Výběr tlumičů
Moderátor: Colommbo
Výběr tlumičů
Ahoj, určitě se tu najde nějaký automechanik, tak bych se chtěl zeptat. S jakými tlumiči máte nejlepší zkušenosti? Originální jsou zbytečně drahé tak přemýšlím jaké jiné aby vydrželi a nebyli příliš tuhé ani měkké. Díval jsem se na ķyb excel g, což je zatím můj favorit, pak na monroe original, pak sachs-ty jsou prý hodně měkké a bilstein- ty jsou prý zase tužší. Jedná se o fabii 2.
Re: Výběr tlumičů
Já kupoval na Civica (někdy kol r.2010) Kayaby, ale teď je prý rozdíl Kayaba Japan a Kayaba Czech
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výběr tlumičů
pozeral som ake Kayaby na Matiza mam ja a je tam napisane ze vyrobene v Malajzii
takze neviem kam ich zaradit
takze neviem kam ich zaradit
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Výběr tlumičů
Dobře, tak jinak. Hledal bych made in japan.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výběr tlumičů
A ostatni znacky byste nebrali ? ... sbiram informace
Re: Výběr tlumičů
Monroe nebrat. Bilstein, Kayaba, Koni, Sachs a TRW by měly být OK. Sachs by byl asi můj favorit. Ale hledal bych konkrétní zkušenosti pro daný model. Fóra, internet.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Výběr tlumičů
A monroe proc ne ? Spatna kvalita ?
Re: Výběr tlumičů
Asi ano,proto jsou tam z prvovyroby.Kyb jsou tuhé,Bilstein taky.Tak ze za mě buď Monroe nebo Sachs.tomvm píše:A monroe proc ne ? Spatna kvalita ?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Výběr tlumičů
Na sériové podvozky beru z druhovýroby jedině tlumiče Sachs a pružiny Eibach. S Monroe tlumiči mám zkušenost takovou, že začnou hodně brzo téct.
Re: Výběr tlumičů
No takže jsem tam kde jsem byl
Zkoušel jsem na autech kde byli měněny tlumiče bilstein, přišly mě hodně tuhé. Tlumiče sachs, nevím jestli mají víc řad, ale chovalo se to měkce jak po 200tkm. Takže když ty opovrhnu máme už jen monroe, které jsou prý s trvanlivostí naprd, i když je mám na jednom autě na přední nápravě asi 6 let a v pořádku. Tak zbývá KYB, který je taky trochu prý tužší. Neměl jsem kde vyzkoušet. Takže asi jedině origo za nehorázný ranec peněz.
Zkoušel jsem na autech kde byli měněny tlumiče bilstein, přišly mě hodně tuhé. Tlumiče sachs, nevím jestli mají víc řad, ale chovalo se to měkce jak po 200tkm. Takže když ty opovrhnu máme už jen monroe, které jsou prý s trvanlivostí naprd, i když je mám na jednom autě na přední nápravě asi 6 let a v pořádku. Tak zbývá KYB, který je taky trochu prý tužší. Neměl jsem kde vyzkoušet. Takže asi jedině origo za nehorázný ranec peněz.
Re: Výběr tlumičů
Mám zkušenost s výměnou předních původních tlumičů na Oct.02 s využitím originálních ND. Má to jednu výhodu: jelikož jsou nic moc, jen drahé, nenásledovala vynucená výměna i zadních, aby se srovnaly jízdní vlastnosti. Jenže kdyby se vyměnily všechny čtyři a použily se plynokapalinové KYB, vyšlo by to laciněji a jízdní vlastnosti by se ve výsledku zlepšily (zkušenost z jiných aut).
Re: Výběr tlumičů
Monroe je povětšinou šunt z Polska, spoustě lidí z fordího fóra začaly brzo téct.
Novone, někdy mě opravdu udivuješ. To, že je někde Monroe z prvovýroby (koncern?) přece neznamená, že je to to nejlepší, co lze na auto dát.
Novone, někdy mě opravdu udivuješ. To, že je někde Monroe z prvovýroby (koncern?) přece neznamená, že je to to nejlepší, co lze na auto dát.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Výběr tlumičů
Kdyz jsem pred par roky poskodil napravu Almy, nakonec jsem ji rozebral celou,ne jen poskozene dily a objel nekolik vrakovist a vybral vsechny dily origo z aut.
Cele to zkompletoval a sladil. Bohuzel tlumice nikde origo k sehnani. Ty jsem koupil od fy DACO.
Na podzim pred STK budu davat tyto i zadni. Behem pul roku se potrhaly obe prachovky...
Tlumice puvodni,predloni 75-80,/'
Cele to zkompletoval a sladil. Bohuzel tlumice nikde origo k sehnani. Ty jsem koupil od fy DACO.
Na podzim pred STK budu davat tyto i zadni. Behem pul roku se potrhaly obe prachovky...
Tlumice puvodni,predloni 75-80,/'
Re: Výběr tlumičů
Již nikdy nebude auto stejne naladene jako zamyšlel konstrukter,pokud nedáš opět originální díl podvozku.KYB a Bilstein jsou tuhe,nekomu to vyhovuje,jinému zase naopak..Me to tedy nevyhovuje.lefort píše:Monroe je povětšinou šunt z Polska, spoustě lidí z fordího fóra začaly brzo téct.
Novone, někdy mě opravdu udivuješ. To, že je někde Monroe z prvovýroby (koncern?) přece neznamená, že je to to nejlepší, co lze na auto dát.
Ja mam na jedne oktě Bilstein a na druhe TRW.Ta s TRW je kazdopadne komfortnejsi.Vzhledem k tomu,ze okty nejsou závodáky,tak s tim ani tak nejezdim,ci-li vice mi vyhovuje komfortnejsi naladění.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Výběr tlumičů
Na Vectre som menil zadné zo Sachs na neznámu značku. Povodné boli plynokvapalinové,nové kvapalinové. Fungovali velmy dobre,len pri velmy nízkych teplotách potrebovali 5 km na zahriatie. Na Insignii s flex podvozkom su z prvovýroby opat GM Sachs,no ked ich menili na Sachs podla ich vyhladávača,boli na hovno-buchali. Takže sa opat museli menit na nie najlacnejšie origináli-kus 405 €.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta