je mozne ten vtip odpalkovat spatky, quo vadis wankel.. jeho objem a kilometrova spolahlivostLibor píše:Opět Mazda a její vize (drobné rýpnutí do přeplňovaných "malorážek")
http://www.autoforum.cz/technika/jedina ... mpaign=rss
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Těžko říct, proč amík může mít volbu manuálu, evropan ne. Zřejmě je pro Mazdu severoamerický trh důležitější, než celá pokřivená EU. 2.0 SkyActive G165 je v M6 s MT slabší.
Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.
Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Slabší je proto, že musí umět pracovat s nízkooktanovým palivem.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale třeba v Mazdě 3 ten G165 "upaluje" moc hezky
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ve trojce ano, v šestce bohužel ne.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
„Abychom dosáhli zapálení stlačením, používáme poměr vzduchu a paliva 50:1, tak do motoru prostě potřebujeme šoupnout více vzduchu.” to budou pěkné teploty ve spalovacím prostoru, čím to namazat a jaké kosmické materiály použít?Libor píše:Opět Mazda a její vize (drobné rýpnutí do přeplňovaných "malorážek")
http://www.autoforum.cz/technika/jedina ... mpaign=rss
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Minulý týždeň som si (vďaka kamarátovi, ktorý chce kúpiť M6 benzín) vyskúšal ako M6 2.0 165, tak aj 2.5G 192.. Slabší pre klobúka dostatočný, ale v podstate žiadna výkonová rezerva.. pre mňa osobne dynamikou neakceptovateľná motorizácia pre tento model. Ten 2.5G už ide celkom pekne za plynom a je tam cítiť nejaký záťah keď tomu človek osolí, škoda akurát čisto automatu, ktorý ale pracuje veľmi pekne a rýchlo.
V každom prípade chcelo by to aj ten preplňovaný 2.5G pre tých, ktorí sú zvyknutí na väčšie porcie kw a hlavne Nm.. bohužial je*lá EU
Čo sa týka úplne novej M6.. v skratke "je to lahôdka"
V každom prípade chcelo by to aj ten preplňovaný 2.5G pre tých, ktorí sú zvyknutí na väčšie porcie kw a hlavne Nm.. bohužial je*lá EU
Čo sa týka úplne novej M6.. v skratke "je to lahôdka"
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nevím, jak teď, ale s prototypy SkyActive X se mohli novináři už svézt, testovací mulou byla Mazda 3. Pokud si dobře vzpomínám, tak oproti G165 citelnější zátah byl cítit, ale údajně to jestě nebylo ono (nekonal se wow efect). Vývoj tohohle motoru je obrovská kupa různých úskalí (včetně toho poměru), nepopírám, a přiznám se, že bych měl i obavu vlastnit takové auto jako osmi, desetiletou ojetinu. Ale třeba Mazda překvapí a opravdu a postaví bytelný, technický skvost.
Pro mé orgastické pocity za volantem zatím stačí M3 G165 (s Remusem vzadu), bo sériový zvuk mi tady úplně uchu neladí.
Mazda 6 je pro mé potřeby už velká a s motorem 2.5 nedosažitelná (navíc nebydlím v Praze, abych nutně potřeboval HDM). A ten 2.0, viz výše.
Pro mé orgastické pocity za volantem zatím stačí M3 G165 (s Remusem vzadu), bo sériový zvuk mi tady úplně uchu neladí.
Mazda 6 je pro mé potřeby už velká a s motorem 2.5 nedosažitelná (navíc nebydlím v Praze, abych nutně potřeboval HDM). A ten 2.0, viz výše.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když ono tomu může být i úplně naopak: největší problémy budou mít ti první, "testovací" zákazníci, a pak už jim je výrobce "nějak" pořeší. Ostatně jsem to kdysi na vlastní kůži zažil...Libor píše:...přiznám se, že bych měl i obavu vlastnit takové auto jako osmi, desetiletou ojetinu. Ale třeba Mazda překvapí a opravdu a postaví bytelný, technický skvost...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
S tím souhlasím, viz 6 evolucí motorů 1.2 TSI. Ne nadarmo se říká, že ideální je auto po faceliftu v posledním roku výroby (pokud už výrobce záměrně nešidí).
Co si koupil za zajíce v pytli?
Co si koupil za zajíce v pytli?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDI. Do úprav a oprav úprav jeho motoru nasypal výrobce víc, než kolik jsem mu já za nový vůz zaplatil. Nejzajímavější na tom je ovšem to, že Denzel jich (tedy téže modelové generace) tehdy v zemích střední a východní Evropy prodal přes 80 ks a stěžovali si pouze tři zákazníci, dva v AT a jeden v SK. Přitom všechny měly úplně ten samý problém.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak to je zajímavé, hm. O GDI byly popsany stohy papíru, jeden byl v rodině a díky, zlobil až moc (Carisma).
Jestli myslíš tohle
https://www.google.com/search?q=mitsubi ... rdy9i5CtPM:
tak to měl ex parťák z práce a spokojený. Potřebobal vìce sedadlové auto a pokud vím, tak to bral jako 6-7 letou ojetinu a "kupodivu" mu to stále jezdilo. Pochvaloval si to.
Jestli myslíš tohle
https://www.google.com/search?q=mitsubi ... rdy9i5CtPM:
tak to měl ex parťák z práce a spokojený. Potřebobal vìce sedadlové auto a pokud vím, tak to bral jako 6-7 letou ojetinu a "kupodivu" mu to stále jezdilo. Pochvaloval si to.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo, přesně tohle myslím. Akorát že to namísto 110 kW a 225 Nm mělo v reálu 100 kW a 190 Nm. A 98% uživatelů to evidentně nijak nevadilo.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak ten kolega zřejmě (zcela určitě) taky neměl o ničem ani páru Víš co, i když to nejelo, jak mělo, spousty lidem chybělo přímé srovnání s bezvadným kusem, nebo to přisuzovali značné váze vozidla.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Žádný bezvadný kus pro srovnání nebyl. Vlastně pak už byl, ten můj!