Jerry3 píše:Jasně, asi proto se sítěmi benzínek používá k doaditivaci tzv. prémiových paliv, ty "additive".
Vis velky kulovy,cim benzinky additivujou.Spolehas na "Jeddna pani povidala....",nebo "Muj znamy ma znameho a jeho znamy povidal....."
Jdi se vycpat Salamoune!
nr.on píše:
Vis velky kulovy,cim benzinky additivujou.Spolehas na "Jeddna pani povidala....",nebo "Muj znamy ma znameho a jeho znamy povidal....."
Jdi se vycpat Salamoune!
nr.on píše:
Vis velky kulovy,cim benzinky additivujou.Spolehas na "Jeddna pani povidala....",nebo "Muj znamy ma znameho a jeho znamy povidal....."
Jdi se vycpat Salamoune!
Se svolením autora sem zkopíruju jeho příspěvek na oplím fóru:
Ahoj, jen pro info. Již dlouho používám aditivum do benzínu VIF. Vždy mělo žlutou barvu, při posledním nákupu mě překvapilo, že je modré , plechovka stejná jako vždy. Napsal jsem tedy výrobci, co se stalo a odpověď si dovoluji přiložit : "Dobrý den, omlouvám se za zmatky, které jsme způsobili špatnou informovaností. Postupně vše uvedeme do pořádku. V krátkosti se pokusím podat úplnou informaci. SBA jsme v souladu s požadavky moderních motorů inovovali. Původní složení velmi dobře fungovalo v motorech s nepřímým vstřikováním, kde rychle odstraňovalo i staré úsady. U motorů s přímým vstřikem zabraňovalo vzniku úsad, staré však odstraňovalo pomaleji. Změnou složení detergentních / čistících /složek jsme dosáhli při úplném zachování původních vlastností další výrazné zlepšení u motorů s přímým vstřikováním. Jsou zcela odstraňovány i úsady na vstřiku. Jsme tak jediná společnost, která zveřejnila dosažené výsledky získané při zkouškách na zkušebně SGS. Inovované aditivum má nižší viskozitu / je „řidší“ /. Čichově se projevuje výrazněji a může připomínat čpavek. Je to však typická „ vůně „ aminů, které jsou podstatou detergentních složek. Pro aminy je charakteristické, že vlivem světla tmavnou. Též jednotlivé složky průmyslově vyráběné se mohou barevně lišit. Proto jsme začali používat neprůhledné stříbrné kanystry a pro jednorázové balení 125 ml v PET obalech jsme tyto obaly obarvili na zeleno. Bezprostředně s tím souvisí i modré zbarvení vlastního aditiva. Ještě jednou se omlouvám za nedostatečnou informovanost. Budete-li mít další dotazy, laskavě mě kontaktujte.
S pozdravem a přáním mnoha bezpečných kilometrů v roce 2019.
Ing. M. Železný technicko-obchodní ředitel"
tak jen pro info, hezký den všem!
Balenie 0,125L je určené pre 50-60 litrov paliva, čiže 1:480 a 0,5L balenie má dávkovanie 1:1000. Jedna sa o rozdielne produkty? Alebo davkovanie 1:1000 je malo?
Toto se tady už řešilo a k výsledku jsme tehdy nedojeli
Já mám půllitrovku a dávám do nedoaditivovávaných benzinů 1 : 1000 a když beru Benzinu Efectu, MOL nebo třeba Eurooil Optimal, tak 1 : 2000.
Asi po roce používání Millers Petrol Power Ecomax, to je asi 10 000 km, jsou mé zkušenosti, že
skutečně s Vifem docházelo k mírnému vadnutí motoru. Toto se stupňovalo s vyššími dávkami
vifu. Nevím zda již někdo vyzkoušel Vif nový. Soused mě ukazoval nové balení. Vif již není
hnědý, ale téměř čirý, hodně podobný s aditivem Wynńs. S tím jsem byl též spokojen. Už tu
někdo psal, že Wynńs má lepší složení. Třeba jako nový VIF.
Uz jsem netankoval několik mesicu. Ale myslim ze soucasny Vif mam modry. Pred tim byl nekolik let zeleny.
A nikdy na zadnem stroji jsem rozdil v jizde nepoznal. Davam 750-1000 do jakehokoliv benzinu, i kdyz se snazim auto tankovat jen efectou.
Alma je mlsna na oktany a jedine Benzina 95 v horku vubec nezazvoni. Teda do lonska, letos jaxy jeste nemohu posoudit.
Motostroje neVifuju. Jezdi na Vervu, vyjmecne Max 100.
Fiakr taky Vifuju, přiměřeně přiměřeně...
Taky Benzina. Auta spise nejezdi, tak se moc netankuje. A ne do plna.