Čipovat?
Moderátor: Colommbo
Re: Čipovat?
A taky chipování jízdních kol není špatný nápad
Ve zratce. Dnes bych se toho obával, "hrabat" do něčeho, co ovlivňuje i emise, hm, sebevražda. Navíc, Ty máš, pokud si dobře pamatuji, atmomotor, tam se zvedne výkon ani ne o 5kw a o stejnou porci newtonmetrů.
U turbobotorů je nárůst výkonu logicky výšší, ale pořád bych se obával testu emisí. No a pak tu máme úoravce a úpravce. Jeden ladí, vyvíjí, má válcovou zkušebnu, přizpůsobuje soft kinkrétnímu autu, podle stavu. A druhý... ten jen flashuje, bez pořádné diagnostiky a brzdy. Podvodníků je víc, než dost.
Vykašli se na to.
Ve zratce. Dnes bych se toho obával, "hrabat" do něčeho, co ovlivňuje i emise, hm, sebevražda. Navíc, Ty máš, pokud si dobře pamatuji, atmomotor, tam se zvedne výkon ani ne o 5kw a o stejnou porci newtonmetrů.
U turbobotorů je nárůst výkonu logicky výšší, ale pořád bych se obával testu emisí. No a pak tu máme úoravce a úpravce. Jeden ladí, vyvíjí, má válcovou zkušebnu, přizpůsobuje soft kinkrétnímu autu, podle stavu. A druhý... ten jen flashuje, bez pořádné diagnostiky a brzdy. Podvodníků je víc, než dost.
Vykašli se na to.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Čipovat?
Čipovat atmosférický motor nemá vůbec smysl a kvalifikované načipování turbomotoru stojí ranec.
Re: Čipovat?
v podstate mi potvrdzujete moje obavy
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Čipovat?
Mišo veď si medzičasom uvažoval snáď už nad každou možnou úpravou svojho vozidla, hlavne nad takou z oblasti najnáročnejších a najdrahších, to si niekedy aj myslel vážne, že sa ti do toho oplatí pustiť? Nejaké extra špeciál nesmrtelné výfukové sústavy, prestavby na plyny, čipsy, ja neviem čo sa tu ešte historicky nachádza, možno i domáci honing a špeciálne laky (to si už nie som istý)... .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Čipovat?
nespokojnost s matizom , asi je nacase vymenit za nieco ine..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Čipovat?
Čipnout, nebo víc nafouknout pneumatiky Oboje vyjde nastejno, a oboje nemá význam....
Matiz: "Až u Miša vyrostu, bude ze mně Porsche"
Matiz: "Až u Miša vyrostu, bude ze mně Porsche"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Čipovat?
čipovaním tvojho vozítka sa v sučastnosti žiadna firma,čo by stála za reč,respektíve,ktorá má viac než dobré recenzie nezaoberá. 2.stránkou veci je,že kvalitný čip od najlepších na trhu stojí od 500 € smerom nahor,spravidla niekde okolo 500 až 850 €. čip atmosféry bez výmeny niektorých dielcov neprinesie takmer nič. A ked tie diely vymeníš,budeme pri čiastke 1500 €. A ked na Matízkovy pridáš koníky,ktoré aspon trochu pocítíš,musíš pridat ešte pár € za výmenu celého brzdového systému a i pruženia. Z tých lacnejších je autochip asi to najlepšie,lenže nie u Matíza-nemá OBD2,záloha nie je možná,pretože nie je čo zálohovat. U tvojej riadiacej jednotky sa dá čipovat jedine otvorením riadiacej jednotky a vymenením jej časti.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Čipovat?
no to by ma zaujimalo ze co mam na Matizovi vymenit aby sa zlepsili brzdy, lebo od vyroby su take slabsiemusíš pridat ešte pár € za výmenu celého brzdového systému
prejdu sice ostrou STK cize su OK, ale nereaguju tak silno ako na inych autach
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Čipovat?
Miško sorry ale na jedné straně honíš mililitry benzinu přefouknutýma gumama, přemýšlíš aby to jezdilo za co nejmíň, a pokud možno aby Ti to beneli i vyrábělo, a straně druhé uvažuješ o čipu a o úpravách, které aby za něco stály tak budou dražší než celej Matiz....
Kup si jiné auto
Kup si jiné auto
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Čipovat?
Tohle auto je nebezpečné, i když stojí. Jediné rozumné řešení je co nejdříve se ho zbavit.
Re: Čipovat?
Matize jsem servisoval 6 let kolegyňce. Když pominu zcela katastrofické jízdní vlastnosti, kde jela už i ta Š120 lépe, tak tohle auto má naprosto neadekvátní brzdy, obzlášť, když je v autě víc, než jedna persóna. Suma sumárum, hnije, není bezpečné a krom nákupu do marketu na krátkou vzdálenost, bych měl s tím autem obavu vyjet.
To už radši Micru, 106, Yarise, Fiestu, Corsu, starší Polo 9N...
Budeš spokojenější a ve větším bezpečí
To už radši Micru, 106, Yarise, Fiestu, Corsu, starší Polo 9N...
Budeš spokojenější a ve větším bezpečí
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Čipovat?
Matize měl soused, málem se mu v něm zabila dcera. Běžně mým známým neodmítám požadavky na drobné servisní úkony, v tomto případě jsem to ještě před onou nehodou (byla to totálka) naštěstí udělal. S autem jsem sice ujel pouze několik set metrů, přesto mi bylo ihned jasné, že je na/v něm všechno úplně špatně, tedy nemá smysl se o cokoli pokoušet. Byl bych totiž nerad byť i jen za ten pocit, že se v něm někdo naboural, případně dokonce zabil i vlivem mého servisního zásahu.
Re: Čipovat?
nuz to je otazka ze ake ine autoTo už radši Micru, 106, Yarise, Fiestu, Corsu, starší Polo 9N...
chcelo by to nieco do mesta ktore zerie minimum
napr viem ze taka Toyota Aygo zerie minimum, ale keby som chcel nieco s vacsim vykonom?
co potom odporucate?
nejdem kupovat hned, ale do buducnosti budem aspon hladat a pozerat
chcem nieco male, aby to dobre parkovalo v meste a malo malu spotrebu
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Čipovat?
S Aygo, ale pod jiným názvem, jsem na Madeiře jezdil za 6,5. To má být ono minimum? Ano, je to krátké a jezdit se s tím dá - na rozdíl od Matize.
Re: Čipovat?
Minulú sezónu sme ti už posielali rôzne tipy na hladané auto, podla mňa ten môj by si dodnes ocenil - Magirus Deutz záchranárov-požiarnikov, na účely obytňáka . Aj inak by zodpovedal:
Misojogi píše:z textu vyplyva ze by sa mohli kvalitne nemecke auta hodit ale Ford nie
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »