nieco predsa len ano, mas dobry pocit z toho ze si na auto vynalozil nejake peniazenebo v případě toho Metabondu čehosi co neudělá vůbec nic....
POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Moderátor: Colommbo
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Jenže v případech těchto sračkošmejdů vynaložit rovná se vyhodit. To dříve vyměnit svíčky a filtry.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Neznáte někdo tyto aditiva do oleje? https://auto.bazos.cz/inzerat/85099575/ ... ILIZER.php
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Neznám, ale nejspíše jde o tzv. modifikátor viskozity, navíc silně předražený.
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Já to řadím do stejné skupiny jako ostatní. Když někde oleji pomůže, tak jinde uškodí a nic kloudného motoru nepřinese. A pokud to bude obsahovat i chlór jako Aerotec (ono to pak dobře maže, ale motor rezaví), nebo pevné částice jako Atomium (ucpou filtr), tak to i vyloženě motoru škodí....
Kdyby to mělo přínos ať už pro motor, nebo pro olej, dávali by to do toho oleje v rafinérce při výrobě.
Kdyby to mělo přínos ať už pro motor, nebo pro olej, dávali by to do toho oleje v rafinérce při výrobě.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
V popise je písané,že zvyšuje tlak oleja a to je možné jedine zvýšením viskozity. či je to to pravé v zimnom období,to si musí každý spočítat sám.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Jestli potřebuji ztišit motor, tak použiji olej 5w50 nebo 10w50. A když chci zlepšit ochranu motoru při startu, dám buď nižší "zimní" číslo nebo olej s estery. Ale olej "namíchaný" výrobcem - nebudu do něj přidávat něco - kdo ví co....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Je to z fóra ameriky, že je to do jejich starých amerik, jedou na to ve státech. Taktéž jsem argumentoval že raději 10W-50 namíchanou v origo než něco dávat do 5W-30. Trochu jsem po těch fórech zapátral a také jsou tam dva tábory.
Co jsem pochopil, jak píše Jerry3, je to zahušťovadlo bez dalších aditiv.
Jsou ale většinou spokojeni, tak proč ne. Prej to začne fungovat až po pár set km, tak nevím, na jakém jiném principu.
Co jsem pochopil, jak píše Jerry3, je to zahušťovadlo bez dalších aditiv.
Jsou ale většinou spokojeni, tak proč ne. Prej to začne fungovat až po pár set km, tak nevím, na jakém jiném principu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Tak jsem asi pochopil, proč ten přípravek používají. Je to vlastně pro zahuštění olejů pro americké veterány, aby to dnešními oleji vůbec mazalo (jiné vůle v motoru).
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
V Americe se už dobrých dvacet let běžně nekoupí olej s vyšším horním číslem než 30, tak vcelku není divu, že do něho perou modifikátor viskozity. Použít např. 20W-50 by však určitě bylo lepší.
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
20% něčeho s tím olejem už asi pěkně zacloumá.
A pokračování tady http://www.oleje.cz/forum/ostatni-t3528-823.html bo to od těchto zlodějských zbytečností (a to těm přípravkům jako je Aerotec, Atomium, Metabond, Xeramic aj. lichotím) přešlo zase k olejům....
A pokračování tady http://www.oleje.cz/forum/ostatni-t3528-823.html bo to od těchto zlodějských zbytečností (a to těm přípravkům jako je Aerotec, Atomium, Metabond, Xeramic aj. lichotím) přešlo zase k olejům....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte pro 12, 2017 16:26
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Ahoj lidi,tak jenom pro informaci a pobavení jak to chodí.
Takže na Metabond už mám najeto 2500 km a stále žádná změna,i ty starty jsou tak nějak stejný jako dřív.
No ale neváhal jsem a jelikož Metabond prodávají i na Alze,tak jsem jim tam napsal recenzi,no samozřejmě ne pochvalnou a ejhle,nejen že se ani neobjevila ale ani se nepřičetlo hodnocení.
Takže takhle to chodí když napíšete svoje zkušenosti.
Takže na Metabond už mám najeto 2500 km a stále žádná změna,i ty starty jsou tak nějak stejný jako dřív.
No ale neváhal jsem a jelikož Metabond prodávají i na Alze,tak jsem jim tam napsal recenzi,no samozřejmě ne pochvalnou a ejhle,nejen že se ani neobjevila ale ani se nepřičetlo hodnocení.
Takže takhle to chodí když napíšete svoje zkušenosti.
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon pro 11, 2017 13:56
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Pokud jim chcete napsat recenzi, kterou nebudou moct smazat, tak se muzete vyradit zde na google:
https://goo.gl/maps/YBcpzPiR7Jt
https://goo.gl/maps/YBcpzPiR7Jt
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Pouzival jsem Metabond rok do motoroveho oleje, 2 plechovky a kde nic, tu nic. Zazracne opraveni motoru se nekonalo, spotreba, hlucnost porad stejna.
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Máš štěstí, že jsi nedopadl hůř.