Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
A kdo si tohle koupí v naftě je magor
https://www.garaz.cz/clanek/videotest-v ... &source=hp
https://www.garaz.cz/clanek/videotest-v ... &source=hp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/bmw ... ho-vaseho/ dizel
rakovina pre okolie; smrt pre posadku
rakovina pre okolie; smrt pre posadku
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Ani žhavičky nepotřebují, tomu říkám pokrok
Re: Jaké auto?
Jak to tak vypadá, asi nahradíme Feldu a poohlížíme se po jedničkové Fábce.
Měl bych dotaz jakou motorizaci pořídit. Přemýšlel jsem nad 1.4 16V 55 kW a 1.4 MPi, ale i ten slabší 16V podle všeho bere olej taky.
Takže bych to viděl, i jako nejrozumnější volbu, 1.4 MPI 50 kW.
Vzhledem k tomu, jak se tady ceny pohybují, tak se koukám i v Německu. Cenově bych ji chtěl pořídit kolem 40 tisíc Kč. Jedná se o auto na dojíždění do práce a na nákupy.
Zjišťoval jsem, na co si dát pozor, na co Fabie trpí atd. Kdybyste ale přihodili nějakou radu, budu rád.
Měl bych dotaz jakou motorizaci pořídit. Přemýšlel jsem nad 1.4 16V 55 kW a 1.4 MPi, ale i ten slabší 16V podle všeho bere olej taky.
Takže bych to viděl, i jako nejrozumnější volbu, 1.4 MPI 50 kW.
Vzhledem k tomu, jak se tady ceny pohybují, tak se koukám i v Německu. Cenově bych ji chtěl pořídit kolem 40 tisíc Kč. Jedná se o auto na dojíždění do práce a na nákupy.
Zjišťoval jsem, na co si dát pozor, na co Fabie trpí atd. Kdybyste ale přihodili nějakou radu, budu rád.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
Kdyz ses zas rozhodl pro Skodu...., za 40 tycek bych v D bych lovil v uplne jinych vodach.
Re: Jaké auto?
Přesně tak...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
To je snad už opravdu svého druhu postižení...
Re: Jaké auto?
Omlouvám se, že jsem Vás obtěžoval.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
Tato omluva je nadbytečná a zejména neřeší tvůj problém.
Jsi na tom totiž podstatně hůř, než bych předpokládal.
Jsi na tom totiž podstatně hůř, než bych předpokládal.
Re: Jaké auto?
Pavle a Fabia je jediná a nezměnitelná možnost?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Samozřejmě, takováto otázka je přece zcela bezpředmětná.
Re: Jaké auto?
Je to bezpředmětné, Jerry má pravdu.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
Môžeš vyskúšať aj toto a zistiť že sú aj lepšie alternatívy z tých čias (ak konkrétny kus bude v OK štandardnom stave)
https://autonoto.sk/katalog/detail/citroen-saxo-1-4i-sx
dokonca aj 1.1 44 kW sú ešte pomerne svižné (dole je jedna 5-dverová za 32t. Kč), udávané spotreby v meste sú "mierne" nadsadené, dosiahnutelné len so zimným dezénom, jazdami len nakrátko na studený motor a ešte k tomu s necitlivou nohou.
Link som našiel len orientačne, s čiastočnými neúplnosťami, modely do 1999 ešte nevyzerajú zženštilo .
https://autonoto.sk/katalog/detail/citroen-saxo-1-4i-sx
dokonca aj 1.1 44 kW sú ešte pomerne svižné (dole je jedna 5-dverová za 32t. Kč), udávané spotreby v meste sú "mierne" nadsadené, dosiahnutelné len so zimným dezénom, jazdami len nakrátko na studený motor a ešte k tomu s necitlivou nohou.
Link som našiel len orientačne, s čiastočnými neúplnosťami, modely do 1999 ešte nevyzerajú zženštilo .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Odborně se tomu říká indoktrinace. V praxi jde o to, že v momentě potřeby řešit problém naskočí určité schéma uvažování. Jinak právě tohle se týká úplně všech koncernaku.
Re: Jaké auto?
Saxo vts,tot jedinny citron,ktery bych vdechnul,a celkove jako jeden z mala evropskych 3hb.
Ale to jsem mimo misu.
Pavel hleda neco vetsiho. Vlastne uz ma,bohuzel,vybrano. Nic jinyho zkusit nechce. Bylo by to proti srsti a sebemensi problem,by se resil tak,ze u Fabky by se to nestalo. Je to smula,nezkusit neco jineho. Si myslim,ze ta ty prachy...,ale pochopme,fanda znacky. Pitrise taky do Ochcavky nedokopes...
Ale to jsem mimo misu.
Pavel hleda neco vetsiho. Vlastne uz ma,bohuzel,vybrano. Nic jinyho zkusit nechce. Bylo by to proti srsti a sebemensi problem,by se resil tak,ze u Fabky by se to nestalo. Je to smula,nezkusit neco jineho. Si myslim,ze ta ty prachy...,ale pochopme,fanda znacky. Pitrise taky do Ochcavky nedokopes...