Brembo píše:MO XF LONG LIFE 5w40....Dal som si urobit analýzu a po 23 tisíc bol oleje stále O.K.
Pitris píše:Po jakých jízdních podmínkách (město, dálnice, krátké nebo dlouhé jízdy), v jakém motoru, a co se zjišťovalo
Brembo píše:Hlavne okresky 40 km cca tam a po 12 hodinách spat+2 až 3 x mesačne do mesta-motor nevychladne uplne. Turbo diesel 2,0 CDTI.Pri zistení stavu oleja sa zistuje TBN,množstvo znečistujucich látok-sadze,palivo voda a degradácia oleja+porovnanie viskozity. Aspon to sa to robilo pred cca 2 rokmi,či sa to zmenilo neviem.
Dík - takže snad převážně delší klidné jízdy. A ta zkouška asi gut....
A je vidět že i 5w40 - pokud je kvalitní základový olej, tak netrpí poklesem viskozity. Jenom jak po těch víc jak 20-ti tkm olej udrží motor čistý?
Brembo píše: http://www.intertribodia.sk/itd_sk.html
Pošleš vzorku oleja 100 ml-použitý a 100 ml nový i poštou-v zdravotníckych potrebách kupiš kelímky na vzorky. Do obálky dáš kontakt na seba a email,kam pošlu výsledky a fakturu. Požiadaš o zistenie stavu oleja-robí sa analýza na znečistenie a degradáciu+TBN. Možeš požiadat o kompletný rozbor oleja,ten ale stojí nejakých 50€.
za klud v dusi to stoji, najma vyvratit ci potvrdit aciditu sposobenu plynom. (ak je to vobec pravda)
LPG X-CESS VST MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
A kolik tedy, prosím, stála ta základní analýza? Jaký je z toho výstup? Podobný jako vídám na ruských forách? Tj. tabulka, jeden sloupeček nový olej a druhý sloupeček použitý? Jednotlivé řádky pak např.: viskozita, TBN, obsah vody, prvků apod?
Koukal jsem na odkaz, že jsou i v ČR, tak než je budu kontaktovat, tak abych měl představu o ceně a formě výstupu.
Díky.
Díky moc.
To zase až taková raketa není, zkusím je zkontaktovat, za kolik to dělají nyní.
Omlouvám se, přeběhl jsem předchozí příspěvky a přehlédl jsem, kde jsi psal, co za analýzy tento rozbor obsahuje.
Kvůli mne to nehledej, užívej zbytky volných dnů.
Pedro: jamu doma nemám. Na zdviháku to doma príliš nejde a olej nemám kam dat-olej s filtrami doma,robotka na 4,5 hodiny. Bez jamy alebo velkého zdviháku len tažko zvládnutelné. Výpustná zátka neprístupná,olejový filter obtiažne a palivový je vzadu pri nádrži zospodu.
Shalibaba: vyzerá to nejako takto,ale nepamatám sa,k akému oleju to bolo. Tuším vzorka 2 bola ku GM 5W-30,ale stála cca 0,5 roka,než som si na nu spomenul,nájazd cca 28 tisíc,ešte povodný majitel,vzorka 3 by mal byt MO. https://www.ulozto.sk/!BWln4DxhgIwh/201 ... ibodia-pdf
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Tak určitě TAN, TBN, kinemat. viskozitu, otěrové kovy, přítomnost vody a paliva, možná křemík....
Ta zkouška má význam pro dopravce s několika (desítkami) vozy(ů), tam úspora financí asi bude, ale kdo má jeden dva osobáky, tak bych neřešil laborku a po 10-ti tkm olej vyměnil
Soukromě bych testy nedělal, neboť bych mohl být s mým motorem zklamán. Raději, jak píše Jarek, měnil olej častěji než předepisuje výrobce.
Neodpustím si ale poznámku v tomhle vlákně, na EE mi to fakt jede, mám radost z jízdy. Jen mi automat nechce tolik podřazovat při sešlápnutí plynu, zvládá to bez podřazení. Při každé jízdě (mimo město) ho nechám alespoň jednou při rozjezdu řadit při 6.000ot. Aby mi V6 náhodou nezlenivěl.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
DirtyKing píše:Tak zrovna HTHS viskozitu jsem u všech MO olejů všude úplně snadno dohledal. Buď je uvedena na PipaOils a nebo třeba v oficiálním datasheetu MO.
Dobrý deň chcem sa spýtať možem tento olej CFS 5w40 NT+ NANODRIVE používať aj na bežne jazdenie ? lebo je v popise písane že skôr na pretekarske účeli. Jedná sa o motor 2.0tsi 169kW
Přímo na "milerstránkách" je psáno že: ....rovněž vhodný pro běžnou sportovní jízdu v civilních automobilech.
Nepředpokládám že s 230-ti koñovým dvoulitrem budeš jezdit na spotřebu, takže jestli ho i protahuješ, tak CFS-ko můžeš.