olej do hydrauliky kufru BMW
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
Re: olej do hydrauliky kufru BMW
Kompatibilitu s těsněním řeší právě ta DINka. Obecně to ale nemůže být problém, obojí je minerální olej a těsnění v těchto obvodech jsou z NBR, silikonu nebo vitonu, která to zvládají.
Franta
Re: olej do hydrauliky kufru BMW
Osobně byste tedy šel bez obav do výrazně levnějšího Mogulu, nebo těch pár stovek přidal a koupil co tam má být?
Re: olej do hydrauliky kufru BMW
Je uvedena i jiná teplota....
takže při stejné teplotě bude rozdíl viskozit menší. Není to o 5 mm2/s.František Smíšek píše:původní olej má 10 mm2/s při 50°C, Mogul 15 mm2/s při 40°C.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
Re: olej do hydrauliky kufru BMW
Tolerance viskozity jsou poměrně značné, viskozita udávaná v tech. listě je minimální, s tolerancí klidně +10%. Kromě toho, např. předepsaný hydraulický olej s viskozitou 32 mm2/s se dá běžně při provozu v teplotách nad 0°C nahradit olejem s viskozitou 46 mm2/s aniž by to mělo vliv na funkci zařízení a naopak viskóznější olej zvyšuje životnost čerpadel a hydromotorů (pochopitelně také nepatrně zhoršuje účinnost a tím i spotřebu paliva). Jak jsem již napsal, dá se to ověřit jedině pokusem, jediné riziko jsem také popsal. Pokus může stát max. tu trochu tlumičového oleje, do toho bych klidně šel.
Franta
Re: olej do hydrauliky kufru BMW
Jinými slovy se zdá, že nic nebrání tomu, abych použil ten Mogul....zkusím a uvidím, díky za radu