorie koncernák. Nikto nie je neomylný a spolu s hustotou premávky priamo úmerne rastie riziko kolízíí, v lepšom prípade "len" vodičských chýb. Podla mna cestou ako z toho von je len slušnost a tolerancia. Inak to nemusí dopadnút dobre. Problém je , že ako to tu tak čítam, tak mám pocit, že práve slušnost a tolerancia presne naopak so zvysujcou sa hustotou premávky klesá.
Ja teda netvrdím , že som blbca nikdy nestretol, ale zasadne sa nerozculujem a vobec ...mám lespsie nápady kde vynaložit energiu, než na zlostenie sa . Možno práve preto asi podvedome vyhladávam trasy kludné, nech su hoci aj dlhšie. Sú miesta ktorým sa doslova cielene vyhýbam...Typicky na cesku dialnicu ma už nikto nedostane .Zvlášť teraz ked to začnu zase rozkopávat, nevidim jediný dobrý dôvod liezť do ringu s vrahmi, sebevrahmi a magormi, vediet , že casovo určite iba ak stratím a este si za to aj zaplatit.
Nie som síce nejaký bojko, ale naco vyhladávat problémy ak to nie je nutné.
Verím tomu, že keby som sa ja pohyboval niekde v hustej premávke, asi by som bol na tom podobne, ba obávam sa , že by som (nechtiac) bol po nejakom preslape tiež zaradený do kategorie koncernák. Nikto nie je neomylný a spolu s hustotou premávky priamo úmerne rastie riziko kolízíí, v lepšom prípade "len" vodičských chýb. Podla mna cestou ako z toho von je len slušnost a tolerancia. Inak to nemusí dopadnút dobre. Problém je , že ako to tu tak čítam, tak mám pocit, že práve slušnost a tolerancia presne naopak so zvysujcou sa hustotou premávky klesá.
Ja teda netvrdím , že som blbca nikdy nestretol, ale zasadne sa nerozculujem a vobec ...mám lespsie nápady kde vynaložit energiu, než na zlostenie sa . Možno práve preto asi podvedome vyhladávam trasy kludné, nech su hoci aj dlhšie. Sú miesta ktorým sa doslova cielene vyhýbam...Typicky na cesku dialnicu ma už nikto nedostane .Zvlášť teraz ked to začnu zase rozkopávat, nevidim jediný dobrý dôvod liezť do ringu s vrahmi, sebevrahmi a magormi, vediet , že casovo určite iba ak stratím a este si za to aj zaplatit.
Nie som síce nejaký bojko, ale naco vyhladávat problémy ak to nie je nutné.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Koncernak
Vše je v lidech, ne autech!
Re: Koncernak
Ano. To máš pravdu. Ale proč se drtivá většina těch prasat za volantem rekrutuje z ovládačů aut koncernu VW
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF