Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
BMW pro mne, z pozice řidiče, určitě ne, neboť nesplňuje mé požadavky na jízdní vlastnosti. V tomto případě sice jen za zhoršených povětrnostních podmínek, ale už vzhledem k tomu, že jsem právě tehdy zvyklý razantně přidat...Pedro píše:Potom BMW 7 z konce 90tych let...
Všechno jen z pozice řidiče.
Naopak v těchto situacích ubírat se už na stará kolena fakt učit nehodlám, abych náhodou nedopadl takto:
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/rid ... l-40292999
Re: Jaké auto?
Neni Prečo ? Či pôjdem na trabante alebo na Ferrari a mám to v gebuli urovnané pôjdem predpisovo na ktoromkoľvek vozidleJerry3 píše:Takhle jednoduché to rozhodně není!
Tak šup sa s nimi vyšantiť na ktorýkoľvek okruhJerry3 píše: totiž záleží na charakteristice motoru vs. zpřevodování. A je dost aut, kde rychl. limity těmto přirozeným potřebám jejich agregátů prostě vůbec neodpovídají.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Je vidět, žes to vůbec nepochopil. Dost možná pro nedostatek vlastních zkušeností.
Re: Jaké auto?
Nie Klasika Tak mi to teda prosím vysvetli
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Jednoduše řečeno jsou rychlosti, které danému agregátu jaksi nesednou z hlediska potřeb motoru v daných otáčkách při daném kvaltu v převodovce. Úplně polopatisticky, např. 50 km/h je na trojku už zbytečně moc, ale na čtyřku ještě příliš málo. Aneb ať tam zařadíš, co chceš, jízda na úrovni limitu nebude s daným vozem, přesněji s jeho agregátem, nikdy příjemná.
Re: Jaké auto?
moderná "eko" doba v bežných autách pridusené agregáty do kosačky ťažké dlhé prevody užívateľsky maximálne nepríjemné..
Tu musím spomenúť ako sa z tohto pohľadu (presne opačne) neuveriteľne príjemne jazdí s ostrým športovým náčiním..
Tu musím spomenúť ako sa z tohto pohľadu (presne opačne) neuveriteľne príjemne jazdí s ostrým športovým náčiním..
Re: Jaké auto?
No jo, tupý ovladač to holt vyřeší použitím tempomatu, samozřejmě bez ohledu na potřeby a životnost motoru.
Např. moje motorka bere při jízdě striktně v rámci limitů 9l/100km. Když jí vyhovím, vezme si 7 a zároveň se mnohem příjemněji svezu.
Např. moje motorka bere při jízdě striktně v rámci limitů 9l/100km. Když jí vyhovím, vezme si 7 a zároveň se mnohem příjemněji svezu.
Re: Jaké auto?
Prešlo mi rukami zopár modelov áut, a vždy som po čase našiel optimálnu kombináciu správneho prevodu a dodržiavania predpísaných limitov. Netuším ktorý model auta je taký, že ozaj dotyčný nevie čo zaradiť, aby bol v norme...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Čo si všímam motorky,tak v rámci limitov nejazdí asi nik. Prdlajs vlastne sused na Babete hej
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jéééžiši, to jsou zase řeči... A zase vpodstatě dva tábory - jeden výše(vysoko)otáčkový a druhý "ten druhý". Mám manuální pětikvalt a padesát po vesnici můžu jet teoreticky i prakticky na kterýkoli z nich. Na jedničku si budu připadat jako blázen, na dvojku skoro taky, takže trojka ale spíš čtyřka. Podobně stovkou na dvojku, trojku, čtyřku, pětku a bude to obdobné. Jak jsem psal - špatně vybraný auto.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Dovolil bych si namítnout, že srovnávat atmosférický šestiválec o objemu nad 2,5 litru s přeplňovanou malorážkou je dost nefér. Navíc jsem psal o tom, co je a není příjemné (nikoli o tom, co je a není možné), což je mj. o schopnosti řidiče vnímat potřeby vozu/jeho agregátu.
Kdysi jsem vlastnil auto, které bylo nejspokojenější ve 190. A já taky! Kdo to nezažil, samozřejmě nepochopí. A já se tomu ani příliš nedivím.
Kdysi jsem vlastnil auto, které bylo nejspokojenější ve 190. A já taky! Kdo to nezažil, samozřejmě nepochopí. A já se tomu ani příliš nedivím.
Re: Jaké auto?
Nie ! Je to úplne za jedno ! Či päť kvalt,či šesť kvalt, či atmosféra, či turbo je to šuma fuk ! Ak si trochu čo k čomu vodič na všetkom sa dá jadziť či podľa predpisov alebo aby si sa cítil fajn ty,príp aj samotné auto Potrebuješ byť v obci na každom semafore prvý ? Tak jazdíš na spomenutej 2-3. Si kľudnejší vodič ? Hladkáš plyn na 4 príp. na dlhšej street to vybaví ten spomínaný tempomatJerry3 píše:Dovolil bych si namítnout, že srovnávat atmosférický šestiválec o objemu nad 2,5 litru s přeplňovanou malorážkou je dost nefér
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Jerry napr. ja som ťa pochopil úplne presne (pointu).. aj preto som použil v mojom termín "príjemne" ..no kto pochopiť nechce, alebo nevládze..
Naposledy upravil(a) kornel dne úte srp 13, 2019 21:17, celkem upraveno 1 x.
Re: Jaké auto?
Jerome, proč jen mi tolik připomínáš Ita(l)la...